Kleuren voor volwassenen
zaterdag 22 maart 2014 om 19:11
woensdag 2 november 2016 om 21:56
TVP
ik kleur ook graag
het is enorm ontspannend
inmiddels heb ik
deel 2 en deel 3 van de kleur voor volwassen boeken
deel 2 is al half af
ik heb een Disney kleurenboek (ook al een paar gedaan)
en ik heb er een gekocht bij de supermarkt dirk laatst
ik heb afgelopen weekend nieuwe kleurpotloden besteld
ik kleur ook graag
het is enorm ontspannend
inmiddels heb ik
deel 2 en deel 3 van de kleur voor volwassen boeken
deel 2 is al half af
ik heb een Disney kleurenboek (ook al een paar gedaan)
en ik heb er een gekocht bij de supermarkt dirk laatst
ik heb afgelopen weekend nieuwe kleurpotloden besteld
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
donderdag 3 november 2016 om 13:30
donderdag 3 november 2016 om 15:00
vrijdag 4 november 2016 om 09:10
quote:blueeyes*3 schreef op 02 november 2016 @ 21:46:
O, en ik ga dit weekeind met twee vriendinnen naar de Kreadoe. We zoeken kleurspullen en een goed opbergsysteem.
Waar bergen jullie je kleurspullen in op?Van mij zit alles in een trolley. Handig als ik eens buiten in de tuin of aan een bankje aan het water wil kleuren.
O, en ik ga dit weekeind met twee vriendinnen naar de Kreadoe. We zoeken kleurspullen en een goed opbergsysteem.
Waar bergen jullie je kleurspullen in op?Van mij zit alles in een trolley. Handig als ik eens buiten in de tuin of aan een bankje aan het water wil kleuren.
Doe niet bij een ander wat je zelf niet wil!
zaterdag 5 november 2016 om 18:06
Ik heb zowaar een kleurboek gekocht en het is er geen met mandala's.
Op het boekenfestijn werden ook kleurboeken verkocht en ik viel direct voor Mooi Mozaiek van Creative Colors. Ik ben benieuwd of hij ook fijn kleurt, maar de platen zijn helemaal in mijn straatje. Blij!!! (en het was nog een koopje ook)
zaterdag 5 november 2016 om 18:11
En mijn kleurboeken liggen gewoon in een kast, tussen de kleurboeken van de kinderen, stickers, knutselspullen etc. En ik heb één doos kleurpotloden van Bruijnzeel in zo'n blik, die staat er bij/tussen/bovenop. Het is zo'n groot blik, dus erg handig opbergen is het niet. Maar goed, oudste kind heeft een kleurboek op formaat A3, dus dat is ook niet handig opbergen.
zaterdag 5 november 2016 om 18:15
Ik heb onlangs mijn knutselkamer totaal opgeruimd en aangepast. Nu heb ik 1 boekenkast voor al mijn kleurspullen en dat pas net.
Kan er nu echt voor gaan staan en genieten. Blij mee!
Inmiddels ben ik begonnen met het kleuren van kerstkaarten, ik kan wel aardig inschatten wie dat kinderachtig en raar vinden en wie dat juist wel weten te waarderen.
Kan er nu echt voor gaan staan en genieten. Blij mee!
Inmiddels ben ik begonnen met het kleuren van kerstkaarten, ik kan wel aardig inschatten wie dat kinderachtig en raar vinden en wie dat juist wel weten te waarderen.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
is meer
lief
dan hebben
zondag 6 november 2016 om 12:51
Wat leuk, Blue. Zo'n dagje weg is altijd wel leuk en vooral als je spulletjes kan scoren.
IBI, dat is echt fijn, een plek voor jezelf. Je eigen ruimte inrichten zoals jij het wilt.
De rest van de dames hier, fijn om te lezen hoe jullie ermee bezig zijn en jullie persoonlijke ervaring.
Ik heb naast de Color peps ook de Bruynzeeltjes kleurpotloden. 1 potlood van Faber Castell. Die heb ik gevonden tussen de oude kleurpotloden van zoonlief.
De stiften heb ik van Stabilo.
Ook ik heb een eigen plek waar ik kan ontspannen met o.a kleuren, forummen, films kijken, lezen etc.
IBI, dat is echt fijn, een plek voor jezelf. Je eigen ruimte inrichten zoals jij het wilt.
De rest van de dames hier, fijn om te lezen hoe jullie ermee bezig zijn en jullie persoonlijke ervaring.
Ik heb naast de Color peps ook de Bruynzeeltjes kleurpotloden. 1 potlood van Faber Castell. Die heb ik gevonden tussen de oude kleurpotloden van zoonlief.
De stiften heb ik van Stabilo.
Ook ik heb een eigen plek waar ik kan ontspannen met o.a kleuren, forummen, films kijken, lezen etc.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
zondag 6 november 2016 om 13:44
BeterLaat: gewoon proberen. Bij voorkeur op een gratis kleurplaat oid.
Ondertussen zit ik lekker te kleuren. Gisteravond nog een filmpje van Chris Vheng zitten kijken, hoe zij kleurt en kleuren mengt enzo.
Blauw met stippen: met dat boek heb ik volgens mij ook wel eens in m'n handen gestaan! Die serie heeft veel leuke boeken.
Ondertussen zit ik lekker te kleuren. Gisteravond nog een filmpje van Chris Vheng zitten kijken, hoe zij kleurt en kleuren mengt enzo.
Blauw met stippen: met dat boek heb ik volgens mij ook wel eens in m'n handen gestaan! Die serie heeft veel leuke boeken.
zondag 6 november 2016 om 17:33
Ik heb wel mijn eigen kamer, maar die heb ik omgetoverd tot walk in closet. Dat lijkt meer op een kleedkamer in een theater of zo Stond eerst wel een stoel om te lezen, maar ik zit toch liever beneden. Mijn partner is gelukkig ook vaak aan het werk of aan het studeren in dezelfde ruimte, maar wij zijn daar goed in, om samen een rust status te hebben.
Hij is nu aan het werk en ik ga zo lekker bij hem aan tafel een uurtje kleuren. Kijken of het gaat met mijn pols en hand. Mijn kleur boeken staan in de mega grote boekenkast. Hebben hun eigen twee vakken. Ik kan net als ibi voor die kast staan en enorm genieten van al mijn (kleur)boeken.
Ik ben een nerd
Hij is nu aan het werk en ik ga zo lekker bij hem aan tafel een uurtje kleuren. Kijken of het gaat met mijn pols en hand. Mijn kleur boeken staan in de mega grote boekenkast. Hebben hun eigen twee vakken. Ik kan net als ibi voor die kast staan en enorm genieten van al mijn (kleur)boeken.
Ik ben een nerd
zaterdag 12 november 2016 om 21:10
Is het nog gelukt met kleuren, Pruttel?
Ik ben ook een kleur-geek hoor. Ik weet precies welke boeken, potloden en etuis ik wel en niet wil. Ik heb nu heel precies op mijn decemberlijstje aangegeven welke kleurboeken ik wil en waar die te koop zijn.
Mijn potloden liggen trouwens op de tafel, mijn kleurboeken zitten in een vakje in de boekenkast.
Ik ben ook een kleur-geek hoor. Ik weet precies welke boeken, potloden en etuis ik wel en niet wil. Ik heb nu heel precies op mijn decemberlijstje aangegeven welke kleurboeken ik wil en waar die te koop zijn.
Mijn potloden liggen trouwens op de tafel, mijn kleurboeken zitten in een vakje in de boekenkast.