Minnaressen deel 36

19-07-2007 17:56 5104 berichten
Alle reacties Link kopieren
[Bewerkt door moderator, provocatie]

Vervolg Minnaressen
anoniem_53394 wijzigde dit bericht op 09-08-2007 09:35
Reden: Provocatie
% gewijzigd
Hoop voor Dewit dat het haar een energy boost heeft gegeven; anders betekent het dat het een negatief gesprek is geweest.... En meestal merk je in de middag hoe moe je bent, of als your head hits the pillow... Zolang je bezig blijft, valt het vaak wel mee, maar op het moment dat je je bed instapt, voel je pas hoe ontiegelijk moe je bent... Althans, dat heb ik maar goed, ik ben natuurlijk al een oud lijk.....
Dewit, wat een wilde dagen heb je gehad. Ik hoop echt dat je GM in januari 2009 thuis de waarheid gaat vertellen. Wat hij zijn vrouw aandoet is ronduit vernederend. Ik vind dat hij jou ook niet goed behandeld maar ik kan me voorstellen dat je dit allemaal wilt doorstaan als het inhoudt dat je je GM voor jezelf hebt in 2009.

Denk je wel genoeg aan jezelf, dit moet voor jou toch heel uitputtend zijn. Gezond eten, goed slapen en weinig drinken enzo.

Greys jij nog steeds los van je gm volgens mij. Laat hij jou ook met rust, dat zal jou ook extra rust geven.

Ikkezelf het mysterie van jou is ontsluierd. Ik hoop dat je nu weer de boel een beetje op orde hebt en weer voluit geniet van het leven.
Puk, wat ben jij toch lief. Wat je tegen Dewit zegt, dat ze gezond moet eten, goed moet slapen en weinig drinken....

Heb je het leuk gehad? Je bent toch even weg geweest?

Ik ben hartstikke los van mijn NGM. Natuurlijk heb ik van de week wel even gedacht aan hem, aan hoe hij zichzelf aan het verloochenen is, happy family spelend etc. zoals hele volkstammen kerels en ook vrouwen.... Ik hoop dat hij mij echt met rust zal laten maar dat zal nu toch wel?

Was Ikkezelf trouwens een mysterie? Dat is toch gewoon een kwestie van vragen hoe die vork in de steel zit?
Greys ik ben inderdaad een weekje weggeweest en het was heerlijk. Echt genoten van de goede dingen van het leven.

Goed dat je helemaal los bent van je NGM, terugdenken is toch logisch, dat hoort er gewoon bij. En zeker met deze dagen vol opgehouden schijn van vrolijkheid.

Ik denk dat hij je nu wel met rust laat maar ik heb geleerd om dit niet te snel te zeggen.

Ikkezelf was een mysterie omdat ik nooit naar zijn achtergrond heb gevraagd. Ik ben er ook nooit nieuwsgierig naar geweest, vandaar denk ik.
Greys, wat goed! (ben week weggeweest en lees nu bij).

Natuurlijk denk je nog aan hem, hij zal niet meteen uit je systeem zijn. Het is toch een rouwproces, een verlies van een dierbaar persoon. Maar jij gaat het nieuwe jaar fris starten!

Nou maak je me wel nieuwsgierig..hoe oud /jong ben je eigenlijk? Zijn je kids al wat groter dan?

Dewit, ik hoop dat 2009 voor jou vooral duidelijkheid zal brengen. Ik ben bang dat hij de knoop nog niet zal doorhakken, er zal altijd wel een excuus te vinden zijn, maar wellicht kun je het forceren? Door bijv te zeggen dat je hem een maand niet wilt zien, dan zie je meteen wat hij in die tijd doet en daaraan gekoppeld is dan duidelijk wat hij echt wil.

Valt me op dat er ontzettend veel topics gaan over twee liefdes, vreemdgaan etc. Word je niet vrolijk van. Ik ga toch nog steeds voor een exclusieve liefde, al geloof ik niet in de eeuwige liefde met 1 persoon. Ik geniet van de tijd die we samen hebben maar ben wel zo nuchter (geworden) om te weten dat het zomaar ineens over kan zijn. Niets zo veranderlijk als de mens..
[quote]Julus schreef op 27 december 2008 @ 21:14:

Greys, wat goed! (ben week weggeweest en lees nu bij).

Natuurlijk denk je nog aan hem, hij zal niet meteen uit je systeem zijn. Het is toch een rouwproces, een verlies van een dierbaar persoon. Maar jij gaat het nieuwe jaar fris starten!

Nou maak je me wel nieuwsgierig..hoe oud /jong ben je eigenlijk? Zijn je kids al wat groter dan?

Jullie hebben aardig wat bij te lezen, he, ja, wij hebben niet bepaald stilgezeten

Nou, ik wil niet zo ver gaan om het een rouwproces te noemen. Ik had er natuurlijk al maanden geleden echt voor mijzelf althans een punt achter gezet. Het is gewoon heel langzaam afgebrokkeld, allemaal, want ik kan mij de laatste keer niet echt heugen dat ik heb gehuild om hem...ook al was ik echt echt super gek van die man en heb ik heel lang gedacht dat wij ooit een setje zouden zijn...

Ik ben 39 en heb 2 kids van 10 en 13 jaar...hoezo eigenlijk; dacht je echt dat ik bijna 100 was ?

Dewit, ik hoop dat 2009 voor jou vooral duidelijkheid zal brengen. Ik ben bang dat hij de knoop nog niet zal doorhakken, er zal altijd wel een excuus te vinden zijn, maar wellicht kun je het forceren? Door bijv te zeggen dat je hem een maand niet wilt zien, dan zie je meteen wat hij in die tijd doet en daaraan gekoppeld is dan duidelijk wat hij echt wil.

Denk je werkelijk dat dat een optie is? Don't think so... die man is niet achterlijk; die houdt zich een maandje in en doet zijn stinkende best om te houden wat hij heeft! Nee, ik denk oprecht dat Dewit er echt definitief een punt achter moet zetten als blijkt dat hij het volgende week (januari) niet heeft verteld. So much for credibility! Misschien ben ik te wantrouwend en gaat ie wel voor haar kiezen, ik hoop het voor haar als dat echt is wat ze wil maar ik heb zo mijn twijfels....
[quote]puk69 schreef op 27 december 2008 @ 21:14:

Greys ik ben inderdaad een weekje weggeweest en het was heerlijk. Echt genoten van de goede dingen van het leven.

Good for you! Dat had je ook wel verdiend!!!!

Lekker he, even weg van alles en iedereen...

Goed dat je helemaal los bent van je NGM, terugdenken is toch logisch, dat hoort er gewoon bij. En zeker met deze dagen vol opgehouden schijn van vrolijkheid.

Ik denk dat hij je nu wel met rust laat maar ik heb geleerd om dit niet te snel te zeggen.

Ach, ik calculeer het in dat hij met Oudejaarsnacht een smsje stuurt maar dat vergeef ik hem maar op voorhand. Een vriendin zei dat ik hem dan onmiddellijk moet sms'en dat hij mijn nummer uit zijn mobiel moet halen, maar ach... Het is verder puur een kwestie van negeren... Dat kan ik steeds beter, kan elke dag oefenen op het gedrag van mijn kids
Haha nee ik gun je je 100 jaar maar gewoon even voor mijn beeldvorming. Ik ben ook alweer (zucht) 34 dus die 39 vind ik bij lange na niet oud. En het is maar net hoe je in het leven staat, wat je ermee doet. Jong van geest etc.

Mijn zoon van 9 houdt mij ook jong

Tja, ik ben bang dat dewit er geen punt achter kan zetten. Maar zou idd het beste zijn in het kader van het forceren. Ik denk dan; als hij echt oprechte bedoelingen heeft om met haar een toekomst te willen, dan komt dat er wel uit, vroeger of later. Tot die tijd zou ik hem mooi aan de kant parkeren. Maar is makkelijker gezegd dan gedaan.

Maar als ze hem alvast een maand in de wachtstand zet, weet ie wel dat het menens is, dat ze niet met zich laat sollen. Kan paniek veroorzaken en aanzetten tot actie (as if). Die truc werkt vaak wel, maar je weet het niet met een GM.
Haha een vent is soms net een klein kind inderdaad...

negeren is de beste optie. Houden ze niet van, maar ach..zo zijn er genoeg dingen waar jij ook niet zo van houd/hield. Weet hij ook hoe het is om zich niet belangrijk te voelen.
Gm-en en pubers hebben inderdaad wel wat dingen die overeenstemmen, ik-denken, geen nee willen horen, geen consequenties willen dragen geen gevolgen kunnen overzien, en veel heel veel sms-en.

Oke oudjaar daar ga ik ook voor, ik bied 1 champagne voor 1 sms. Negeer modus dus maar aan Greys,
quote:Julus schreef op 27 december 2008 @ 21:32:

Tja, ik ben bang dat dewit er geen punt achter kan zetten. Maar zou idd het beste zijn in het kader van het forceren. Ik denk dan; als hij echt oprechte bedoelingen heeft om met haar een toekomst te willen, dan komt dat er wel uit, vroeger of later. Tot die tijd zou ik hem mooi aan de kant parkeren. Maar is makkelijker gezegd dan gedaan.

Maar als ze hem alvast een maand in de wachtstand zet, weet ie wel dat het menens is, dat ze niet met zich laat sollen. Kan paniek veroorzaken en aanzetten tot actie (as if). Die truc werkt vaak wel, maar je weet het niet met een GM.

Ik denk dat dit alleen maar werkt als je hem parkeert maar hem wel in de waan laat dat het for real is. Want ik denk echt dat het niet werkt als die man zich realiseert dat het toch maar voor een maandje ofzo is... die kerels zijn toch zo geslepen! Zucht....ik vind het echt vreselijk om die verhalen te lezen. Het is zo veel erger dan wat ik mee heb gemaakt. Ik ben ook wel van de hoge toppen, diepe dalen geweest, maar niet zo ... bijna destructief. Nee, dat is te erg... zo bedoel ik het niet.. ik wens gewoon voor haar een echt leuke kerel die helemaal voor haar is en die haar geeft wat ze verdient...
quote:puk69 schreef op 27 december 2008 @ 21:35:

Gm-en en pubers hebben inderdaad wel wat dingen die overeenstemmen, ik-denken, geen nee willen horen, geen consequenties willen dragen geen gevolgen kunnen overzien, en veel heel veel sms-en.

Mooier had ik het zelf niet kunnen zeggen!

Oke oudjaar daar ga ik ook voor, ik bied 1 champagne voor 1 sms. Negeer modus dus maar aan Greys,

Een fles champagne: wedden dat hij niet smst!
oke weddenschap staat, hij sms-t wel.
quote:puk69 schreef op 27 december 2008 @ 21:43:

oke weddenschap staat, hij sms-t wel.No, he's not! Deal!

Wat leuk dat jij J. in het eggie hebt gezien! En wat hebben jullie het nu toch druk op verschillende topics schrijven
Heb het nog veel drukker met bijlezen, men wat zijn er veel nieuwe topics bijgekomen

Puk is in het echt ook hartstikke leuk, blijft bijzonder om elkaar zo vanuit het forum irl te zien.

Weet je wat het is, eigenlijk heb ik nog weinig te melden. Hier gaat het al langer heel goed en ben niet meer zo met dat vreemdgaan bezig. Maar het onderwerp is boeiend en we hebben ervaringen uit te wisselen.

Ik gok erop dat hij niet sms-t. Die vent is op zijn pikkie getrapt en blijft in die boosheid hangen want hij kreeg zijn zinnetje niet.
Zat net eigenlijk te denken dat het misschien ook wel een idee voor Dewit is om eens bij het andere topic te lezen.. ik heb dat ook gedaan en ik werd echt geraakt door wat ik daar las... het meelezen voelt eigenlijk als een soort heiligschennis, onorthodox, maar het heeft mij wel even een spiegeltje voorgehouden, ik vond het enorm confronterend en ik denk dat dit alles, ook het ongezouten kritiek krijgen op dit topic, wel het laatste zetje heeft gegeven dat ik nodig had!

Again: thx everybody!
quote:ikkezelf schreef op 27 december 2008 @ 01:35:

roodhaar, een leidinggevende funktie zegt niets over afhankelijkheid, sterker nog dat kan eht beinvloeden dat je op andere gebieden volledig afhankelijk bent, een beethe iq en een beetje eq of zoiets

Ikkezelf, jij ziet ongezonde afhankelijkheid bij minnaressen, ik herken dit patroon ook bij mezelf als bedrogen vrouw.

Ik ben behoorlijk succesvol maar was in mijn huwelijk te afhankelijk van mijn man. Die afhankelijkheid kwam voort uit angst voor eenzaamheid en verlatingsangst. Mijn man heeft mij bedrogen en belogen en ik liet hem uit angst over mijn grenzen gaan, totdat hij zo ver ging dat de woede uit mijn tenen kwam en ik hem eruit flikkerde. En daarmee was ik meteen een groot deel van mijn angst kwijt. Ik ben in therapie gegaan om er verder aan te werken. Mijn man is ook in therapie gegaan en we zijn weer bij elkaar gekomen.

Bij jou was terug gaan naar je vrouw geen optie?
Lijkt mij ook enorm confronterend. Maar zo was het voor mij weer in bepaalde opzichten verhelderend om te lezen hoe een minnares de relatie ervaart. En zo blijkt maar weer dat we allemaal hetzelfde willen; die ene man. En dat we tot veel bereid zijn (onszelf verloochenen) om hem te behouden. In dat opzicht zijn we precies hetzelfde. Denk dat beide partijen ontzettend veel lering trekken uit zo'n situatie. Ik weet iig dat ik zoiets voortaan anders zal aanpakken, wat sneller grenzen trek of gewoon meteen de stekker eruit trek. De pijn krijg je toch, maar dan liever wat korter en minder op een sado-masochistische manier. Elke keer dat mes een stukje in je rug, nee dank je. Dan maar liever in een keer hevig bloeden.
Was zeker leuk om J. in het eggie te zien. Gewoon een leuke vrouw. Raar omdat je elkaar ziet in een overvolle ruimte en zoveel van elkaar weet, ook van hele diepe gevoelens en gedachtes.

Tja druk om hier en daar bij te lezen en te schrijven maar ook gezellig. En al die virtuele mensen gaan je boeien, dewit die je soms gewoon en schouder wilt geven. Greys met wie ik volgens mij een borrel kan drinken en kan lachen.

Julus voor de megalange discussies over vreemdgaan en blijven na vreemdgaan. Lijkt me heel leuk als Rafaella aansluit voor haar visie in deze.

Face, gewoon voor alles,

Dorianne die afhankelijkheid daar heb ik ook hard aan gewerkt, ik werd een stuk leuker als vrouw toen ik dat op gaf. Vooral ook voor mezelf.
Doriane, ook ik ben een enorm onafhankelijke en zelfredzame vrouw. Niet leiddingevend, maar ben zeker wel het type wat dat prima zou kunnen (ik wil dit in 2009 gaan verwezenlijken). En net als jij komt mijn angst mbt een relatie voort uit verlatingsangst en ook wel een laag zelfbeeld (hoe paradoxaal eigenlijk, als je weet dat anderen mij als zeer sterk en zelfverzekerd zien..).

Ik ben ook degene die het meest verdient van ons twee, en die alles regelt. Tevens de meest mondige en assertieve binnen de relatie. Maar dit alles lijkt wel te verdwijnen zodra ik bij hem ben, dan ben ik echt dat kleine meisje dat hunkert naar liefde.

Bij mij is dit een erfenisje vanuit mijn jeugd, moest mezelf altijd zien te redden en werd keer op keer in de steek gelaten. Nu als volwassen vrouw zie je dus enerzijds dat onafhankelijke en sterke en anderzijds dat extreme afhankelijke. Ik heb nog niet voldoende afgerekend met mijn issues uit de kindertijd, vrees ik.
quote:Julus schreef op 27 december 2008 @ 21:49:

Puk is in het echt ook hartstikke leuk, blijft bijzonder om elkaar zo vanuit het forum irl te zien.

Ja, ze moet wel leuk zijn! Had niet anders verwacht eigenlijk....

Is hier op dit topic nooit een meet&greet iets geweest?

Weet je wat het is, eigenlijk heb ik nog weinig te melden. Hier gaat het al langer heel goed en ben niet meer zo met dat vreemdgaan bezig. Maar het onderwerp is boeiend en we hebben ervaringen uit te wisselen.

Als je het nog de moeite vindt, en je hebt tijd, puf en energie,is het natuurlijk wel fijn voor anderen om dingen te lezen, te leren etc. van andere vrouwen.... Het kan toch iets voor iemand betekenen of even iemand ergens doorheen slepen....

Ik gok erop dat hij niet sms-t. Die vent is op zijn pikkie getrapt en blijft in die boosheid hangen want hij kreeg zijn zinnetje niet.

Hij smst niet omdat hij bang is. Ik denk niet dat hij kan inschatten wat ik zal doen als hij weer contact opneemt. Ik denk gewoon dat hij liever het risico niet neemt. Ik ben heel lief, heb engelengeduld en een tomeloze energie, maar ook ik heb mijn grenzen... Ik weet dat ik niets zal doen als hij op zo'n avond een smsje stuurt maar hij denkt waarschijnlijk dat ik in de auto zal stappen en linea recta naar zijn huis toe zal rijden om stampij (of stampei; geen idee hoe je dit schrijft) te maken....
Ik heb jaren geleden behoorlijk wat meetings gehad met mensen van het forum, van groepsmeetings tot 1 op 1.

Was een enorm leuke tijd, veel leuke mensen leren kennen en ook privé veel contact gehad.

Na verloop van tijd was ik er even klaar mee, ben met het forummen gestopt en ik zag ineens nieuwe namen en veel oudgedienden waren ook verdwenen.

Ik heb pas nog een meeting gehad, was zeer geslaagd. Ik ben er wel van, sta altijd open voor een meeting/borrel.
Oh wacht..je had het over dit topic..sorry. Dat zou ik niet weten, eigenlijk.

Ben hier gewoon tussendoor gesneakt, haha, en heb hier eigenlijk niets te zoeken.
[quote]puk69 schreef op 27 december 2008 @ 22:05:

Greys met wie ik volgens mij een borrel kan drinken en kan lachen.

Nou, misschien wel heel binnenkort een hele fles champagne
Dat wordt champagne, GM-ik heb een plaat voor mijn hoofd- gaat heus wel sms/en. Gewoon even kijken of je nog boos bent.

Er is volgens mij hier ooit een meet en greet geweest, ik was toen nog een lezer of beginnend schrijver. Ik ben in ieder geval niet mee geweest.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven