zwanger vanaf 2017 deel 2

12-09-2016 11:36 2994 berichten
Wij proberen vanaf eind 2016/begin 2017 zwanger te worden! We kletsen hier over alles wat ons bezighoudt :high5:
(Gebruikersnaam: accountaanpassen, wachtwoord: zwanger2017)
Naam
(leeftijd v/m)
Kindje NOD Bijzonderheden
lalameme
(23/25)
Eerste 19-12 Ronde 12
ZWANGER!! :yes:
Naam
(leeftijd v/m)
Kindje Uitgerekend Bijzonderheden
Suus88
(29/31)
Tweede 22 oktober 2017 :heart:
Koekiemonster
(23/26)
Eerste 13 december 2017 :heart:
Worteltaart
(36/36)
Tweede 21 maart 2018 :heart: Jongen!
Bevallen!! :flirting:
Naam
(leeftijd v/m)
Kindje Bijzonderheden
Ri88
(29/32)
Tweede :heart: Bevallen op 8 september 2017 van een dochter!
Kashri
(27/33)
Eerste :heart: Bevallen op 31 oktober 2017 van een zoon!
Dookster
(28/31)
Eerste :heart: Bevallen op 8 november 2017 van een dochter!
Kaartje
(25/26)
Eerste :heart: Bevallen op 1 december 2017 van een dochter!
anoniem_308265 wijzigde dit bericht op 06-12-2017 15:28
69.79% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ja precies koekiemonster. Dan heb je (althans had ik) eindelijk het gevoel begonnen te zijn. Fijn en spannend! dat 1 z'n klein minu pilletje zoveel kan aanrichten in je lijf..
pff ik heb opeens van de enorme babykriebels. Ik wil graag nu zwanger zijn.

Terwijl dat natuurlijk helemaal niet kan. Hebben jullie dat ook wel eens?

Nog even geduld voordat we van start gaan.
Hihi wel eens....??? Zo vaak!!!! Ik kan gewoon niet meer wachten, ben zo ongeduldig. Ben blij dat ik niet de enige ben
Ja ik heb dit ook zo vaak hoor bloempje. Maar dat het dan opeens uit het niets weer zo heftig wordt het gevoel snap ik dan echt weer niets van. haha Gelukkig hebben we het forum nog.
Haha precies dat gevoel kaartje en bloempje.

Ene moment oké zijn met het fijt dat het gewoon nog niet zover is. Een uur later wil ik het nu en kan ik aan niets anders denken! Kan mezelf dan ook goed wijs maken dat ik zwanger zou kunnen zijn haha.. laatst bewogen mijn darmen constant dagen lang.. ik heb heel google afgezocht en alle verhalen van didnt know i was pregnant tavarelen gelezen.. kan er altijd achteraf wel om lachen hahaha
@lalameme ja soms kan je lichaam je aardig voor de gek houden. Al ben ik nu wel zo dat ik denk door de pil heen wordt ik niet zomaar zwanger. Wel heb ik als ik ongesteld moet worden altijd de hoop dat dit niet gebeurd en ik toch zwanger ben. Al weet ik dat het nergens op slaat
@kaartje

Ja precies haha. Onze tijd komt nog wel

Ik kom helemaal terug op het fijt dat ik zei dat het me allemaal wel mee viel, dat ongesteld zijn zo zonder de pil.. gaat vanzelf weer over haha.

Vriend en ik hebben het een beetje over vakanties gehad voor aankomend jaar.. hoe hebben jullie dat gedaan tijdens de zwangerschap of hoe kijken jullie daar tegen aan? Wij gaan in mei waarschijnlijk 1 a 2 weekjes weg richting spanje Portugal. Hij wilt met de auto.. stel ik zou zwanger zijn is dat dan wel te doen? Of iemand misschien ervaring. Ook hebben we besloten dat als het langer duurd om zwanger te worden en we nog geen huis gekocht hebben wij eind 2017 een hele mooie reis gaan maken! maar ik hoop dat ik tegen die tijd een mooi kindje in mijn armen heb natuurlijk!

Wel een vreemd idee hihi!
@lalameme nee vakantie voor volgend jaar zomer hebben wij nog niet echt ideeën over. Normaal gesproken had ik deze ideeën al lang:) Misschien komt het omdat wij een huis gekocht hebben die bijna af is en veel geld kost. + dat wij begin maart nog een weekje gaan skiën. Enige idee wat ik heb is dat ik wel naar Noorwegen op vakantie zou willen gaan. Maar ook dat kost weer veel geld. Of wanneer ik niet zwanger ben naar Indonesie! Ik heb dus wel ideeen maar die zijn niet haalbaar volgende zomer.

Naar Portugal met de auto is een lang eind. Maar wanneer je je goed voelt en voldoende stops maakt onderweg. (incl. overnachtingen) zou het moeten kunnen toch? (trouwens voor 1 weekje met auto naar Portugal los van zwanger zijn lijkt mij niet zo'n goed plan. zo ver en dan zo kort maar dat is mijn mening hoor)

Ik ben ook wel benieuwd hoe anderen hier over denken.
@kaartje

Als het aan mij ligt gaan we helemaal niet met de auto, zwanger of niet hahaha. En inderdaad voor een weekje is het sowieso geen optie inderdaad. In mei gaan we deels in het huisje van familie waarschijnlijk dus da5 kost ons weinig. Vanwege de kinderwens willen we in de zomer niet weggaan. En dan eventueel mocht het allemaal anders lopen eind van het jaar dus pas. Normaal had ik praktisch al geboekt inderdaad haha..
Indonesië lijkt me wel super gaaf inderdaad!
Wij hebben het vorige week net over vakanties gehad.. Wij gaan waarschijnlijk in april/mei nog 10 dagen naar tenerife. Mocht ik tegen die tijd zwanger zijn dan is dat max 4 maanden en dan ga ik (denk ik) nog met een prima gevoel op vakantie
@koekiemonster

Dat idee hadden wij inderdaad ook. Lijkt me een prima periode om nog eventjes lekker er tussen uit te gaan! alleen geen idee hoe het in werkelijkheid is natuurlijk! En anders een goede annuleringsverzekering.. lijkt me ook heerlijk tenerife!!
@vakantie, wij gaan dus in januari 3 weken op reis. Waarschijnlijk de rest van het jaar dan niet (onze spaarrekening is echt heel erg zielig momenteel en we willen nog wat klussen in huis gaan doen).
Ik zou zwanger denk ik liever met de auto gaan.
@Vakantie, wij gaan begin van het jaar ook nog op vakantie. We weten alleen nog niet wat de bestemming gaat worden.

Het zal dan onze laatste vakantie met z'n 2en zijn. De rest van het jaar zullen we het wel zien.

@vaderschapsverlof, de extra dagen, gaan die komend jaar in of pas in 2018? Ik weet niet of deze vraag al is gesteld.
Ik dacht 2019 pas.
Zo, dat duurt nog wel even!

Ik vind het eigenlijk nergens op slaan dat vaders in het begin zo weinig dagen krijgen. Maar goed, dat is Nederland!
Ik dacht dat die extra dagen volgend jaar al in gingen haha.

Ik ben tijdens mijn vorige zwangerschap twee keer op vakantie geweest. 1x vliegen en 1x auto prima te doen. Alleen is het moeilijk om nu in te schatten hoe je je dan voelt bv met vermoeidheid, bekkeninstabiliteit, misselijk ect. Ik zou daarom niet nu al boeken maar dat enigsinds vlak daar voor doen.
Vakantie is voor ons ook een dingetje. gaan meestal met een vriendengroep dat moet nu zo ongeveer besproken worden maar dat zou dan als alles volgens planning gaat precies zijn als ik hoogzwanger ben dus....

misschien is het al gezegd maar hebben jullie verzekeringen al uitgezocht voor overstappen? zitten veel verschillen in met modules die je aan en uit kan zetten ofzo.
Ik zit ook te denken om begin januari een weekje Malta ofso te doen. Lijkt me heerlijk! Ook zo als we net begonnen zijn !

@verzekering

Je kunt via independer heel makkelijk verzekeringen vergelijken. Ik heb laatst gekeken via een andere site maar kan die helaas niet terug vinden. Was erg fijn in gebruik. Maar dan filter je gewoon op waar je voor verzekerd kunt worden. Ik kijk dan altijd voor wat je precies verzekerd bent en hoe. Ik wil dit jaar heel goed verzekerd zijn, ook voor fysiotherapie en alle dingen omtrent zwanger worden en bevallingen. Zodat ik wel weet wat ik afsluit. Andere jaren heb ik hier totaal niet op gelet.
De nieuwe premies zijn volgens mij ook nog niet bekend!
Gisteren de laatste pil gehad, hebben we direct maar goed gevierd

Ik had die site laatst inderdaad ook gevonden lala, kon je aankruisen waar je wel en niet voor verzekerd wilde zijn en dan werd daar je verzekering op geselecteerd. ik zal straks eens kijken of ik hem terug kan vinden.
Yeaaahhh koekiemonster! Haha kan ik me voorstellen. Spanneeend! gingen jullie nu condooms gebruiken of ook bijna al voor het echt beginnen! Leuk leuk! Ja precies. Was super fijn. Toen kwam hij steeds naar boven.. kon hem nu echt niet vinden!
Oeh shit dat gedoe met de verzekering! Was volgens mij niet heel top verzekerd vorige keer dus moet daar wel even achteraan.. maar vind ik altijd zo vreselijk om te doen.

Yes koekiemonster! En nu meteen een andere pil slikken namelijk foliumzuur??
gaaf dat er al steeds meer concrete plannen zijn hier bij jullie

K ga op zoek naar die andere site voor verzekeringen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven