Het Stamcafé XXV

06-11-2016 11:46 3010 berichten
Een jubileumeditie, hoeraaaaa! Eet en drink lekker, heb veel plezier, en de envelopjes mag je inleveren bij Leo (aan het tafeltje bij de deur).

Feestelijke groeten van Leo, Yas, Star en LV
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat werk weer wat aantrekkelijker voelt Milie!

Rode kool, aardappels en kalfsworst met stoofpeertjes na.

Zwart-witte jumpsuit en dikke zwarte anti-slipsokken (gekocht na mijn aanvaring met de cactus).
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Hoe is het met je dove dame thuis?
Goulash met rijst.

Zwarte broek, grijze dikke wollen trui, zwarte onderbroek, rode bh en knalgele sokken
Ik moet ook eten, heb tajine uit de vriezer gehaald, maar alweer helemaal geen trek. Komt denk ik door mijn verkoudheid ofzo? Al ongeveer een dikke week, geen trek, nergens zin in. Toch maar even in de oven schuiven zo, wie weet komt de trek wel als ik eenmaal aan het eten ben.
Kliekjesdag.

Zwarte onderbroek, zwarte beha, zwarte rok (enkellang), zwarte legging, zwart shirt met zwarte glimmende borduurseltjes, zwarte sokken en zwarte spaanse sloffen.
quote:MissMillicent schreef op 16 november 2016 @ 18:11:

Hoe is het met je dove dame thuis?Die plakt op mijn schoot. Het is soms een nacht stil, soms een nacht heel erg. Ik wil haar de stress van naar de DA besparen en heb de DA zo ver gekregen dat ze vrijdag hierheen komt. Ze denkt dat het inderdaad 'dromen' is, maar wil uitsluiten dat mevrouw de koninigin ziek is / pijn heeft. Man mopperde vanochtend dat hij te oud is om het nachtritme van een 'baby' te volgen.
quote:Oudblond schreef op 16 november 2016 @ 18:19:

[...]

Die plakt op mijn schoot. Het is soms een nacht stil, soms een nacht heel erg. Ik wil haar de stress van naar de DA besparen en heb de DA zo ver gekregen dat ze vrijdag hierheen komt. Ze denkt dat het inderdaad 'dromen' is, maar wil uitsluiten dat mevrouw de koninigin ziek is / pijn heeft. Man mopperde vanochtend dat hij te oud is om het nachtritme van een 'baby' te volgen.

Haha, juist hij zou dat moeten kunnen lijkt me zo'n jonge blom.

Fijn dat de da naar jullie toe wil komen, dat is echt lief.
Wat lief van jullie DA Blond!!

Hier 'dopie' gegeten, of zo noem ik het altijd. Afhankelijk van wat we in huis hebben gaat daar aubergine, courgette, ui, tomaat wortel, selderijen paprika in (sommige ingrediënten ontbreken soms). Samen met diverse kruiden en vlees. Lekker tijdje laten pruttelen en dan eten met brood dat je in dit prutje doopt, vandaar dus 'dopie'.

En onderbroek, roze tshirt, grijze joggingbroek, paars fleecevest en Noorse sokken.

[...]

Die plakt op mijn schoot. Het is soms een nacht stil, soms een nacht heel erg. Ik wil haar de stress van naar de DA besparen en heb de DA zo ver gekregen dat ze vrijdag hierheen komt. Ze denkt dat het inderdaad 'dromen' is, maar wil uitsluiten dat mevrouw de koninigin ziek is / pijn heeft. Man mopperde vanochtend dat hij te oud is om het nachtritme van een 'baby' te volgen. Hè bah, niet leuk. Hoe oud is de koningin?
Gebakken aardappelen, broccoli, en naar keuze zalm of gehaktbal.

Kleding zelfde als gisteren, had vanmorgen geen inspiratie en heb alles zo weer aangetrokken. Maar toen was het al bijna middag. Om elf uur liep ik nog in badjas. Alleen wel schoon ondergoed.
Meneer L kookt hier omdat ik zo moe ben na een deels slapeloze nacht en een dag werken. Iets met quinoa.

Zwart-wit langharig vest, grijze broek, zwart shirt, zwart ondergoed, zwarte sokken. Ik zwart.

Fijn dat het beter gaat Millie!
The owls are not what they seem
Gekookte aardappelen, rode kool, verse worst.

Zwarte joggingbroek, zwarte Spaanse sloffen, zwart t shirt en grijs/wit vestje . Huiskleren.
Sssst: de stokdove koningin is 18 en werd een paar maanden geleden verder nog geheel gezond verklaard. Zij is met man en mij van BE naar NL verhuisd en ze luisterde (toen ze nog hoorde) alleen als je Frans met haar sprak Ik hoop zo dat ze geen pijn heeft. Dat is het belangrijkste.
quote:Oudblond schreef op 16 november 2016 @ 19:16:

Sssst: de stokdove koningin is 18 en werd een paar maanden geleden verder nog geheel gezond verklaard. Zij is met man en mij van BE naar NL verhuisd en ze luisterde (toen ze nog hoorde) alleen als je Frans met haar sprak Ik hoop zo dat ze geen pijn heeft. Dat is het belangrijkste.

Achttien is best oud voor een kat. Zeker hopen dat ze geen pijn heeft.

https://www.bol.com/nl/p/mijn-franse-ka ... 666862032/

Ik moest gelijk denken aan dit boek. Lievelingsboek van dochter toen ze zeven was.
quote:yasmijn schreef op 16 november 2016 @ 18:58:

Gekookte aardappelen, rode kool, verse worst.

Zwarte joggingbroek, zwarte Spaanse sloffen, zwart t shirt en grijs/wit vestje . Huiskleren. Heerlijk was het! Man pimte stoofpeertjes daarna (voor hem) met een plakje cake, bolletje roomijs en geraspte fondant chocolade. Leek me heerlijk maar ik zat al 'vol'.
quote:sssssst schreef op 16 november 2016 @ 19:28:

[...]

Achttien is best oud voor een kat. Zeker hopen dat ze geen pijn heeft.

https://www.bol.com/nl/p/mijn-franse-ka ... 666862032/

Ik moest gelijk denken aan dit boek. Lievelingsboek van dochter toen ze zeven was. Vrienden die in Florence wonen hebben een bejaarde kat van een overleden buurvrouw overgenomen. Ze heet Irma La Douce, maar reageert verder alleen als er Italiaans gesproken wordt. Ze is 20 maar huppelt nog steeds over de Florentijnse daken. Mijn oudste kat ooit werd 22. Ze kwam op mijn schoot zitten, ging spinnen en tegen me aanduwen en stierf.

[...]

Die plakt op mijn schoot. Het is soms een nacht stil, soms een nacht heel erg. Ik wil haar de stress van naar de DA besparen en heb de DA zo ver gekregen dat ze vrijdag hierheen komt. Ze denkt dat het inderdaad 'dromen' is, maar wil uitsluiten dat mevrouw de koninigin ziek is / pijn heeft. Man mopperde vanochtend dat hij te oud is om het nachtritme van een 'baby' te volgen. Arm mopje, hoop dat ze nog een poosje relaxed mee kan.
quote:takkentrol schreef op 16 november 2016 @ 18:32:

Wat lief van jullie DA Blond!!

Hier 'dopie' gegeten, of zo noem ik het altijd. Afhankelijk van wat we in huis hebben gaat daar aubergine, courgette, ui, tomaat wortel, selderijen paprika in (sommige ingrediënten ontbreken soms). Samen met diverse kruiden en vlees. Lekker tijdje laten pruttelen en dan eten met brood dat je in dit prutje doopt, vandaar dus 'dopie'.

En onderbroek, roze tshirt, grijze joggingbroek, paars fleecevest en Noorse sokken.

Oh dat klinkt lekker (op het vlees na )

Welke kruiden gebruik je?

Onderbroek, sokken en tshirt. Ik lig in mijn hotelbedje.
En ik neem aan dat de dierenarts dat niet volledig uit liefdadigheid doet OB? Hier is officieel een toeslag voor aan huis. Nou ben ik 2x gematst omdat ik vlakbij woon en de dierenarts lopend komt maar andere keren heb ik gewoon extra toeslag betaald (en logisch)

Oh en mail van Zooplus, wat een sukkel. Hij zegt precies wat ik zeg dat het niet op de bestelling vermeld staat dus blablabla.

Dat is geen reactie op mijn; "ik weet zeker dat ik het mee besteld had en de code heb ingevoerd maar ik zie het nu niet op de bestelfactuur".

Volgens de informatie in ons systeem had u in uw order helaas niet de code in het couponveld toegevoegd, waardoor het gratis artikel niet is toegevoegd aan uw bestelling. (ja dat zei ik al dus maar dat is jullie schuld)

Vanwege de hoge kosten kunnen wij het gratis artikel niet nazenden.

Wij vragen uw begrip hiervoor.

Wij nodigen u van harte uit om ook verder van ons omvangrijke aanbod en van de persoonlijke service onder www.zooplus.nl gebruik te maken Ja nee, nu heb ik zin om nóg meer te kopen
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 16 november 2016 @ 20:06:

[...]

Arm mopje, hoop dat ze nog een poosje relaxed mee kan.doen we alles aan wat we kunnen bootz Net zoals jij dat deed.
. Ik ga slapen, Hoop dat mevrouw ook wil slapen,
Sterkte, Blond!

Geroosterde groenten, hoerenpasta en pasta pesto.

Onderbroek, slaapshirt.
Goedemorgen. Puss: wat een rare reactie van Zooplus. Ik ga ook mailen. Benieuwd of ik hetzelfde riedeltje als antwoord krijg.

De DA komt in principe (inderdaad met een extra tarief) alleen op huisbezoek als je echt niet naar haar toe kan komen met je dier. Ik kan de oude mevrouw wel naar de DA brengen, maar dan raakt ze van de rel. En ik vond het lief dat ook de DA haar dat wilde besparen.
Goedemorgen.
Goeiemorgen allemaal,

Puss ik heb het even nagevraagd aan manlief (hij kookt altijd) en hij heeft er zout, peper, kerrie en ras el hanout (kruidenmengsel dat zelf kunt maken of kunt kopen in supermarkt) in gedaan.

Laatste keer dat wij bestelde bij Zooplus hebben we veel meer gekregen dan we besteld hadden (en betaald). Gaat niet helemaalgoed daar denk ik?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven