Het Stamcafé XXV

06-11-2016 11:46 3010 berichten
Een jubileumeditie, hoeraaaaa! Eet en drink lekker, heb veel plezier, en de envelopjes mag je inleveren bij Leo (aan het tafeltje bij de deur).

Feestelijke groeten van Leo, Yas, Star en LV
Zo naar Lady
Yas, fijn!

Lady, lijkt me erg naar, je moeder zo zien aftakelen, sterkte.

Hunnie, hopelijk is je werkdag voorbij.

Hier net thuis, moe. Ga lekker niet veel meer doen vandaag.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het kantoor een uurtje vroeger gesloten als bedankje voor het harde werk van gisteren. Niemand mopperde

Wat eten we? Is Star ook voor het avondeten van de catering of moet ik zelf achter het fornuis?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Goed zo Blond.

Ik weet nog niet wat ik eet, heb nergens zin in. Dus ik denk dat ik straks maar een fritatta maak ofzo. Of een gebakken eitje op brood.
Ik hou het makkelijk en vis een (zelfgemaakte) ovenschotel prei/gehakt uit de vriezer. Man werkt, dus ik eet met kat op schoot.
Ik doe een soort van gado gado.
Andijviestamppot met spekjes en worst.
Hoe maak jij dat LV?
Oh, opgelost, ik ga bij Yasmijn eten.
Hachee.
quote:Oudblond schreef op 15 november 2016 @ 17:15:

Hoe maak jij dat LV?Vandaag met een halve chinese kool die ik nog had liggen, een grote ui en een bakje champignons bij wijze van groenten, met pindasaus natuurlijk en gekookte eieren, en eiermie voor de koliedraden. En dan cassavekroepoek erbij, en kipfilet in blokjes voor de carnivoren.
quote:Star schreef op 15 november 2016 @ 17:18:

Hachee.Ik ben onderweg
Klinkt goed! Maak je je pindasaus ook zelf?
quote:Oudblond schreef op 15 november 2016 @ 17:24:

Klinkt goed! Maak je je pindasaus ook zelf?Vandaag niet .
En terecht, je hebt niet voor niets vakantie! Nog leuke dingen in het verschiet?
Boerenkool

Zwarte onderbroek.
quote:Phaedra_ schreef op 15 november 2016 @ 17:31:

Boerenkool

Zwarte onderbroek.De verwarming toch flink hoog mag ik voor je hopen?
quote:Oudblond schreef op 15 november 2016 @ 17:35:

[...]

De verwarming toch flink hoog mag ik voor je hopen?

Nee nee, ons bin zunig.

Gewoon een bikkel.

En de kat op schoot.
quote:Oudblond schreef op 15 november 2016 @ 17:31:

En terecht, je hebt niet voor niets vakantie! Nog leuke dingen in het verschiet?Alsof niks doen niet al leuk genoeg is! Nou ja, ik ga van het weekend nog wel een dagje naar Amsterdam, met dochter. Om haar de meer duistere krochten van onze hoofdstad ook eens te laten zien, want zij is tot nu toe niet verder gekomen dan Paradiso, de Melkweg en de Ziggo Dome.

Eindelijk ben ik een keer beter dan de Zweden hier. Nederland staan op nr 1 van de lijst met de beste Engelssprekende landen van de wereld. De Zweden staan maar op nr 3
Bami
quote:Philae schreef op 15 november 2016 @ 17:39:

Eindelijk ben ik een keer beter dan de Zweden hier. Nederland staan op nr 1 van de lijst met de beste Engelssprekende landen van de wereld. De Zweden staan maar op nr 3 Wat is dat voor rare lijst? Klopt echt niet
quote:Phaedra_ schreef op 15 november 2016 @ 17:36:

[...]

Nee nee, ons bin zunig.

Gewoon een bikkel.

En de kat op schoot.Ik heb ook een zwarte onderbroek aan. En een beha, anders bungelen mijn borsten zometeen in de pindasaus en dat vinden de kinderen een onsmakelijk idee.
quote:Star schreef op 15 november 2016 @ 17:42:

[...]

Wat is dat voor rare lijst? Klopt echt niet Opgesteld door Nederlanders waarschijnlijk
Aha, wat ik al dacht; bagger dus (en lachen om mijn eigen grap joh)

"Norway has increased its score for three consecutive years but is still behind Sweden and Denmark. And this year the Dutch have kicked Scandinavia off the throne," EF vice president Christen Bagger told The Local.'

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven