Middagslaapje en dat @*&K@L!O#T&E^Vuurwerk

31-12-2008 13:00 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even zeuren....

De oudste van anderhalf slaapt er redelijk doorheen, maar mijn jongste (9 weken) schrikt elke keer wakker van die knallen hier in de straat... zooo irri! Net nu hij een beetje een ritme heeft en ik van plan was te gaan forummen... en zelf slapen... en foto's inpakken. Shit, komt het er weer niet van! haha :(

Noujah, gelukkig is het nog maar voor een paar uur herrie...

(Wil niks met dit topic, gewoon ff zeiken)
Ik wil niks maar met commentaar maar; get over it.
Heb eerlijk gezegd meer medelijden met de mensen die nachtdienst hebben komende nacht of moeten werken morgenochtend.

De nachtdiensten moeten nu slapen zodat ze vannacht kunnen werken en diegenen die morgenochtend moeten werken moeten toch rond 2en vannacht hun bed opzoeken willen ze om 7uur weer paraat staat op hun werk..
Tis gelukkig maar een paar dagen :-)
Zet een muziekje aan in de kamer van de jongste....
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Kun je haar niet op een kamer leggen waar je er minder van hoort?
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Ik snap het wel, vind het ook super irritant. Zeker als ze om half 12 snachts die kut strijkers in de prullenbakken hier tegenover op het pleintje gooien, lopen te schreeuwen en toeteren met auto's. Tja dan kan ik niet anders dan ff de pliesie bellen. Was snel over die herrie hahahahahaha. Gelukkig vandaag en waarschijnlijk morgen nog een beetje en dan is het weer over.
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
`Nou, hier een medestander hoor.

Hier lopen wat irritante groepjes (pubers) rond die het helemaal geweldig vinden om te voetballen (!) met aangestoken rotjes...

En die hele harde knallen zijn nu ook al bezig. Bleh.

Wonder boven wonder slaapt dochter van anderhalf erdoorheen maar houd mijn hart al vast voor vanavond.

Nu moet ik eerlijkheidshalve erbij zeggen dat ik knalvuurwerk alles behalve feestelijk vind en alleen siervuurwerk mooi vind.

Ach, bedenk je dit, morgen is het weer afgelopen en keert de rust weer terug.

(alhoewel ik vrees dat dit voor sommige met een paar vingers minder zal zijn als ik dat hier zo zie...)
Ja, dat vind ik echt.
Ik heb maar 2 slaapkamers en de ene is bezet door de oudste... Maar goed, gaat wel over. Jammer dan denk ik maar (inderdaad Lily lamb, i'll get over it).

Maarjah, had me even een andere middag voorgesteld, maar zo typen met de jongste op mijn arm gaat ook wel

Hmm jah, niet eens aan gedacht, heb ook medelijden met degenen die nachtdienst hebben....
Hier proberen ze de schuurtjes en garageboxen op het pleintje achter ons huis in de fik te steken, lollig joh. En kind slaapt inderdaad niet en dat vind ik sneu.

Ik stond net uit het raam te kijken en zag de jochies van een jaar of 9 een stuk vuurwerk wat blijkbaar niet naar behoren afging, oppakken en opnieuw aansteken Als je je kind op die leeftijd met vuurwerk de straat op laat gaan dan zorg je toch in ieder geval dat ze heel goed weten wat de gevaren zijn!
Vind het ook wel irritant hoor dat vuurwerk, snap ook niet dat het de hele dag al mag, dan is er toch niks meer aan als het zover is? Bovendien ligt mijn kleine ook een lekker middagdutje te doen en dan ben ik niet echt blij als de buurman voor zijn voordeur gaat knallen. Vind het ook kinderachtig, dan denk ik, is het nou zo moeilijk om te wachten tot 12 uur? Van mij mogen ze dat hele consumenten vuurwerk sowieso wel afschaffen. Gewoon een groot vuurwerk om 12 uur door de gemeente geregeld. Volgens mij is dat in veel andere landen ook zo. Scheelt een hoop irritatie en ellende (denk maar eens aan al die vuurwerkgewonden elk jaar)!
Hoera hij slaapt weer. Leg hem hier wel in de box, is toch minder herrie dan in de slaapkamer. Nu zachtjes typen en ik ben weer blij Kopje thee erbij...
Yenthe, stiekem ben ik het met je eens. Maar dan word je weer afgestempeld als een niemand-iets-gunnende-slechte-buurvrouw en zeikbeer.
Ja, dat vind ik echt.
Loop naar buiten en vraag of de burtjes even een paar uur een staakt het vuren in willen lassen omwille van de rust van je kindjes....ik wens je veel sterkte
Nou, ik snap het wel, die koters overdag die vuurwerk af willen steken. Het is maar 1 dag in het jaar, en voor kinderen is het moeilijk te wachten tot 12 uur. Die vinden het een feest om lekker rottigheid uit te halen de hele dag. Vond ik vroeger ook. Maar nu dus zwaar irri!! Haha.

Wel goed plan eigenlijk, 1 groot vuurwerk om 12 uur door de gemeente.
Vanochtend kon ik niet uitslapen doordat mijn onderbuurman zijn huis aan het verbouwen is, ik baal natuurlijk, want heb dus ook slecht geslapen, maar om er iets van te zeggen? Nooit in me opgekomen. Hij is zijn huis aan het verbouwen.

Tja en ik vind vuurwerk ook niet tof, maar goed, het is één keer per jaar. So be it.

Het is vandaag oudjaarsdag. Maak er iets leuks van ofzo in plaats van je te ergeren aan iets dat zo zelden voorkomt en bij dit feest hoort.
Ik ben er ook voor om het consumenten vuurwerk af te schaffen. Het is toch zonde van je geld en besteed het anders maar aan wat nuttigere zaken.
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
Misschicken, dat doe ik maar niet... waarom denk je dat ik hier zit te zeiken en niet buiten haha..

Ik weet ook wel, het is maar 1 dag, niet zeuren, morgen weer over. Hmm, hij is nu aan het pruttelen. Slapen!! Mama wil forummen
Misschien helpt het om even terug te gaan naar de tijd dat je zelf voor het eerst zonder ouders met vuurwerk mocht!

Geweldig spannend toch??

Kijk, die jongens met strijkers in prullenbakken en zo, daar moet ik ook niets van hebben, maar die trekken zich waarschijnlijk van niemand iets aan.

Ik snap het wel, mijn jongste slaapt er nu gelukkig doorheen, maar dat weet je toch nooit van tevoren.

En in de box ligt ook best lekker toch?
Ja Herfstrood, doe ik ook. Ik vond het helemaal geweldig dat vuurwerk, daarom ga ik ook hier lopen spuien en niet buiten.

Ben gewoon de laatste weken beetje nerveus door de jongste. Moet er weer helemaal inkomen met zo'n baby.

Nu sliep hij eindelijk, vindt hij een beetje zijn ritme en kon ik eindelijk doen wat ik al zooo lang wilde doen, vooral die foto's inplakken en dan gaan ze voor de deur staan knallen.... grrrrrr.

Maarjah, wat ik al eerder zei, morgen weer een andere dag.
Maar goed dat je niet woont waar ik woon, (in een militair domein)... Hier knallen ze je elke week met mortieren uit je nest! Gelukkig zijn mijn kinderen er onderhand aan gewend en slapen ze er gewoon door (en dat terwijl de ramen bijna uit de sponning springen), maar ik... ik zal er nooit echt aan wennen.

Gelukkig is het voor jouw kids morgen weer over!

(Ik vind de huisdieren zelfs nog zieliger...)
quote:a1mee schreef op 31 december 2008 @ 13:49:

(Ik vind de huisdieren zelfs nog zieliger...)En dat wilde ik dus net komen zeggen
A1mee, mij zal je niet meer horen! Lijkt me echt niet grappig!!

Huisdieren vind ik inderdaad ook zielig. Heb al een bunker gebouwd voor mijn 2 katten hier. Kartonnen doos vinden ze geweldig, kussen erin, dekens erom en erover. In en uitgang gemaakt. Die zien we morgen wel weer.
ach bij ons zijn ze in de straat carbid aan het schieten en met vlinders en nitraat bommen en vriendlief staat achter thuis met een alarm pistool te schieten.En onze zoon 4 en een halve maand ligt rustig te slapen.Onze hond is er gelukkig ook niet bang voor.Maar we hebben wel voor de zekerheid pilletjes gehaald voor de hond.Het is maar 2 dagen in het jaar alhoewel hier is het elke vrijdag nacht raak.Laat die jongens en meiden toch.Ik heb zelf ook "vroegah" rondgeslenterd.

Allemaal een hele fijne jaarwisseling
Hier ook een hond die doodsbenauwd is en een peuter die niet kan slapen. Gelukkig is het nog maar een dag... het is hier namelijk al een week aan de gang. Ik begrijp het niet zo; vuurwerk afsteken, maar ieder zijn ding toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven