Het Stamcafé XXV

06-11-2016 11:46 3010 berichten
Een jubileumeditie, hoeraaaaa! Eet en drink lekker, heb veel plezier, en de envelopjes mag je inleveren bij Leo (aan het tafeltje bij de deur).

Feestelijke groeten van Leo, Yas, Star en LV
Jemig. Ben ik toch zojuist door een ouwe schoolvriendin terug gekoppeld aan mijn ouwe gay best friend, van jaaaren geleden. Hij had naar mij gevraagd. Benieuwd wat daar uit gaat komen, we hebben zo'n lol gehad vroeger. Ik ben er helemaal blij van!
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra_ schreef op 15 november 2016 @ 19:08:

[...]

Die huppelt?Yep, fatsoenlijk twerken wil maar niet lukken.
Ik heb en keer een setje sokken aan. Het resultaat van twee dezelfden tegelijk uit de was.

En zilveren oorringen en een hangslot aan mijn labiapiercings.
Wat leuk, LV!!!
quote:Phaedra_ schreef op 15 november 2016 @ 19:03:

Ik ben blijkbaar de enige die en onderbroek draagt.

En dan dacht ik dat ik raar was.Ik heb een legging aan. Dat is toch gewoon een lange onderbroek?
Ik heb helemaal geen sokken aan. De dokter van mijn collega zegt dat je kouwe voeten krijgt van sokken zegt ze, en dat ben ik nu aan het uittesten.
Ik krijg juist koude voeten van geen sokken aan.
quote:Lady_Voldemort schreef op 15 november 2016 @ 19:12:

Ik heb helemaal geen sokken aan. De dokter van mijn collega zegt dat je kouwe voeten krijgt van sokken zegt ze, en dat ben ik nu aan het uittesten.Vergelijkend onderzoek lijkt me handiger.
quote:Lady_Voldemort schreef op 15 november 2016 @ 19:12:

Ik heb helemaal geen sokken aan. De dokter van mijn collega zegt dat je kouwe voeten krijgt van sokken zegt ze, en dat ben ik nu aan het uittesten.Mijn kind loopt zomer en winter op blote voeten in sandalen en heeft echt warne voeten.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
Ik heb een dekentje aan en krijg straks eten, geen idee wat.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:yette schreef op 15 november 2016 @ 19:11:

Wat leuk, LV!!!Het wordt nog leuker, want we hebben al een afspraakje ook. Zaterdag. Het was op de messenger net of er helemaal geen twintig jaar tussen zaten, zo leuk! Dus nu moet dochter tussen de rondleiding over de wallen en het bezoek aan het Van Gogh museum mee naar de kroeg .
Wat onwijs leuk LV!!!

Ik zit hier een beetje ziekjes te zijn. Of het nou komt door de operatie, gewoon omdat het kennelijk tijd was om zieik te worden of als reactie op mijn aambeien weet ik niet. Maar ik heb, ondanks een operatie jaren geleden nog nooit zo'n pijn gehad van die totdingen, laat staan dat ze ooit zo groot zijn geweest. Ik ben al in de weer geweest met ijs, smeer me suf met spertie maar niks helpt

Ik zeg het niet snel maar nu voel ik me toch echt wel even heel rot.
Voor Tak

Jee, dat gaat vlot, LV!

voor Takkie.
Meh Tak, niet leuk.

Wat leuk LV! Alvast veel plezier zaterdag.

Verder heb ik niet teruggelezen. Te moe.

Kind ziek, weinig slaap en meer dan genoeg werk deze week. Vandaag weer 3 diensten waarvan de laatste een Sinterklaasviering. Veel kinderen, veel lawaai, maar wel gezellig.

Als ik dikkiedik van mijn schoot gepeld krijg, ga ik naar bed.
Ik ben zo duf vandaag. Ik haal de hele tijd King en Kittens door elkaar.

Vond al dat King veel tekst had.
Ze lijken ook best op elkaar
Allebei harig.
Hee duffie, ik haal Phae en Philae regelmatig door elkaar.

En nu mag ik slapen!
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 15 november 2016 @ 22:02:

Ze lijken ook best op elkaar Alleen als ik ongesteld moet worden.

quote:-Kittens- schreef op 15 november 2016 @ 22:03:

Hee duffie, ik haal Phae en Philae regelmatig door elkaar.

En nu mag ik slapen! Truste King!
quote:Eleonora-1 schreef op 15 november 2016 @ 22:16:

[...]

Truste King!Jij doet 't erom he
Ik heb niks meer aan want ik lig al in bed

Welterusten iedereen!
The owls are not what they seem
Kleding : zwarte korte broek met ananassen erop en een zwarte tanktop ( met opdruk maar geen idee wat) en een bikini broekje ( bovenstukje heb ik net uitgegooid, zit op balkon).

quote:takkentrol schreef op 15 november 2016 @ 21:19:

Wat onwijs leuk LV!!!

Ik zit hier een beetje ziekjes te zijn. Of het nou komt door de operatie, gewoon omdat het kennelijk tijd was om zieik te worden of als reactie op mijn aambeien weet ik niet. Maar ik heb, ondanks een operatie jaren geleden nog nooit zo'n pijn gehad van die totdingen, laat staan dat ze ooit zo groot zijn geweest. Ik ben al in de weer geweest met ijs, smeer me suf met spertie maar niks helpt

Ik zeg het niet snel maar nu voel ik me toch echt wel even heel rot.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven