Napraattopic 72

27-11-2016 20:23 3052 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:feow schreef op 01 december 2016 @ 19:23:

[...]

Gestaft.

Wegens sfeer en die ene regel die nog bedacht moet worden om de kwestie uit de wereld te helpen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Kootsies schreef op 01 december 2016 @ 20:26:

Ik heb een rare ban per ongeluk: kreeg een waarschuwing wegens patat op CM, maar heb daarna, ondanks contact met mods hierover nooit meer kunnen inloggen met mijn oude nick.Hee, dat is raar. Zo maar geanonimidingest soms?
quote:Baankje1 schreef op 01 december 2016 @ 19:51:

En weer komt er iemand met haar jaren 50 mening een topic verpesten.

Bijstand

Tsja, daar kon je op wachten, daar vreesde ik op de 1ste pgina van dat topic al voor.

Ik blijf lekker op mijn handen zitten,

Zo blijft mijn ban en waarschuwingsloos record ook veilig.
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
quote:Lady_Voldemort schreef op 01 december 2016 @ 21:13:

[...]

Hee, dat is raar. Zo maar geanonimidingest soms?Nope, ik kon, na het bevestigen van de waarschuwing, gewoon niet meer inloggen. Viva gemailt, die gingen het doorgeven aan de td en toen hoorde ik niks meer. Nieuw account gemaakt dan maar.
quote:S-Meds schreef op 01 december 2016 @ 20:31:

[...]

je hebt ontzettend veel geluk gehadWeet ik niet, ik vroeg gewoon wat er mis was met het woord patat. Want de hele patatgate was voor het grootste deel aan me voorbij gegaan en ik vond het zo raar. Ik vroeg niks over een ban oid en later kwam ik erachter dat jij een ban had gekregen.
quote:Kootsies schreef op 01 december 2016 @ 22:21:

[...]

Weet ik niet, ik vroeg gewoon wat er mis was met het woord patat. Want de hele patatgate was voor het grootste deel aan me voorbij gegaan en ik vond het zo raar. Ik vroeg niks over een ban oid en later kwam ik erachter dat jij een ban had gekregen.Kan niet waar zijn. Hahahaha
quote:Kootsies schreef op 01 december 2016 @ 22:21:

[...]

Weet ik niet, ik vroeg gewoon wat er mis was met het woord patat. Want de hele patatgate was voor het grootste deel aan me voorbij gegaan en ik vond het zo raar. Ik vroeg niks over een ban oid en later kwam ik erachter dat jij een ban had gekregen.ja maar niet voor het woord, maar voor het re-cept
quote:Kootsies schreef op 01 december 2016 @ 22:19:

[...]

Nope, ik kon, na het bevestigen van de waarschuwing, gewoon niet meer inloggen. Viva gemailt, die gingen het doorgeven aan de td en toen hoorde ik niks meer. Nieuw account gemaakt dan maar.
quote:S-Meds schreef op 01 december 2016 @ 22:33:

[...]

ja maar niet voor het woord, maar voor het re-ceptBlijkbaar weet ik nog steeds te weinig over patatgate.
quote:Philae2 schreef op 01 december 2016 @ 22:35:

[...]

quote:Kootsies schreef op 01 december 2016 @ 22:45:

[...]

Blijkbaar weet ik nog steeds te weinig over patatgate.

Ach dan weet je nog steeds meer als mij,

Ik weet alleen dat die delicatesse hier morgen op het menu staat.
quote:paulaner schreef op 01 december 2016 @ 23:07:

[...]

Ach dan weet je nog steeds meer als mij,

Ik weet alleen dat die delicatesse hier morgen op het menu staat.er komt vast nog wel een wikipediapagina over de patataffaire
quote:S-Meds schreef op 01 december 2016 @ 23:11:

[...]

er komt vast nog wel een wikipediapagina over de patataffaireDan toch eerder een algemene pagina over de vele affaire's hier.
Die patatban verdwijnt wel naar de krochten van het onskentonsforumgeheugen.

Wat blijft is het 'Smeds-schuimbekknopje'

Zo leuk!

Let op:

"Meds! Mêhêds! Mayonaise!"

Elke keer ketchup op m'n beeldscherm
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:paulaner schreef op 01 december 2016 @ 23:18:

[...]

Dan toch eerder een algemene pagina over de vele affaire's hier. nee ik denk het niet
quote:feow schreef op 01 december 2016 @ 23:19:

Die patatban verdwijnt wel naar de krochten van het onskentonsforumgeheugen.

Wat blijft is het 'Smeds-schuimbekknopje'

Zo leuk!

Let op:

"Meds! Mêhêds! Mayonaise!"

Elke keer ketchup op m'n beeldscherm weet je wel hoeveel suiker daar in zit?
De TO van het topic over verontwaardiging bij toewijzen van woningen heeft mij in het begin van het topic afgefakkeld omdat ik de suggestie deed dat er in Amsterdam ZO en Nieuw West geschikte woningen zijn. Daar wilde ze nog niet dood gevonden worden en ik moest maar ***** met die buurten waar naar volk woont! Gelukkig is ze nu heel blij als ze de woning bij het Osdorpplein krijgt.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Wat is dat met die weggewaaide dakramen?

Ik word oud, dus mis ik dat even..
quote:Oudblond schreef op 02 december 2016 @ 10:04:

De TO van het topic over verontwaardiging bij toewijzen van woningen heeft mij in het begin van het topic afgefakkeld omdat ik de suggestie deed dat er in Amsterdam ZO en Nieuw West geschikte woningen zijn. Daar wilde ze nog niet dood gevonden worden en ik moest maar ***** met die buurten waar naar volk woont! Gelukkig is ze nu heel blij als ze de woning bij het Osdorpplein krijgt.Ja jeetje Oudblond, hoe kun je dat nu ook voorstellen?
Tja, Kootsies, het was zomaar een ideetje over buurten die ik heel goed ken. Maar misschien pas ik wel helemaal bij het tuig dat daar woont
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Oudblond schreef op 02 december 2016 @ 13:37:

Tja, Kootsies, het was zomaar een ideetje over buurten die ik heel goed ken. Maar misschien pas ik wel helemaal bij het tuig dat daar woont Daar kan ik me dan weer weinig bij voorstellen. Enige wat jij fout doet in mijn ogen is brie eten.
quote:BridgetteDubois schreef op 02 december 2016 @ 14:56:

[...]

Daar kan ik me dan weer weinig bij voorstellen. Enige wat jij fout doet in mijn ogen is brie eten.Eet Oudblond bríé?!? Jak-kes!!
quote:Grobbekuiken schreef op 02 december 2016 @ 14:59:

[...]

Eet Oudblond bríé?!? Jak-kes!!Ja smeuïge roddel hè? En zo gemeen ook gewoon.
quote:Grobbekuiken schreef op 02 december 2016 @ 14:59:

[...]

Eet Oudblond bríé?!? Jak-kes!!Ik houd ook niet van brie
quote:Kootsies schreef op 02 december 2016 @ 13:06:

[...]

Ja jeetje Oudblond, hoe kun je dat nu ook voorstellen? Kootsies, ben jij wie ik denk dat je bent?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven