Oudgedienden in den vreemde

24-11-2016 02:27 113 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jaren geleden was ik actief op Viva, heb daardoor fijne vriendinnen leren kennen en nu zijn we irl met elkaar herenigd in (en door) het buitenland. Sinds deze week weer een nieuwe nick aangemaakt, want tja, you can check out, but you can never leave. Doel van dit topic? Jullie mogen raden over wie dit gaat. De prijs die je kunt winnen is een fles wijn. En voel je vrij je eigen rl evaringen die je hebt opgedaan met/door medeforummers te delen.
Hoeveel jaar geleden? Ik lust geen wijn, heb je geen andere prijsjes? Ik heb (nog) geen rl ervaringen met forummers. Ik was een jaren alleen meelezer en heb nog niet zo heel lang een account. Maar lees al wel wat jaren mee dus zou het kunnen raden. Heb je geen hints want dit is wel erg mager om te raden hoor.
Het doel is dat wij mogen raden? Of je bedoelt dat het doel is hiermee aandacht te genereren? Het kan aan m'n slapeloze nacht liggen maar ik vind dat altijd zo suf. Kom terug en zeg gewoon wie je was of zeg niks en forum lekker mee.
•
Is er een reden waarom je wilt dat we raden? Was je een controversiele forummer? O wacht, was je de To van een hilarisch topic?
Nou ben ik weer aan het raden. De maria in dat topic over die meisjes heeft me ook al aan het raden. Misschien een nieuwe forum-trend?
Voor een andere prijs doe ik wel mee.
Ik weet wie jij was!

Jij was muppetface1971 en je woont nu in Oezbekistan!
Ik weet niet of de huisregels sindsdien verandert zijn, aangezien ik niet weet hoeveel jaar geleden het is.

Maar je mag forumers niet linken aan hun oude forumnaam. Dus naast de fles wijn kan het winnen je ook mogelijk een ban opleveren, fijne prijs.....
Bijzonder dat jij jezelf zo bijzonder vindt dat er een prijsvraag aan gekoppeld is wie je bent.

Net als allerlei forummers die zeggen dat we ze vast kennen van de 18 andere topics over hun ex.

Maakt je dat bijzonder? Nee, niet in mijn optiek. Kans is aanwezig dat drie mensen bij je onthulling zeggen dat het leuk is dat je er weer bent. De andere 52896 denken "wie?"

Eens met Frizz verder en ik hou ook niet van wijn.
Een prijsvraag nog wel ...

En mensen moet raden aan de hand van 0,00 informatie?

Daarnaast mag je volgens mij niet nickhinten. Prijs: een ban. En de groeten van Oakes.
Oke nevermind. Geen zin in een ban.
quote:SilverShadow schreef op 24 november 2016 @ 07:05:

Bijzonder dat jij jezelf zo bijzonder vindt dat er een prijsvraag aan gekoppeld is wie je bent.

Net als allerlei forummers die zeggen dat we ze vast kennen van de 18 andere topics over hun ex.

Maakt je dat bijzonder? Nee, niet in mijn optiek. Kans is aanwezig dat drie mensen bij je onthulling zeggen dat het leuk is dat je er weer bent. De andere 52896 denken "wie?"

Eens met Frizz verder en ik hou ook niet van wijn.Dit dus, op de wijn na.
Oh leuk, ben gek op het spelletjes om forummers te raden. Woon je in Canada of Nieuw-Zeeland?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Zal wel een ban krijgen omdat nickhinten niet mag.

Ben jij Speculaasje?
Doel van dit topic is nick-hinten, en wie dat doet krijgt een ban. Lekker bezig
anoniem_294483 wijzigde dit bericht op 24-11-2016 08:01
Reden: Ah, mosterd, veel mosterd
% gewijzigd
Nou hup, ik doe mee.

Heb je een perma?
Schuimspekkie en je komt nu de rest van het verhaal vertellen?
quote:sandvi schreef op 24 november 2016 @ 08:15:

quote:Lady_Voldemort schreef op 24 november 2016 @ 08:01:

Nou hup, ik doe mee.

Heb je een perma?Houd jij daar een lijstje van bij?
quote:sandvi schreef op 24 november 2016 @ 08:15:

quote:minnimouse schreef op 24 november 2016 @ 07:12:

Daarnaast mag je volgens mij niet nickhinten. Prijs: een ban. En de groeten van Oakes.Dit
quote:minnimouse schreef op 24 november 2016 @ 07:12:

Daarnaast mag je volgens mij niet nickhinten. Prijs: een ban. En de groeten van Oakes.Dit.
Mag ik meedoen of ben ik uitgesloten van deelname?
quote:yette schreef op 24 november 2016 @ 08:45:

Mag ik meedoen of ben ik uitgesloten van deelname?Ben jij een van de organistoren van deze prijsvraag? Dan ben je uitgesloten van deelname.
Aandacht nodig?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven