Entertainment alle pijlers

The voice 2016

21-10-2016 19:24 3017 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kon nog geen topic vinden. Wie kijkt er vanavond?

Ben wel benieuwd hoe Waylon het doet als jury. Denk dat hij best streng is
Ga jij ook? Welke avond?

Its en ik gaan naar het concert van vrijdagavond.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Maleficent schreef op 21 oktober 2016 @ 22:50:

Ga jij ook? Welke avond?

Its en ik gaan naar het concert van vrijdagavond. Ik ga alle2 de avonden (gooit d'r handen voor d'r ogen)
quote:titato schreef op 21 oktober 2016 @ 22:49:

Ik kom even als spuit 11 melden dat ik zo blij ben dat ik tot het concert van waylon heb elke week op tv kan zien Ik heb nog Kensington en Anouk op het programma staan
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:isa__88 schreef op 21 oktober 2016 @ 22:34:

Vinden jullie waylon echt zo aantrekkelijk?ik word er niet warm of koud van hoorIk ook niet, al ik naar hem kijk geeft de man me de indruk dat hij oververmoeid is en veelvuldig drugs gebruikt.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:IrishCassidy schreef op 21 oktober 2016 @ 22:46:

Jullie hebben je vrij goed gedragen inderdaad! Huh? En wie ben jij dan? Queen B van het vivaforum?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Tickel schreef op 21 oktober 2016 @ 22:23:

[...]

Doe mij deze versie dan maar

https://youtu.be/dC_XfM6JjXcGekeken. Toch vind ik dat rauwe van Sanne veel beter passen bij dit nummer. Veeeeel beter.
quote:Enn schreef op 21 oktober 2016 @ 22:59:

[...]

Huh? En wie ben jij dan? Queen B van het vivaforum?

King B.

Bee.

https://www.youtube.com/watch?v=6VYxQ8PfKVU
quote:IrishCassidy schreef op 21 oktober 2016 @ 23:06:

[...]

King B.

Bee.

https://www.youtube.com/watch?v=6VYxQ8PfKVU

In your dreams en slaap lekker.

Tot volgende week!
quote:IrishCassidy schreef op 21 oktober 2016 @ 23:06:

[...]

King B.

Bee.

https://www.youtube.com/watch?v=6VYxQ8PfKVU Heerlijk!!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nee hoor, in my dreams wil ik geen rapper zijn

Ik heb liever, als ik mag kiezen dan, een mooie rock of soulstem.

Volgens mij zingt iedereen die alleen maar mee doet aan The Voice beter dan wij allen bij elkaar
quote:IrishCassidy schreef op 21 oktober 2016 @ 23:13:

Nee hoor, in my dreams wil ik geen rapper zijn

Ik heb liever, als ik mag kiezen dan, een mooie rock of soulstem.

Volgens mij zingt iedereen die alleen maar mee doet aan The Voice beter dan wij allen bij elkaar Tja. Het is maar zingen, hè. Leuk, daar niet van. Maar ik heb een ambachtelijke slager die de beste biefstukken kan uitsnijden, die weet hoe hij een karbonade moet hakken, zodanig dat hij mals en sappig blijft. Dat soort dingen. Een kunstenaar op zijn terrein. Maar die krijgt ook geen mega-aandacht, want dat vindt iedereen gewoon "een slager". Laat staan dat hij er kapitalen mee verdient. Dus waarom zouden we oh en ah moeten roepen over een persoon met een stem die weliswaar niet slecht is, maar die duizenden anderen probleemloos kunnen imiteren of navolgen... waarom vinden we de middelmaat al zo geweldig... en worden bij shows als The Voice of X-Factor en weet ik veel hoe ze heten mensen die écht talent hebben, dan weer weggestemd of halen ze uiteindelijk de eindstreep niet, puur omdat ze geen commercieel gezicht hebben... waar gaat het dan om, om talent of om een middelmatige prestatie met een lekker lijf?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Goeie vraag. Geen idee. Tot nu toe heeft tijdens The Voice nog nooit iemand gewonnen waarvan ik vond dat ie moest winnen. Je slager heeft er verder weinig mee te maken trouwens. En ook jouw slagers topstukjes kan je laten aanbranden.

Maar over smaak valt te twisten. Ik denk dat het daarom draait en om de invloed van platenmaatschappijen. Die 2 zaken. Misschien doen de echte echte talenten niet mee met de Voice?

Maar dan nog is het toch wel een leuk programma om te kijken? Muziek is altijd leuk. En ik heb in al die jaren toch echt wel een paar goede kandidaten gezien. Of ze doorbreken daarna. Tja meestal niet. So?
Kijk nu RTL Late Night, waar Maan optreedt. Staat ze daar in haar bh. Vind haar nog steeds niet leuk
quote:Nouschi schreef op 21 oktober 2016 @ 23:11:

[...]

Heerlijk!!Ja, vet nummer!
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Nouschi schreef op 21 oktober 2016 @ 23:11:

[...]

Heerlijk!!Huh? De laatste week zat je ook al zo in de rap/gangsta.
Nou, heb het op teruggekeken. En -gelezen. Fijn te lezen dat jullie braaf zijn geweest

Ik vond die rocker ook wel leuk. En die dj is volgens mij wel vrij veelzijdig; ben wel benieuwd.

Rachel was wat mij betreft de beroerdste van de avond. Had weinig met country te maken. Misschien was het spanning, maar het deed echt pijn aan mijn oren.

Pa Masmeijer had een enkelband om. Ik keek toevallig net even toen werd ingezoomd op een knipperend lampje onder zijn broekspijp.
Nooooooo

Wat een droeftoeter zeg
Ik heb ook even teruggekeken maar wat erger ik me nu al aan Waylon!

Ja hij kan goed zingen maar dat arrogante hoofd staat mij echt niet aan

Leukste van de avond: de rocker

Mag meteen weer weg: masmeijer junior

Viel heel erg tegen na het gehype op facebook: die kerel aan het einde
Waylon is juist de reden dat ik kijk

En ben ook wel benieuwd naar Stephan.
quote:coolpack2 schreef op 23 oktober 2016 @ 12:00:

Pa Masmeijer had een enkelband om. Ik keek toevallig net even toen werd ingezoomd op een knipperend lampje onder zijn broekspijp.Was dat echt? Wij dachten dat het een (slechte) grap was.
Ik ben niet voldoende ingewijd in het thema enkelband dus dat zou ook zomaar kunnen
Bij een enkelband brand er geen lampje. Denk dat het nep is.
.
Volgens mij was het ook nep inderdaad.
Ik haal dit topic alvast omhoog Hebben jullie het voorstukje voor vanavond al gezien (ze zingt lonely water)? Op de een of andere manier erger ik me rot aan haar. Ze komt enorm nep over. Ligt dat aan mij of hebben jullie dat ook?
Ik kan vanavond helaas niet kijken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven