yammini
zaterdag 3 januari 2009 om 11:43
Vanwege de grote belangstelling die ik afgelopen dagen/ weken en maanden heb ontvangen ... vind ik dat t een eigen topic verdient
Inmiddels flink overdatum ...
Tegen alle verwachtingen in heeft yammini vanmorgen met zijn pieterpeuterige nageltje in de vliezen gekrast.
WATER !!!
jaja yammini is onderweg !!!
Inmiddels flink overdatum ...
Tegen alle verwachtingen in heeft yammini vanmorgen met zijn pieterpeuterige nageltje in de vliezen gekrast.
WATER !!!
jaja yammini is onderweg !!!
dinsdag 6 januari 2009 om 07:28
Brammetje? -> Zie avatar (da's Brammetje ), ook zo'n type dat wel het water liet weglopen vervolgens bleef zitten. En vreselijk boos keek zijn eerste uren op deze aardkloot, zijn oma heeft het er nog altijd over, haha.
Hmmm...dan toch maar een jongetje, kom ik eens van die voorraad blauwe muisjes hier af. Kan ik al gaan smeren of hebben we dan straks taai beschuit?
Nou, zet 'm op Melchior, volg de ster, dan kom je vanzelf bij de uitgang (get, wat zeg ik nou weer? Dat zou de verkeerde deur zijn )
Hmmm...dan toch maar een jongetje, kom ik eens van die voorraad blauwe muisjes hier af. Kan ik al gaan smeren of hebben we dan straks taai beschuit?
Nou, zet 'm op Melchior, volg de ster, dan kom je vanzelf bij de uitgang (get, wat zeg ik nou weer? Dat zou de verkeerde deur zijn )
dinsdag 6 januari 2009 om 07:42
*****************************Nieuwsflits*************************
Daarnet weer even Yamuna aan de telefoon gehad.
Yamman en Yamuna hebben lekker kunnen slapen vanacht.
Jullie begrijpen het vast al, er is niks maar dan helemaal niks gebeurd vanacht. En is er weer een dag van wachten aangebroken.
Heel benieuwd wat de heren doktoren vandaag besluiten om te gaan doen. Het wachten wordt Yamuna nu ook wat te veel,maar toch klonk ze vrij opgewekt daarnet aan de foon.
Dit wordt weer een vervolgt
Daarnet weer even Yamuna aan de telefoon gehad.
Yamman en Yamuna hebben lekker kunnen slapen vanacht.
Jullie begrijpen het vast al, er is niks maar dan helemaal niks gebeurd vanacht. En is er weer een dag van wachten aangebroken.
Heel benieuwd wat de heren doktoren vandaag besluiten om te gaan doen. Het wachten wordt Yamuna nu ook wat te veel,maar toch klonk ze vrij opgewekt daarnet aan de foon.
Dit wordt weer een vervolgt
dinsdag 6 januari 2009 om 07:44
Bedankt voor deze hele vroege update!
Ik ben bang dat het misschien nog wel eens morgen kan worden.... voor uw kleinkind geboren wordt!
Hoop dat de baarmoedermond er klaar voor is, vandaag, en dat ze toch kunnen beginnen met een infuus. Het wachten wordt inderdaad ondraaglijk ondertussen!
Ik ben bang dat het misschien nog wel eens morgen kan worden.... voor uw kleinkind geboren wordt!
Hoop dat de baarmoedermond er klaar voor is, vandaag, en dat ze toch kunnen beginnen met een infuus. Het wachten wordt inderdaad ondraaglijk ondertussen!
668, the neighbour of the Beast
dinsdag 6 januari 2009 om 07:59
och moie, nog niks!
Ik hoop echt voor alle partijen dat er vandaag wat meer voortgang in zit.
Maar zoals iemadn ook al zei, eerst met veel moeite een kindje erin, dan wil die ook zo lang mogelijk blijven zitten natuurlijk.
maar kan me ook voorstellen dat het een enorme desillusie is voor Yamuna en Yamman na het hoopvolle "water" wat begon te stromen.......
Ik hoop echt voor alle partijen dat er vandaag wat meer voortgang in zit.
Maar zoals iemadn ook al zei, eerst met veel moeite een kindje erin, dan wil die ook zo lang mogelijk blijven zitten natuurlijk.
maar kan me ook voorstellen dat het een enorme desillusie is voor Yamuna en Yamman na het hoopvolle "water" wat begon te stromen.......
dinsdag 6 januari 2009 om 08:12
dinsdag 6 januari 2009 om 08:14
dinsdag 6 januari 2009 om 08:20
dinsdag 6 januari 2009 om 08:31
Ben zelf bij mn jongste dochtertje ook ingeleid en hier geven ze 3 dagen gel voordat ze overgaan op andere dingen.
Maar het kan met gel ineens heel snel gaan.. de eerste dag was bij mij ook niks maar de 2de dag halve dosis gel leverde me smiddags binnen een paar uur ineens een volledig verweekte baarmoedermond en 3 cm ontsluiting op waarna ik die avond bevallen ben.
Hoop dat het bij jou vandaag ook ineens snel gaat yam.
Suc6!
Maar het kan met gel ineens heel snel gaan.. de eerste dag was bij mij ook niks maar de 2de dag halve dosis gel leverde me smiddags binnen een paar uur ineens een volledig verweekte baarmoedermond en 3 cm ontsluiting op waarna ik die avond bevallen ben.
Hoop dat het bij jou vandaag ook ineens snel gaat yam.
Suc6!