Uitgerekend Juni 2017 deel 2

07-10-2016 10:53 1287 berichten
Omdat de dames van het andere topic uitgerekend in Juni 2017 graag met een kleiner groepje praten maak ik een nieuw topic aan voor de nieuwe schrijfsters die ook in Juni zijn uitgerekend! Op dit topic komt geen slotje iedereen die in juni is uitgerekend is welkom dus laten we hopen dat het een lekker vol topic word!

Als er iets in de tabel veranderd moet worden geef dit dan dikgedrukt aan!

= kloppend hartje

NaamLeeftijdHoeveelste kindjeUitgerekendGeslachtAfsprakenWondertje3303e4 Juni meisje16 januari 20 weken echoPrettymama282e8 Juni jongen17 januari 20 weken echo, 2 februari controle vkSmurf89271e8 Juni Verrassing9 februari controle vkHartje15281e9 Juni Verrassing13 februari controle vk-streepje-301e11 Juni onbekend25 januari 20 wekn echo, 1 februari controle verloskundigeDanny89271e12 Juni onbekend16 december echoBevertjes301e14 Juni onbekendLoveisdancing262e14 Juni onbekendLadiiNurd261e*21 Juni onbekendLilianw198828 1e*22 Juni meisje31 januari 20 weken echoMamavanonswondertje201e22 Juni jongenMaison06271e22 Juni meisje3 februari 20 weken echoMijmama312e22 Juni Verrassing6 februari 20 weken echoBabynummer128 1e26 juni VerrassingAardbeitje8371e29 Juni Verrassing

pistasche91

wegens lange tijd niet mee praten heb ik Urbanjungle, floraaa, Chabelitha, jbm, pixeltje79, Sukayan, Musketi, S1984J, Noortje9414, Jopie84, knoopje8, Sjieep, Mevrouw_X en Summer010 uit de tabel gehaald zodat deze up to date blijft. Als jullie weer willen aansluiten dan mag dat natuurlijk!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net m'n eerste echo gehad, zo bijzonder! Hartje klopt, hebben het gezien en gehoord ze schatte me ietsje verder dan ik dacht, 7+4 met uitgerekende datum 18 juni

zou ik nog in de tabel mogen?
musketi die heb ik gezien en ik heb zelfs een pb terug gedaan! ik heb je zelfs al toegevoegd in de groep! Als het goed is moet je daar een mailtje van gehad hebben op het mail adres dat je me gegeven hebt
Wat is het opeens stil hier btw?
oh musketi dat is niet fijn inderdaad mijn dochtertje kan ook altijd zo lekker in me buik trappelen haha
Goedemorgen dames.

Prettymama: veel plezier vandaag bij de echo! Is het de 1e echo? ben het even kwijt

Musketi: vind je? Ik vind het aardig druk hier alleen schrijven wel vaak dezelfde er zijn er ook veel die niet veel meer laten weten.

Ik ga niet veel schrijven vandaag want voel me nog steeds hetzelfde "zwaar ziek" weer een griepje erboven op!
Ik wil ook een echo!! Haha nog een weekje wachten. Hier echt sinds deze week misselijk.. Maar nu weer wat beter te doen dan aan het begin van de week..

Welkom vika!

Hier vandaag weer bloedprikken hoop dat de waarde goed is.
Vika: welkom en wat leuk dat je het hartje ook heb gehoord.. Ik heb het alleen zien kloppen.. pas met 12 weken gaan ze er bij mij naar luisteren. Kan niet wachten, want dat lijkt me erg bijzonder..

@wondertje: beterschap!
wondertje ik heb vandaag geen echo hoor? volgende week vrijdag pas weer!
Prettymama: Ok

Vila: nu pas door dat je nieuw bent het is hier zo druk en je bericht leek niet een als een bericht ik ben hier nieuw dus welkom!

Lilian: dank je.
Hier vanmiddag een echo gehad kleintje loopt mooi op schema. Ik ben vandaag 7.6 weken en frummel is 1,5 cm. Gelukkig gewoon via een uitwendige echo mogen kijken. Dus ook mag bij mij un de tabel een kloppend en 7-12 de termijnecho
Wondertje, ja vind ik wel 2-11,zijn er maar 7 berichtjes geplaatst. Dat vind ik rustig voor deze groep :p
Musketi: gefeliciteerd met de goede echo en wat fijn dat het uitwendig kon. Zou bij mij dinsdag ook wel zijn (dan 10 weken) dat vind ik wel fijn want inwendig vond ik niet zo prettig.

Een idee ik hoor wel wat je ervan vind.. misschien toch maar de tabel opschonen?

Ik snap dat hier geen stop op staat maar een hele waslijst en een boodschappenlijstje die meeschrijft.. ik weet in ieder geval niet meer wie wat waar
Gefeliciteerd Musketi!

Dat is leuk het weekend beginnen.

Beterschap Wondertje, het houdt maar niet op bij jou zeg.

Hier de laatste dagen wat meer last van mijn rug. Dat is wel iets waar ik een beetje bang voor ben. Heb vorig jaar en zware hernia gehad, dus mijn rug is wel een zwakke plek.
Wat fijn Musketi! Jij zal een heerlijk weekend tegemoet gaan

MvM heeft deze week contact gezocht. Ik zit een beetje in twijfel of ik mee wil doen. Ik wil graag helpen, omdat ik het iedereen zo ontzettend gun. Nu lukt het alleen niet om de flessen bij mij thuis op te halen/te brengen. Het wordt dus wel een geregel om dat te bewerkstelligen, ik werk namelijk fulltime en ik moet de gevulde flessen zelf wegbrengen naar een dorpje bij mij in de buurt... Daarnaast voel ik mij zo energieloos, dat ik niet meer helder hierover kan nadenken .... ik weet even niet of ik het moet doen.

Waarom hebben jullie er wel of niet voor gekozen?
Hoe bedoel je de tabel opschonen Wondertje? Denk dat dat t beste over een maanden kan. Dan kan je zien wie er echt allemaal nog reageren en wie niet. Nu zijn er juist net veel nieuwe. Anders kan je over een maand weer gaan bezemen. En ik heb nog nooit een inwendige gehad. En zag daar heel eerlijk gezegd een beetje tegenop. Maar ging gewoon helemaal prima via mijn buik. Dus die ervaring zal ik gelukkig ook wel nooit meer krijgen gezien dit onze laatste is.

@Pixeltje: Wauw, een hernia en dan 2 kindjes. Hoe ging dat bij je 1e met hernia?

@Maison: Heel eerlijk gezegd zou ik niet meedoen als ik MvM zelf zou moeten wegbrengen. Hier wordt het opgehaald, s morgens gaan de kannen voor de deur en die worden dan in de loop vd dag omgewisseld. Als ik t zie dan haal ik ze gelijk binnen anders s avonds pas.
Vika en musketi, fijn dat jullie beiden een goede echo hebben gehad! En fijn te lezen dat bij jullie allebei de echo uitwendig was!

Ik heb gisteren van mijn beste vriendin een 9 maanden boek gekregen waar ik week tot week kan schrijven hoe het gaat etc heel leuk! Als ik dinsdag een goede echo heb gehad ga ik eraan beginnen!

Begin het steeds spannender te vinden.
Hier even een kort berichtje, voel me nl nog steeds erg misselijk. Lees wel mee maar vaak niet de energie om te reageren. Vandaag bij de diëtist dieët voeding voorgeschreven gekregen (van die nutri drink) ik kan te weinig voeding binnen houden dan goed voor mij en het kindje is. Hopen dat dit voldoende help anders word het sondevoeding of infuus. Zou zo blij zijn als het eerste stuk erop zit en ik het haal zonder ziekenhuisopname.
.
Ha iedereen,

Hier weinig te melden. Fijn dat iedereen weer kloppende hartjes heeft gezien! Ik moet nog ff wachten voor de echo. 2 december pas (gelijk termijnecho). En welkom nieuwe dames!

Schrijf verder niet zo veel hier, maar wel meer op de Facebook groep. Is zoveel makkelijker, mobiel.

Ik zit ook te denken over meedoen aan MvM. Maar twijfel nog over het 'gedoe'. Maar ken wel iemand die moeite had met zwanger worden en ook allemaal trajecten ingegaan is (die allemaal mislukten). Toen ze het hadden opgegeven (3x IVF), plots natuurlijk zwanger en daarna nog een tweede! Maar helpen als het kan is natuurlijk wel goed.

Moet het nog steeds aan ouders en schoonouders vertellen. Iemand een leuk idee? Bv via mn zoontje (nog geen 2). Niet een rompertje of t-shirtje ofzo. Foto-ideeën? Heb nog geen echo gehad ofzo, dus dat kan niet.
Ik voel met trouwens redelijk goed. Ben iets meer moe en minder fut in dingen (als het huishouden). Soms een naar gevoel in mn maag of veel lucht. Vooral wanneer ik trek heb. Dus merk wel iets meer dan bij mn eerste zwangerschap. Toen merkte ik helemaal niets. Dat was echt een superzwangerschap. Pas toen ik serieus een dikke buik had, had ik wat kwaaltjes, als rusteloze benen, kramp in voet/kuit af en toe en soms een zere plek bij mn borstkas. En wat langzamer lopen. Haha. Hoop dat het deze keer weer allemaal zo soepel verloopt. Respect voor de dames die echt misselijk zijn of andere moeites hebben.
http://www.canadianfamily ... -pregnancy-announcements/
babynummer1 wat fijn dat je de flessen zelf weg kunt brengen. bij mijn vorige zwangerschap kon ik dit ook doen heerlijk vond ik dat. deze keer kon het niet ze zei dat ze geen depots meer hebben en dat ze het dus alleen nog maar op komen halen.
Mijn tekst werd niet zichtbaar. Vreemd. Nu wel weer

Anyway misschien leuke dingen in die link s1984. Of even pinteresten op pregnacy anouncement. Staan een heleboel leuke ideeën.
Ik zal kijken musketi

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven