zomer2016

18-02-2016 08:15 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is het nieuwe 'Zomer 2016' topic onder een algemene gebruikersnaam, het oude topic vind je hier.

De tabel is nu in twee delen gesplitst, eentje voor de meiden die nog proberen zwanger te worden en eentje voor de meiden die al geweldig nieuws hebben!

NaamLeeftijdLeeftijd partnerWanneer voor het echt?NODBijzonderhedenSwirls2729Mei 201602-04Onregelmatige cyclus, PCOSJuffert222625Mei 2016?Onregelmatig, vrij lange cyclusTeemo2633--Min. 1 jaar uitgesteld

Deze meiden zijn zwanger

NaamLeeftijdLeeftijd partnerUitgerekende datumGeslachtBijzonderhedenFleurdelis272723 december 2016Jongen Bevallen!MiAnoo243227 januari 2017Jongen 1 februari bevallen!Huisjebeestjekindje25272 maart 2017Jongen 14 februari bevallen!Sue-x272714 maart 2017 Derde kindje Natas-V2925 maart 2017JongenWhoopsadaisies30301 april 2017VerrassingBadedas28282 april 2017Gecko30303 mei 2017JongenSfietje89273130 mei 2017VerrassingMaisie30335 juni 2017Choccolientje252719 juni 2017 Tweede kindje Knotje272610 september 2017Verrassing 19-04 20-weken echoChantilly282819 september 2017 31-03 hartje luisteren

21-04 geslachtsbepalingDekentje2421 september 2017 05-04 geslachtsbepaling

Voor het aanpassen van de tabel:

Kom je er niet uit, geef een gil!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 12:24
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
3.62% gewijzigd
Ja, het gaat nu mentaal ook wel weer prima. Kop op en door naar de volgende ronde. Helaas werd ik vanmorgen wel met echt heftige buikkrampen wakker. Alsof het nog niet genoeg is om de teleurstelling te moeten verwerken, moet er ook nog zoveel pijn bij komen. Maargoed, ook daar komen we wel weer doorheen.

M'n luteale fase was nu 9 of 10 dagen, net lang genoeg in ieder geval.

We hebben nog één ronde te gaan in 2016, dus wie weet ga ik 2017 wel zwanger in. Daar gaan we voor!

Ook wel fijn, ik heb het een paar dagen geleden tegen m'n vaste collega verteld op het werk. We zien elkaar 40 uur in de week, dus ben wel blij dat zij het nu weet en dat ik het er ook met haar over kan hebben hoe ik me voel.

Hoe is het met de rest?
Balen knotje! Maar op naar de volgende ronde!!! Ik zit nu ongeveer in m'n vruchtbare dagen. Denk dat ik maandag m'n eisprong heb. Daarna maar weer afwachten!
Goed zo Knot! Denk dat de niet-zwangeren hier, precies snappen wat je bedoelt.

Ik ken het gevoel ook helemaal!

Hier nu ook midden in mijn vruchtbare dagen, verwacht morgen een positieve ovulatietest, gezien mijn lichamelijke toestand

Ik hou me nu vooral bezig met alle drukte, met het vooruitzicht op weekendjes weg en vakanties.

En we zijn nu al zover, dat mocht ik in maart nog niet zwanger zjin, we heerlijk lang en ver op vakantie gaan.. Als troost .

Net wel te horen gekregen dat we in januari onze auto krijgen! Joehoee! Op naar de gezinsbak
Hee Chantilly wij lopen wel gelijk hea, grappig zeg!!
Dat is ook een leuk vooruitzicht, Chantilly! Lekker wegdromen bij een lange verre reis! En wat voor auto gaat het worden? Wij zijn ook aan het kijken voor een nieuwe auto.

Geniet van jullie vruchtbare week, Dekentje en Chantilly!

Vriendlief vroeg gister al wanneer ik niet meer ongesteld was. Hij had alweer zin in de volgende ronde
Leuk chantilly, een andere auto!!! En fijne vooruitzichten inderdaad.

Hier is verder alles rustig. Afgelopen week ongesteld geworden, 14 december naar de gynaecoloog. Ben benieuwd hoe het vanaf daar verder zal gaan..
Knotje: hihi, je vriend is in ieder geval lekker enthousiast!
Spannend, Swirls! Ben je nu ook begonnen met temperaturen?
Ik ben drie dagen geleden ongesteld geworden... dus op naar de volgende 'ronde' dan maar weer...quote:Chantilly21_1 schreef op 02 december 2016 @ 13:56:

Net wel te horen gekregen dat we in januari onze auto krijgen! Joehoee! Op naar de gezinsbak Grappig zeg, wij krijgen ook in januari een nieuwe auto, een dikke SUV
Jammer van de ongesteldheden dames! Op naar een volgende ronde.. En hopelijk krijg je snel duidelijkheid Swirls.

Wij krijgen een splinternieuwe Seat Leon Station Heeeeel erg blij mee! We wilden eerst een tweedehands kopen, maar na onze zoektocht toch maar besloten voor nieuw te gaan Alles erop en eraan, behoorlijk luxe uitvoering, de komende 8 jaar kunnen we wel weer even verder

Wel grappig, ik lees her en der dat mannen niet willen weten of je ovuleert/testen gebruikt/temperatuurt. Mijn man merkt het hoe dan ook aan mij . Daar heeft ie geen uitleg bij nodig. Ik deel het wel altijd met hem trouwens, we doen het gewoon samen wat dat betreft.

Hebben jullie dat ook? Gewoon voelen aan je lichaam dat je in je vruchtbare periode zit?
Leuk Chantilly! Ik heb vorig jaar een soort van gezinsauto gekocht. Wilde geen station en ben uiteindelijk uitgekomen op een tweedehands Honda Civic. Ruim en wat aparte qua vormgeving.

Knotje, ik ben inderdaad al begonnen met temperaturen, maar kan er nog geen reet aan afleiden.
Ja dat herken ik wel, Chantilly! Ik merk ook vooral als m'n eisprong geweest is dat dan de zin volledig verdwenen is. Komt dan daarna wel weer terug, maar echt even zo'n dipje haha..

Juffert, jammer dat je ook ongesteld bent geworden. Maar op naar de volgende ronde!
Kan iemand voor mij de tabel aanpassen?

Ronde 7 NOD is 19 december!
Oh, heel herkenbaar Knotje! Dat heb ik ook..Wel handig, zo weet ik in ieder geval wel dat het in ider geval lijkt te werken, dat lichaam van mij

Gisteravond laat heel duidelijk mijn ovulatie gehad.. En dat kwam precise overeen met mijn ovu-testen.

Maar jee, dit had Ik qua pijn nog niet eerder meegemaakt, trok door mijn hele onderlichaam die rotsteken.

Goed ons best gedaan en dat blijven we de komende dagen ook nog maar doen, voor het geval dat

Toch fijn om zo'n smiley te zien Dat doet een mens goed .
Ik had gister een positieve ovulatie test en vanmorgen vroeg ook steken gehad en misselijk. Voelde als eisprong, dus dat is ook precies op schema zegmaar haha.
Fijn dat jullie allebei weer een positieve ovulatietest hebben gehad! Goed gebruik van maken!
We hebben ons best gedaan, meer kunnen we (helaas!) niet doen

Weer afwachten nu, 10 dagen.

Verder alles behoorlijk aan het loslaten. Ik drink wijn, ik eet carpaccio, ook na mijn ovulatie.

Ik heb er nu een half jaar rekening mee gehouden en tot op heden geen positieve test.

Doordat ik steeds bezig ben met wat wel, wat niet eten en drinken, leg ik mezelf nog meer druk op.

Dus, gisteren een lekker glaasje wijn en carpaccio gehad en genoten van het etentje met mijn ouders
Goed dat je het wat meer los kan laten, Chantilly! Het scheelt dat ik sowieso geen alcohol drink en carpaccio vind ik niet lekker haha.. Maar ik weet van een vriendin dat zij ook gewoon nog een stapavond met best wat drankjes heeft gehad een paar dagen voor haar positieve test en zij heeft nu een prachtige dochter. Ze waren ook al 1,5 jaar bezig en ze was niet van plan om zich al die tijd vanalles te ontzeggen. Dus ik zou zeggen, lekker genieten van dat glas wijn of die carpaccio zolang je geen positieve test in handen hebt.

M'n lichaam doet raar, ik weet dat ik van alles kan voelen en dat het allemaal niks hoeft te betekenen. Maar ik heb nu ruim een week gevoelige borsten en dat heb ik nooit. En ik heb meer honger en met vlagen misselijk. Maar ik ben dus ook ongesteld geweest van het weekend, dus het zou eigenlijk niks kunnen zijn. En ik maak mezelf steeds gek met de gedachten dat er wel meer vrouwen bloedverlies hadden tijdens hun zwangerschap Misschien dat ik morgenochtend toch maar test, al is het alleen maar even voor de bevestiging dat het tussen m'n oren zit. En dat ik gewoon langzaam gek word
Spannend Chantilly en Dekentje! Ik duim voor jullie!!
Knotje, zo herkenbaar wat je schrijft. Ik heb dat ook gehad. Je kan jezelf echt vanalles aanpraten haha. Hopelijk geeft het testen je wat rust .

Ik ben echt aan het aftellen tot volgende week woensdag, vind het wel spannend...
Vervelend knotje.

Als ik jou was zou ik niet gaan testen, ik heb dat toen ook gedaan en had toen wel een positieve test zoals je weet maar ik had wel een vroege miskraam gehad. Nou zegt dat niet dat jij dat ook hebt natuurlijk maar ik dacht ik wil het toch nog even gezegd hebben hihi.

Ik heb voor mezelf ook voorgenomen dat ik alleen test na NOD en zonder bloeding, dan krijg ik die taferelen ook niet meer.
Swirl ook spannend voor jou!
Dat doe ik ook Dekentje, pas testen na NOD..

Ik snap dat je zekerheid wilt Knot, als testen je rust brengt, dan moet je dat doen

Spannend Swirls, eindelijk een punt waar je naartoe kunt werken
Ja, jouw situatie kan ik me ook nog wel herinneren Dekentje, dus daarom vind ik testen ook wel weer lastig. Maar ik denk toch dat het me wat meer rust geeft en dat ik dan die zogenaamde symptomen kan negeren. Ik beslis morgenochtend als ik wakker word wat ik doe.

Swirls, ik kan me voorstellen dat je het spannend vindt! Maar het is wel een stap vooruit, zo moet je maar denken. Als het goed is kom je volgende week het ziekenhuis uit met in ieder geval meer info over hoe en wat nu verder. En dat lijkt me wel fijn!
Ik snap jou ook wel hoor knotje! Daarom teste ik toen ook haha.

Spannend, ben benieuwd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven