is hij homo of hetero?

26-12-2008 02:51 70 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sinds kort een vriend van 36 zelf ben ik 31...12 oktober om precies te zijn, de eerste 2 date's met hem wilde hij eigenlijk al gelijk met me naar bed, ik vond dat te snel, en zei hem dit ook...kon slecht nee verstaan en wilde eigenlijk doordrammen, maar goed toch iets te ver gegaan, maar nu zijn we een tijdje verder, en heb beetje bedenkingen over hem. hij was in het begin heel galant en gaf me veel complimentjes. hij vertelde me dat hij bijna geen relaties heeft gehad, en als hij verliefd word de controle over zich zelf verliest. als ik hem een smsje stuurde kreeg ik haast nooit een reactie van hem, toen op een dag deed ik dit bij hem, gewoon eens een middag niet reageren toen hij een keer smsde, hij ging na een halve dag al uit ze dak en zei als laatste smsje, je zwijgen zegt me genoeg zal je niet meer lastig vallen, ik heb toen ruzie met hem gehad en zei hem ook ik heb dit al weken met jou, dat ik nooit niks terug krijg. en vanaf de 2e date al te laat komen is ook niet echt leuk. hij gaf aan dat hij hekel had aan smsen en hij niet gewend was relatie te hebben, maar wilde verbeteren en niet meer te laat komen en voortaan reageren op een sms omdat hij nu inzag hoe vervelend en frusterend het is als je niks terug krijgt. dan de sex, hij heeft als hij verliefd is last van faalangst, en daardoor kan een erectie soms uitblijven, dus als het handwerk is en oraal gaat, is er niks aan de hand maar zodra hij moet presteren, zakt ie in elkaar...oke hij vroeg mij om geduld met hem te hebben. vervolgens is het nu 3 weken geleden voor het eerst gelukt, we hadden elkaar 2 weken niet gezien omdat hij in buitenland zit voor zaken, de 1ste dag dat ik er was en hij mij van vliegveld af haalde, wilde hij mijn weekend tas niet dragen omdat hij roze was, meneer was bang dat er mensen zouden denken dat hij homo was.terwijl hij weet dat ik erge last heb van pijnen in mijn handen en armen. die nacht gebeurde er niks, ja knuffelen wel maar hij probeerde niks...hij kan er ook niet tegen als je in de nacht tegen hem aan gaat liggen of hem aanraakt als hij slaapt, hij zegt dat hij het niet gewend is en zo niet kan slapen.

hij is half van slag af als mijn been de zijne heeft aangeraakt en word er wakker van en gaat zelfs uit bed...en heeft dan moeite om weer te kunnen slapen??? de 2e nacht is het dan eindelijk gelukt, het heeft in totaal 20 min geduurd...ik ben begonnen bij hem eerst beetje handwerk toen oraal en toen snel erop voor het weer te laat was...nou hij kreeg een orgasme en die nacht heeft hij eindelijk doorgeslapen...toen ik de andere weer naar huis ging (1 dec), kon ik natuurlijk weer mijn tas dragen..omdat hij roze was. we bellen elke avond met elkaar en na een week hem niet gezien te hebben zei hij aan de telefoon dat hij het fijn vind om tijdens het pijpen gelikt te worden aan zijn anus...rimmen dus..nou ik zei dus dat hij dat wel kon vergeten, en hij hoeft dat ook niet bij mij te doen.gewoon omdat ik niks met anussen heb. weer hetzelfde gedoe met smsen al vanaf 1 dec. bijna iedere avond wel laten merken dat ik dat niet leuk vind dat ik nooit een sms uit zichzelf krijg van hem, en bijna nooit een reactie, hij zegt heb jou gezegt dat ik smsen haat.als ik zeg ja maar als ik het uitmaak sms je de hele dag door, waarop hij zegt ja hahaa maar das anders. hij heeft me ook van de week verteld dat ik trots mag zijn op mezelf want er is geen 1 meisje zover gekomen als ik, omdat ik de eerste ben in zijn leven (36jr) die naast hem heb mogen slapen en hij een x bij mij is blijven slapen. en dat ik maar moest begrijpen dat hij niet in slaap kan vallen als je tegen elkaar aan ligt, dit is dus beetje op ruzie uitgedraaid omdat ik hem dubbel vond, nooit gedaan maar wel weten dat je het niet kan, terwijl ik vind dat het heel normaal is als je je liefde heb moeten missen, dan zou je toch in elkaar willen kruipen? ik heb afgelopen zondag er een einde aan gemaakt, omdat ik denk dat er iets niet pluis is bij hem... hij smst me meerdere malen per dag en ik reageer niet meer vanaf maandag tot vanavond. ik heb het gevoel dat hij in ontkenning is bij zichzelf, en dat hij meer op mannen valt dan op vrouwen. voel mij erg rot en verdrietig hierover, had gehoopt na paar zware rot relaties dat het nu toch eens ging werken ook omdat hij zachter van karakter is dan die andere mannen in mijn leven. wat moet ik hier nou mee aan?
Gewoon niks. Word je zelf vrolijk van dit hele verhaal? Of hij nou hetero of niet is, 't klinkt als een klungel van 36 die trots is op iets waar hij niet trots op hoeft te zijn én die niet verliefd is. En jij bent volgens mij enorm zoekende naar een relatie, zonder verliefd te zijn? Zo ja, waarop, die zachte kant.

Hebben jullie enorme pret verder? Klinkt nl. niet als verliefd/liefde van beide kanten. En zo ga je geen jaren door, ik tenminste niet.
Lekker belangrijk of hij homo of hetero is. Hij is stom, dat overruled alles.
Niet doorheen te komen dit verhaal.

Crisis, gebruik eens hoofdletters!
quote:milo schreef op 26 december 2008 @ 03:35:

Gewoon niks. Word je zelf vrolijk van dit hele verhaal? Of hij nou hetero of niet is, 't klinkt als een klungel van 36 die trots is op iets waar hij niet trots op hoeft te zijn én die niet verliefd is. En jij bent volgens mij enorm zoekende naar een relatie, zonder verliefd te zijn? Zo ja, waarop, die zachte kant.

Hebben jullie enorme pret verder? Klinkt nl. niet als verliefd/liefde van beide kanten. En zo ga je geen jaren door, ik tenminste niet.

Ik ben niet zoekende, voor hij voorbij kwam was ik tevreden met mijn single bestaan en was ervan overtuigd ook gewoon lekker alleen te blijven omdat ik steeds hufters heb gehad, die harteloos en gemeen waren niet trouw en alles aan elkaar logen of aan de drugs zaten, en ja we hebben zeker ook lol met elkaar, en het voelt vertrouwd alsof we elkaar al jaren kennen terwijl ik dat nooit heb gehad.

en als ik zoals nu het uitmaak met hem, krijg ik hele liefdesverklaringen per sms binnen, en dat ie kapot gaat van verdriet en ja ik ben zeker wel verliefd, anders zou ik geen raad vragen op het internet.Ik vind alleen dat die dingen niet echt normaal zijn in mijn ogen, en aangezien ik bang ben om weer in de zeik genomen te worden,probeer ik er achter te komen wat het is,of zou kunnen zijn.misschien misbruik kan ook nog.

er moet meer zijn dan zeggen dat hij een relatie niet gewend is.

Ik wil het diep in mijn hart een kans geven alleen mijn koppie vraagt heeft het zin?
Milo, dat was ook mijn eerste gedachte; TO, word je er zelf vrolijk van?

Word je blij van hem? Maakt hij je gelukkig?
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
quote:jasmine schreef op 26 december 2008 @ 04:01:

Milo, dat was ook mijn eerste gedachte; TO, word je er zelf vrolijk van?

Word je blij van hem? Maakt hij je gelukkig?Ik werd zeker blij van hem en hij maakte me zeker wel gelukkig, alleen die kut dingentjes en dan zijn vraag over rimmen sloeg echt alles aan het denken bij mij...
quote:beppie1 schreef op 26 december 2008 @ 04:06:

[...]

Ik werd zeker blij van hem en hij maakte me zeker wel gelukkig, alleen die kut dingentjes en dan zijn vraag over rimmen sloeg echt alles aan het denken bij mij...

Hm maar je verhaal zoals je geschreven hebt is 1 grote opsomming van negatieve punten.

En dat wat jij 'kutdingetjes' noemt, ik vind dat nogal wat. Dat lijkt me wel wat meer dan zomaar kleine 'dingetjes'.
quote:jasmine schreef op 26 december 2008 @ 04:11:

[...]

Hm maar je verhaal zoals je geschreven hebt is 1 grote opsomming van negatieve punten.

En dat wat jij 'kutdingetjes' noemt, ik vind dat nogal wat. Dat lijkt me wel wat meer dan zomaar kleine 'dingetjes'.Ik denk dat ik het kutdingentjes noem omdat ik met mijn 3 exen heel wat ergere dingen heb meegemaakt, en misschien dan ook twijfel aan mezelf dat ik misschien teveel eisend ben, en dan denk ok misschien is hij een relatie niet gewend en daardoor te laat komt en niet terug smst ofzo...maar nu er de laatste tijd dingen gebeurden wat wel blijft hangen, en toen hij over rimmen begon alles ging overdenken, en door die dingen bij elkaar de gedachte heb dat hij misschien wel homo is, of bi of weet ik veel wat..en dat blijft toch spoken door mijn hoofd. En ja vragen aan hem heeft denk geen zin want als hij in een ontkenningsfase zit zal hij het mij zeker niet gaan vertellen lijkt me.
Dat je in het verleden met 3 exen heel wat ergere dingen meegemaakt hebt betekent nog niet dat je dan nu maar genoegen moet nemen met iets dat ook erg is maar net wat minder erg.

Alsof dat dan het beste is dat je overkomen kan.

Ik denk dat je pas een betere relatie met iemand, die echt om je geeft, zult krijgen als je er van overtuigd bent dat je dat ook zelf verdient en met minder geen genoegen neemt.

Veel wijsheid!

(ik ga nu naar bed)
Of-ie homo is, geen idee.

Of-ie jouw ideale partner lijkt? Niet bepaald. Maar dat had je zelf ook vast al door.

Overigens: dat-ie niet ieder uur sms't vind ik niet absurd. Doe ik zelf ook niet. Zelfs niet iedere dag, ook niet als ik iemand leuk vind. Vooral niet als ik ook al dagelijks met hem zou bellen. Ja, misschien na jaren relatie. Maar niet in het begin. Dat-ie dat wel van jou verwacht lijkt me krom. En tegen elkaar aan in slaap vallen klinkt heel mooi, maar soms heb ik ook gewoon écht de ruimte nodig.

Begrijp ik nu goed dat je hem na anderhalve maand in het buitenland bent op gaan zoeken toen hij op zakenreis was?
If at first you don’t succeed, call it version 1.0
De truc met de hoofdletters is dat je elke nieuwe zin met een hoofdletter begint en niet alleen de eerste letter van je verhaal en dat je dan af en toe ook een punt zet en dan in een nieuwe zin verder gaat en dan zou je ook af en toe nog een enter kunnen doen zodat het verhaal als het ware in stukjes gehakt wordt zodat het nog beter leesbaar is.....dus
ik weet niet maar ik lees genoeg komma's en punten... als je het dan nog niet normaal kan lezen..... hmm zeer apart.
Wat meer alinea's met witregels er tussen zou 't makkelijker leesbaar maken idd. Maar goed, ik heb me er doorheen geworsteld.

Homo's zijn doorgaans behoorlijk galant en attent. Denk niet dat je vraag moet zijn of ie homo is, maar of hij relatiemateriaal voor jou is. Hij klinkt als 'n hork. Hij wil dat jij rekening met hem en zijn nukken houdt, maar hij doet datzelfde niet voor jou. Dat hij niet van sms-en houdt is okee, maar dan kan/mag hij ook niet verwachten dat als hij 'n keer smst hij direct teruggesmst wordt. Een heel naar karaktertrekje waarvoor 't voor mij over zou zijn.

Dat van die tas laten dragen vind ik belachelijk. Als je op reis gaat dan zorg je dat je bagage mee neemt die je zelf kunt dragen. Daar zadel je niet 'n ander mee op. Je klinkt behoorlijk afhankelijk en behoeftig.
Tjee, ik vind van die tas dragen nou juist heel erg. Alsof de kleur van de tas er iets toe doet! Als ik met mijn man ergens heen ga draagt hij altijd de tas/koffer, mannen hebben nou eenmaal meer spieren. Dus dat het behoeftig zou zijn van To dat hij haar tas zou dragen, vind ik helemaal niet.

Hiermee is het voor mij al zo'n hufter, tas niet dragen omdat die roze is, hemeltje lief..........en van dat in bed tegen elkaar rollen......als zo'n relatie nog pril is, dan val je toch verkleefd als gebaklepeltjes in slaap.
De kleur van de tas zou voor de man niets moeten uitmaken idd. Maar ik heb 'n hekel aan soortgenoten (vrouwen dus) die hun man dingen laten doen die ze zelf zouden moeten kunnen. Daarmee maak je jezelf zo afhankelijk. Natuurlijk leuk als 'n man heel attent een deur voor je open houdt, maar nee, m'n tas/koffer draag ik zelf, hoe zwaar ie ook is. En als ik ergens last van heb waardoor ik niet zoveel gewicht kan hebben, dan zou ik minder meenemen. Ik zou afknappen op iemand die niet voor zichzelf kan zorgen en zo op 'n ander wil leunen.
Ik zou ook niet van een pril vriendje verlangen dat hij mijn tas draagt. Het is galant als hij het zelf aanbiedt, maar ik zou er echt niet van gaan stuiteren als hij het niet deed. Daar ben ik te onafhankelijk voor.

Wat betreft het bed-gebeuren; man en ik kunnen ook totaal niet in één bed slapen. We houden elkaar continue wakker en ik vind het ook zeer ergelijk als zijn been de mijne raakt, omdat ik dan idd wakker word.

Het klinkt mij in de oren alsof jullie béiden nogal lastig en moeilijk zijn en aan heel veel dingen haken en ogen zien.
Het zou inderdaad fijn geweest zijn als hij jou mooie roze tas had willen dragen.

Ik vind het wel een overtrokken reactie om te denken dat hij homo is hoor, hij mag dat lekker vinden zonder dat hij homo is. (al snap ik wel dat je dit nooit zou doen) alleen het idee al blehhh.

Verder vind ik wel dat hij bijzonder rare trekjes vertoond. Maar ik geloof dat hij nooit zal veranderen, hij geeft zelf aan met het sms`en dat als jij niet terug gereageerd weet hoe het voelt maar ondertussen doet hij er niks mee.

Ik sms NOOIT met mijn vriend.

Dat hij niet kan slapen als je tegen hem aan ligt kan ik me wel in vinden, zelf heb ik dat ook ik kan er echt niet tegen als iemand lekker tegen me aan komt liggen s`nachts, misschien is het een optie om voor het slapen even lekker tegen elkaar aan te kruipen en als je gaat slapen elkaar de ruimte geeft.

Mensen kunnen zo makkelijk zeggen wat je moet doen als ze zelf niet in zo`n situatie zitten, ga maar weg bij hem, hij past niet bij je...zulke dingen, maar dat is zo verdomde makkelijk gezegd als je er zelf niet in zit.

Soms lees ik ook verhalen en dan denk ik wat doe je bij zo`n kerel??? totdat je er zelf inzit pik je veel meer als ze ooit gedacht.
geen homo

geen hetero

wel een lul
quote:Vinyl schreef op 26 december 2008 @ 03:52:

Niet doorheen te komen dit verhaal.

Crisis, gebruik eens hoofdletters!
Trouw met 'em, vóór een ander er met dit lot uit de loterij vandoor gaat!
Dit klinkt nou niet echt als een leuke man

Je was voor je hem tegen kwam gelukkig als single dus dat zal dan nu ook wel weer lukken.

Ik bedoel je zal niet al teveel missen aan deze man.
Waarom doen mensen zichzelf dit aan?

Ik bedoel, die vent is een sukkel, maar bij TS heb ik ook niet het idee dat ze hoteldebotel is. Integendeel, krijg de indruk van 2 chagrijnen bij elkaar.

Waste of time.
Wegwezen bij die kerel. Wat een egoistische sukkel.

(WB die tas; mannen die de tas van hun vrouw dragen vind ik zo sukkelig overkomen)
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Als je nu niet onmiddellijk met deze relatie stopt raak je het gevoel voor wat goed en verkeerd is in een relatie kwijt en ga je steeds vaker dit soort schoften aantrekken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven