Napraattopic 69

12-10-2016 22:25 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:S-Meds schreef op 26 oktober 2016 @ 11:01:

[...]

ja, je kan soms zo de wind van voren krijgen van haar om iets dat een ander heeft gedaan.Ik word altijd kwaad op jou om iets wat Bia dan heeft gezegd.
quote:Eleonora-1 schreef op 26 oktober 2016 @ 11:30:

[...]

Ik word altijd kwaad op jou om iets wat Bia dan heeft gezegd.bia zit heel vaak op mijn account, dus dat kan
maar goed, topic is dus weg? Jammer ben benieuwd hoe het verder gaat. Y. is er toch nog? of is ze op anoniem gegaan?
Volgens mij niet hoor.
Nee hoor, je kan van haar zeggen wat je wilt maar niet dat ze zich zo maar weg laat jagen .
quote:S-Meds schreef op 26 oktober 2016 @ 11:42:

[...]

bia zit heel vaak op mijn account, dus dat kan
quote:barbaracartland schreef op 26 oktober 2016 @ 09:13:

[...]

Kia heeft altijd een punt, [...]
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
quote:S-Meds schreef op 26 oktober 2016 @ 11:44:

maar goed, topic is dus weg? Jammer ben benieuwd hoe het verder gaat. Y. is er toch nog? of is ze op anoniem gegaan?Nee, want ze mag geen andere Nick meer.
quote:Rhae schreef op 26 oktober 2016 @ 12:33:

[...]

Nee, want ze mag geen andere Nick meer.Huh? Zit daar een max op?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:himalaya schreef op 26 oktober 2016 @ 12:38:

[...]

Huh? Zit daar een max op?Wel als je de afspraak hebt wegens eerdere rellen en toestanden dat je geen nieuwe nicks meer mag maken. Voor gedoogforummers gelden andere regels.
quote:Lady_Voldemort schreef op 26 oktober 2016 @ 10:18:

[...]

Ja, want vivaforummers zijn stuk voor stuk reuze rechtschapen en zouden zoiets nooooit doen?Dat zeg ik niet. Het is een extra optie. Om maar aan te geven hoeveel gekkies er zijn die je bericht kunnen lezen.
Zeg, even voor mijn beeldvorming. Vinden jullie de hots voor iemand hebben en een fascinatie voor iemand hebben hetzelfde of 2 verschillende dingen?
quote:himalaya schreef op 26 oktober 2016 @ 12:38:

[...]

Huh? Zit daar een max op?

Nee. Ik heb er nog wel een paar liggen.

Kopen?
quote:Eleonora-1 schreef op 26 oktober 2016 @ 11:23:

[...]

Als zij zegt; ik eet vanavond spruitjes met geraspte kaas' dan krijgt ze opmerkingen over dat ze ooit gezegd heeft geen kaas te lusten en ontstaat er een discussie over, omdat Ygg dan aangeeft dat ze wel oude maar geen jonge kaas lust, waarop dan een fittie over wel of niet gezegd hebbend welke kaas ze gezegd heeft niet te lusten volgt.

Zelfs een gewoon topic waarin ze gewoon een doodgewone vraag stelt moet uit de hand lopen, daar wordt maar wat graag op aangestuurd.

En omdat ze zelf dan hapt is het 'zie je wel...'.Ja zo zijn sommige forummers. Had jij ooit niet gevraagd hoe jij een bepaald stuk vlees moest bereiden en door die vraag werd afgefikt hier op het forum.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Baudolino schreef op 26 oktober 2016 @ 12:47:

Zeg, even voor mijn beeldvorming. Vinden jullie de hots voor iemand hebben en een fascinatie voor iemand hebben hetzelfde of 2 verschillende dingen?

Voor wat het uitmaakt: ik kan iemand fascinerend vinden, maar dan hoef ik niet 'de hots' voor iemand hebben.

Ga ik nu door voor de wasmachine?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Zeg, even voor mijn beeldvorming. Vinden jullie de hots voor iemand hebben en een fascinatie voor iemand hebben hetzelfde of 2 verschillende dingen?Ik vind het verschillend. De hots is wat mij betreft vooral gericht op het uiterlijk en ik kan een onooglijk type best heel fascinerend vinden.
Ik vind Trumo fascinerend. Hitler ook. En Mohammed B ook.

Maar daar heb ik niet de hots voor.

Zeg, even voor mijn beeldvorming. Vinden jullie de hots voor iemand hebben en een fascinatie voor iemand hebben hetzelfde of 2 verschillende dingen?Ja
Je bent zelf een theepot
quote:Lady_Voldemort schreef op 26 oktober 2016 @ 11:51:

Nee hoor, je kan van haar zeggen wat je wilt maar niet dat ze zich zo maar weg laat jagen .Ze schreef in een van haar laatste posts in haar topic dat ze in afspraak met Viva niet meer mag terugkeren als ze op anoniem zou gaan.

Moutarde
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:charlottew88 schreef op 26 oktober 2016 @ 12:52:

[...]

Ja zo zijn sommige forummers. Had jij ooit niet gevraagd hoe jij een bepaald stuk vlees moest bereiden en door die vraag werd afgefikt hier op het forum.

Hahaha ja!

In mijn eerste forumjaar, in 2003 of zo vroeg ik of iemand een recept had voor hazenpeper, nou, ik kon wel inpakken....

Met pek en veren ging ik het forum over.

Maar ik ben er verder niet en nooit mee gepest en het heeft me nooit achtervolgd.

Ik heb het zelf als anekdote nog wel eens aangehaald, verder niet.

Ik ben gefascineerd door alles wat met Jezus te maken heeft maar geen hots voor de man.

Ook voor mij dus twee totaal verschillende dingen.
quote:Eleonora-1 schreef op 26 oktober 2016 @ 13:06:

[...]

Hahaha ja!

In mijn eerste forumjaar, in 2003 of zo vroeg ik of iemand een recept had voor hazenpeper, nou, ik kon wel inpakken....

Maar ik ben er verder niet en nooit mee gepest en het heeft me nooit achtervolgd.

Ik heb het zelf als anekdote nog wel eens aangehaald, verder niet.Heb je trouwens nog last van dat idiote mens van laatst?
quote:-Kia-Ora- schreef op 26 oktober 2016 @ 13:09:

[...]

Heb je trouwens nog last van dat idiote mens van laatst?Nee maar ik heb er wel mijn website voor moeten sluiten, voor die plurk.
quote:Eleonora-1 schreef op 26 oktober 2016 @ 13:13:

[...]

Nee maar ik heb er wel mijn website voor moeten sluiten, voor die plurk.Potvolblomme zeg. Wat een trut. En nu? Denk je hem binnenkort weer te kunnen openen?
quote:Eleonora-1 schreef op 26 oktober 2016 @ 13:06:

[...]

Hahaha ja!

Ik heb het zelf als anekdote nog wel eens aangehaald, verder niet.Oh ja hazepeper dat was het. Toen postte ik nog niks op het forum. Maar ik kan mij wel herinneren dat jij die anekdote hier ooit aanhaalde. Daarmee heb jij indruk op mij gemaakt met die post .
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven