Uitgerekend Juni 2017 deel 2

07-10-2016 10:53 1287 berichten
Omdat de dames van het andere topic uitgerekend in Juni 2017 graag met een kleiner groepje praten maak ik een nieuw topic aan voor de nieuwe schrijfsters die ook in Juni zijn uitgerekend! Op dit topic komt geen slotje iedereen die in juni is uitgerekend is welkom dus laten we hopen dat het een lekker vol topic word!

Als er iets in de tabel veranderd moet worden geef dit dan dikgedrukt aan!

= kloppend hartje

NaamLeeftijdHoeveelste kindjeUitgerekendGeslachtAfsprakenWondertje3303e4 Juni meisje16 januari 20 weken echoPrettymama282e8 Juni jongen17 januari 20 weken echo, 2 februari controle vkSmurf89271e8 Juni Verrassing9 februari controle vkHartje15281e9 Juni Verrassing13 februari controle vk-streepje-301e11 Juni onbekend25 januari 20 wekn echo, 1 februari controle verloskundigeDanny89271e12 Juni onbekend16 december echoBevertjes301e14 Juni onbekendLoveisdancing262e14 Juni onbekendLadiiNurd261e*21 Juni onbekendLilianw198828 1e*22 Juni meisje31 januari 20 weken echoMamavanonswondertje201e22 Juni jongenMaison06271e22 Juni meisje3 februari 20 weken echoMijmama312e22 Juni Verrassing6 februari 20 weken echoBabynummer128 1e26 juni VerrassingAardbeitje8371e29 Juni Verrassing

pistasche91

wegens lange tijd niet mee praten heb ik Urbanjungle, floraaa, Chabelitha, jbm, pixeltje79, Sukayan, Musketi, S1984J, Noortje9414, Jopie84, knoopje8, Sjieep, Mevrouw_X en Summer010 uit de tabel gehaald zodat deze up to date blijft. Als jullie weer willen aansluiten dan mag dat natuurlijk!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd jbm!

Loveisdancing: dat kan prima hoor. Mijn dochter heeft wel een peuterbed maar dat is vanwege ruimte gebrek wij hebben hele kleine slaapkamers namelijk. Als ze er groot genoeg voor is krijgt ze later een hoogslaper want met een 1 persoonsbed is de kamer al bijna vol. Je kunt bij de ikea zo'n uitvalhekje kopen en aan een 1 persoonsbed vastmaken.

Mijn dochter is al over op een ander bed omdat ik toen ook zwanger was en we haar eerst aan een nieuw bed wilde laten wennen en dan pas naar haar nieuwe kamer. Ook dat ze niet het idee zou hebben dat ze haar ledikant aan de baby moet afstaan. Helaas is alles dus wat opgeschoven hier ivm de miskraam anders had ze al in de andere kamer gezeten nu.
Fijn jbm! Gefeliciteerd
Gefeliciteerd jbm!
Hallo dames. De duizelaanvallen worden steeds minder. En ook korter gelukkig. Donderdag was echt niet grappig. Van 17.15 -22.00 bleef alles maar draaien en draaien en draaien. Nu voornamelijk na inspanningen en als ik dan ga zitten of liggen is het met ongeveer 5-15 minuten weer over. Heb net 2 pagina's bijgelezen moet er nog 2 en een beetje, haha. Maar voordat ik t vergeet. FB groep leuk. Maar denk pas als we het familie en vrienden hebben verteld. Want voor t zelfde geld ken ik iemand van jullie in t echie :p Hier ook nog contact met de viva dames van allebei de jongens. Heel leuk. Alleen begonnen we de groep toen rond de 20 weken echo's
musketi fijn dat het beter word! vandaag was ik ook erg duizelig en zag allemaal sterretjes voor me ogen dat is echt eng! en wat betreft Facebook stuur mij maar een privébericht wanneer je er eraan toe bent
Dat heb ik wel regelmatig duizelig zwart voor mn ogen. Maar dat is vaak maar een moment. Niet langer dan 2 minuten. Dit is gewoon raar. Heb de hele dag t idee of ik over een boot loop. Met af en toe het gevoel of ik knetter bezopen ben.
Zat ik ook al aan te denken Musketi!! Misschien dat je zomaar even een bekende tegenkom in de fb groep ik wacht ook nog even, maar wil wel graag later aansluiten.

Wat fijn jbm, gefeliciteerd!

Ik zou ook graag een groeiboekje bij willen houden. Ik ga daar van het weekend even voor kijken. Vandaag ben ik precies 6 weekjes, ik weet nu precies 2 weken dat ik zwanger ben. Wat blijft het onwerkelijk, ik denk dat dit zo blijft totdat de echo is geweest.

@eten Ik heb sneller een knorrende maag. Ik word dan ook echt eng van de honger, terwijl het dan helemaal niet lang geleden was dat ik wat ophad Ik heb dus allemaal lekkere en gezonde tussendoortjes meegenomen naar het werk. Echt een drang voor iets heb ik eigenlijk (nog) niet.
Oh my, oh my! Ik ben zooo moe. Ik wil naar bed. Ik wil alleen maar slapen. Maar het is nog echt te vroeg. Ik heb met mijzelf afgesproken dat ik 21.30 mag. Hoe doen jullie dat?
noortje hier net zo ben ontzettend moe en beroerd. ik ga gewoon naar bed ookal is het 20/21uur ik heb ook nog een kind om voor te zorgen dus alle rust die ik kan pakken neem ik
Gewoon lekker naar bed gaan, doe ik ook al 3 weken meestal rond half 9/9 uur. Wel korte avonden, maar voel me daardoor overdag wel beter..
Welkom nieuw aangesloten dames en gefeliciteerd!

Gewicht: Ik val sinds mijn zwangerschap af. Heb totaal geen eetlust en kan maar kleine hoeveelheden eten.

Bedtijd: ik probeer het te rekken tot 22.00u, omdat ik anders bang ben 's morgens te vroeg wakker te zijn.

@maison: ik twijfel nog over een 9 maanden boek, heb in mijn achterhoofd nog steeds dat het mis kan gaan.

We hebben het afgelopen weekend de toekomstige opa's en oma's verteld. Tjee wat een blije emotionele ontmoetingen. Ze waren allemaal zo ontzettend blij. Ik ben zo opgelucht het met mijn ouders te kunnen delen. Mijn vriend heeft het nu druk met werken en is weinig thuis, waardoor ik nu mijn hart kan luchten bij mijn ouders. Dat is zo fijn...

Ik heb nu alweer kriebels voor de volgende echo, morgen over een week. Dan gaan we het ook broers en zussen vertellen...
@bed: de oudste van bijna 4 slaapt in een peuterbed. Voornamelijk omdat haar ledikant omgebouwd kon worden tot peuterbed, ideaal. Ook omdat haar kamertje wel aan de kleine kant is voor een 1 persoons bed.De jongste van 2 slaapt nog in een ledikant, maar is daar echt te groot voor aan het worden. Ze moet helaas nog ff wachten tot na de verhuizing voordat ze in een groter bed komt.

Eerst was de bedoeling het peuterbed doorschuiven naar de jongste, maar die wordt nu weer omgebouwd tot ledikant voor de baby. En beide Kids dus in een ( groot) 1 persoons bed. De oudste een half hoogslaper, de jongste een laag bed
.
Hier zullen we ook moeten schuiven met slapen maar dat doen we als de baby 6 mnd is ongeveer we hebben maar 3 slaapkamers. We gaan een kamertje kopen van stokke eerst wieg die kan je daarna uitbreiden tot ledikant en peuterbed. Eerst slaapt de baby bij ons op de kamer en dan na 6 mnd verhuizen we hem/haar naar de kamer van onze jongste (dan 3) hopelijk gaat dit goed zoniet knutselen we maar even verder haha.

Uiteindelijk staat een verhuizing wel op de planning we willen van huur naar koopwoning alleen hadden we niet op nummer 3 gerekent dus stellen we het uit (meerdere redenen) ik ben van mening hoe je ook woont het uiteindelijk toch wel goed komt.

Allerbelangrijkste is liefde!

Ik voel me vandaag redelijk maar dat is elke ochtend en dan een uurtje na het opstaan begint het dus ben benieuwd wat de dag vandaag brengt.

Ik ga straks lekker op de bank liggen Netflix aan en serie kijken ik kijk ineens gossip girl zou ik andere niet zo snel doen maar zocht een serie die lang duurde zodat het de aandacht trekt en voor mij deze weken sneller gaan en dit lijkt aardig te lukken.

Nog 6 dagen en dan hebben we onze termijnecho ik ben zo benieuwd of alles nog goed gaat en of het mooi op schema ligt.
Fijn jbm, gefeliciteerd!

Vind het prima als de meiden van het andere topic aansluiten. Zag in de tabel dat daar ook iemand met een tweeling is, leuk!

Hier hadden we wel het plan om van kamer te wisselen. Dochter zou dan een iets grotere kamer krijgen. Maar nu er ineens twee bedjes in moeten, gaan we dat toch niet doen. Wel moeten we gaan verbouwen. Om die tweede kamer te maken, moet de badkamer verplaatst worden. Daar zie ik wel heel erg tegenop.
pixeltje heb je je mailtje ontvangen voor de Facebook groep? daar is er ook 1 met een tweeling maar die wilt niet naar Facebook ze vind het geen nut hebben. ik geloof dat het er maar 3 zijn die mee willen dus ik denk dat ze wel aan kunnen sluiten
Wondertje, THE gilmore girls is ook een aanrader. 7 seizoenen op Netflix...ik ben verslaafd.

Wij gaan de kindere. hier rond de kerstvakantie langzaam aan verhuizen naar andere slaapkamers. Wij heb en een klein kantoortje boven waar nog een raam in moet, de oudste gaat daar dan heen. Door zijn beperking zal hij toch nooit op zijn kamer spelen of studeren oid dus hij gaat naar het kleinste kamertje. Als hij verhuisd is dan maken we de kamer voor onze dochter klaar. En voor de babatkaner hoeven we daarna niet meer zoveel te doen. Alles op z'n tijd ik ga me er niet zo druk om maken. Toen we zwanger waren van de eerste wilden we de kamer al met 3 mnd klaar hebben, dat hoeft nu niet meer.

Ik ben niet zo goed in boeken bijhouden, hier ga ik dat niet doen. Als de kleine ukkepuk geboren wordt dan ga ik wel fanatiek met fotoboeken bezig, dat vind in wel erg leuk om te doen
Dit topic loopt hard! Leuk!

Ik wil denk ik ook een boek bijhouden over de zwangerschap, denk wel dat ik die pas ga aanschaffen na de eerste echo.

Hebben jullie het al aan familie verteld? Wij alleen aan mijn beste vriendin en mijn vriend aan zijn beste vriend. Als de echo dinsdag goed ik willen we het die zondag aan onze familie's gaan vertellen. Toevallig zien we ze allemaal op dezelfde dag
Pff wat een opluchting. Vandaag de eerste echo gehad en een kloppend hartje gezien! Het kon gewoon via de buik.. heel bijzonder, want de vorige keer moest het vaginaal. Ik heb echt ff gehuild van opluchting, ik was zo zenuwachtig. We mochten echt ff goed naar het hartje kijken.. zo fijn om te zien. Ze gaf ook aan dat er zo'n zakje bij het vruchtje te zien was waar die zijn voeding uit haalt en dat het hartje op een mooi tempo klopte. Dit zijn allemaal positieve signalen. Maar ik weet ook dat dat niks zegt. We mogen van haar over twee weken weer terug komen om een tussentijdse echo te maken, zodat we niet zo lang hoeven te wachten.

De eerste horde is genomen, nu nog een paar en dan kan ik opgelucht ademhalen!

voor in de tabel: kloppend hartje ! echo 18 november en intake 16 november
Lillian: gefeliciteerd met je goede echo geniet er van! Hebben ze een meting geprobeerd?

Aardbei-banaan: wij hebben dinsdag ook onze echo de termijnecho dus als die goed is mag iedereen het weten, er weten nu een aantal mensen wel dat ik zwanger ben.

Chabelitha: bedankt voor de tip! Heb even het verhaal ingelezen over de serie en lijkt me leuk om hem te gaan kijken na gossip girls dus ik ben even zoet haha.

Musketi: fijn dat het ietsje beter gaat en gezellig dat je weer mee kunt schrijven.

Prettymama: bijna je echo! 1 dagje nog hoe laat mag je morgen?

Sorry als ik iemand vergeet ik lees wel alles mee hoor.

Vandaag: voel ik me hetzelfde als anders (0,0 waard) ik heb vanochtend het huis gedaan was even geleden dat het goed was gedaan ik deed elke dag de nodige dingen maar nu heb ik alles uitgesopt en ben kapot! Maar dan is het weer schoon he ik moet zeggen dat ik nog steeds heel erg misselijk ben het gaat gewoon niet weg nooit het is er de hele dag maar.. ik kan er beter mee omgaan is ook iet gek als je al bijna 4 weken non stop misselijk bent! Dus daarom is het een beetje te verdragen. Ik moet zeggen dat een ritme hebben mij wel beetje helpt dus dochter naar school ophalen boodschapje doen en dan lekker uurtje naar bed en ga zo maar door. Ik weet niet waarom maar vind het superspannend om dinsdag de echo te hebben ik ben benieuwd hoe de baby na 3 weken gegroeid is! Als de termijnecho goed is gegaan kunnen we meteen bloed laten prikken die dag en een afspraak maken voor de combinatietest. Ook zal ik dan ren afspraak maken bij een echobureau voor de geslachtsbepaling met 15 weken (over 6 weekjes weten we dus wat het wordt ) mijn vriendin is gister geweest met 15 weken zelfde bureau en zag het binnen 3 min dat ze ene jongetje kregen dus dat beloofd veel goeds.
@wondertje: Ja het was nog net geen cm lang.. 0,95 centimer en het kwam precies op 7 weken, wat ook klopt.. Dus het gaat helemaal goed.

Jammer dat je nog steeds zo misselijk bent. Lijkt me vreselijk. Ik snap dat je het spannend vind de echo.. dat blijft het altijd de eerste 3 maanden.
Echt, soms heb ik t idee dat mn jongens geen broertje of zusje willen. Jongste maakte zojuist weer een fijne landing met zijn elleboog in mijn buik
Btw Prettymama ik heb jou gisteren een pb gedaan. Heb je die al gezien? Heb nl nog geen reactie ;)
Musketi: ik herken het van oudste dochter maar die is juist heel voorzichtig lichamelijk maar kan me nog wel eens op stang jagen door niet te luisteren waardoor ik weer is keer moet schreeuwen en dat is ook niet prettig en dan mijn hormonen maar het komt allemaal wel goed en jongste is 2 dus die begrijpt het niet wellicht als ik een dikke buik krijg
Wauw lilianw88 wat fijn dat de echo zo goed was! En fijn dat jullie het hartje goed hebben horen kloppen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven