yammini
zaterdag 3 januari 2009 om 11:43
Vanwege de grote belangstelling die ik afgelopen dagen/ weken en maanden heb ontvangen ... vind ik dat t een eigen topic verdient
Inmiddels flink overdatum ...
Tegen alle verwachtingen in heeft yammini vanmorgen met zijn pieterpeuterige nageltje in de vliezen gekrast.
WATER !!!
jaja yammini is onderweg !!!
Inmiddels flink overdatum ...
Tegen alle verwachtingen in heeft yammini vanmorgen met zijn pieterpeuterige nageltje in de vliezen gekrast.
WATER !!!
jaja yammini is onderweg !!!
zaterdag 3 januari 2009 om 21:52
zaterdag 3 januari 2009 om 22:06
quote:itsme26 schreef op 03 januari 2009 @ 21:40:
sorrie yam wil je nu meteen titanic gaan kijken terwijl je sperma slikt, je borst kolft en orgasmes krijgt.
en jan julius ik weet dat je verdomt eigenwijs ben (ik was ook zo eigenwijs toen) maar doe al je nietjes tantes nou een plezier en kom tevoorschijn
sorrie yam wil je nu meteen titanic gaan kijken terwijl je sperma slikt, je borst kolft en orgasmes krijgt.
en jan julius ik weet dat je verdomt eigenwijs ben (ik was ook zo eigenwijs toen) maar doe al je nietjes tantes nou een plezier en kom tevoorschijn
zaterdag 3 januari 2009 om 22:09
Heel veel succes en ik hoop dat de weeen straks op komen zetten en dat je dan lekker thuis in kan bevallen zoals je het zo graag wil.
Grote bewondering voor jou en je manier waarop je met alles om gaat!
Succes en dan straks de kleine meid in je armen en ik denk dat ze Jasmijn gaan heten(waarom geen idee, schiet nu ter plekke bij me naar binnen)
Hoop dat ze er bij ter plekke uit schiet!
Groetjes
Grote bewondering voor jou en je manier waarop je met alles om gaat!
Succes en dan straks de kleine meid in je armen en ik denk dat ze Jasmijn gaan heten(waarom geen idee, schiet nu ter plekke bij me naar binnen)
Hoop dat ze er bij ter plekke uit schiet!
Groetjes
zaterdag 3 januari 2009 om 22:28
zaterdag 3 januari 2009 om 22:29
zaterdag 3 januari 2009 om 22:31
quote:yamministante schreef op 03 januari 2009 @ 22:29:
even een testberichtje zodat ik jullie fijn op de hoogte kan houden als ik morgen yam en mijn broertje bij het ziekenhuis heb afgeleverd ...
tis effies de vraag of ik ze ook weer mee terug krijg ....
ik wil ze eigenlijk alleen mee terug als ze m'n verse neefje meenemen Mooi dan kun jij ons op de hoogte houden als Yammie dat zelf niet meer kan.
even een testberichtje zodat ik jullie fijn op de hoogte kan houden als ik morgen yam en mijn broertje bij het ziekenhuis heb afgeleverd ...
tis effies de vraag of ik ze ook weer mee terug krijg ....
ik wil ze eigenlijk alleen mee terug als ze m'n verse neefje meenemen Mooi dan kun jij ons op de hoogte houden als Yammie dat zelf niet meer kan.