Mode & Beauty alle pijlers

Eyelove

20-11-2016 17:17 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand ervaring met een bril kopen bij eyelove?

Ze zitten hier in de plaatselijke drogist.

Het gaat erom, ik heb vrij recent een bril gekocht bij een opticien en wil er graag een tweede bril bij voor de leuk/afwisseling/reserve.

Wat zijn jullie ervaringen met kopen bij eyelove en de kwaliteit van de brillen?

Alvast bedankt!
Voor een reservebril hoef je het niet te laten, maar kwaliteit vind ik niet supers voor een bril, welke je dagelijks gebruikt.
anoniem_64b9896d19796 wijzigde dit bericht op 20-11-2016 17:20
Reden: .
% gewijzigd
Kwaliteit van de bril is prima, de oogmeting kwaliteiten echter minder. Mijn bril hebben ze te sterk gemaakt namelijk. Ik zou je van te voren bij de opticien je ogen laten meten en het daar doorgeven in plaats van daar laten meten. Verder vind ik mijn bril prima voor zo erbij
Kennis heeft ervaring en is tevreden. Leuke bril voor een zachte prijs.
Meetervaring bij mij ook slecht. Heb een varifocus bril, maar het lees gedeelte bepalen doen ze op basis van leeftijd ipv het testen van je ogen.... overbodig te vermelden dat deze bril niet voldoet aan mijn verwachtingen.
Geen ervaring mee maar ik kan je Charlie Temple wel aanraden.

Online en goed en goedkoop.
Als ze vrij recent een bril heeft aangeschaft hoeft de oogmeting toch niet opnieuw? Die staat op de bon van de vorige bril.
Ik heb inderdaad een kaartje meegekregen met de sterktes dus die kunnen gewoon gebruikt worden.

En bedankt allemaal voor de reacties!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven