Napraattopic 72

27-11-2016 20:23 3052 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
fijn dat je weer jezelf bent
quote:Eleonora-1 schreef op 07 december 2016 @ 19:18:

[...]

Moest van Star weer deze nemen lieffie en ik ben als de dood voor haar.Sorry,maar voor deze ene keer ben ik dan kamp star.
quote:Maccaron schreef op 07 december 2016 @ 19:17:

[...]

Wel een goed script.Ze is anders goed onnozel als het wel waar zou zijn.
quote:Pretzel66 schreef op 07 december 2016 @ 19:22:

[...]

Ze is anders goed onnozel als het wel waar zou zijn.Dat sowieso
quote:S-Meds schreef op 07 december 2016 @ 19:20:

fijn dat je weer jezelf bent

Ah, daar hebben we haar ook.

De uitvinder van mijn lipbossage.
He gelukkig, de dooie walrus is er weer. Ik was al helemaal mijn huis kwijt.
quote:S-Meds schreef op 07 december 2016 @ 19:20:

fijn dat je weer jezelf bentJa!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Ikhierhuh schreef op 07 december 2016 @ 19:11:

[...]

Tsja, ik weet het ook niet meer.

Ik moet mijn eigen topic openen

Ik laat het verder gaan. Een rel per week is genoeg.
quote:Eleonora-1 schreef op 07 december 2016 @ 19:23:

[...]

Ah, daar hebben we haar ook.

De uitvinder van mijn lipbossage.je bovenlipzeebanquet
quote:Maccaron schreef op 07 december 2016 @ 19:21:

[...]

Sorry,maar voor deze ene keer ben ik dan kamp star. Deze ene keer? Wanneer ga je weer weg?
Godsammekrakepitte, ik blijf staffen in dat vaccinatietopic. Nou Jannemams weer. Echt dat topic trekt alleen nog maar idioten. Ze kunnen het beter weghalen.
quote:Lady_Voldemort schreef op 07 december 2016 @ 21:54:

Godsammekrakepitte, ik blijf staffen in dat vaccinatietopic. Nou Jannemams weer. Echt dat topic trekt alleen nog maar idioten. Ze kunnen het beter weghalen.Jammer dat met het verwijderen alleen het topic verdwijnt.
Life is short. Eat dessert first.
Ik lees dat topic niet, maar waarom zijn die gekkies zo erg dan? Complottheorieën mogen gewoon.
quote:Phaedra_ schreef op 07 december 2016 @ 22:02:

Ik lees dat topic niet, maar waarom zijn die gekkies zo erg dan? Complottheorieën mogen gewoon.Dit.
Ook lullig als je kind gestolen is.

Zoon 6 jaar gestolen op school

Godsammekrakepitte, ik blijf staffen in dat vaccinatietopic. Nou Jannemams weer. Echt dat topic trekt alleen nog maar idioten. Ze kunnen het beter weghalen.Met een perma heb je weinig te verliezen...
quote:Phaedra_ schreef op 07 december 2016 @ 22:02:

Ik lees dat topic niet, maar waarom zijn die gekkies zo erg dan? Complottheorieën mogen gewoon.Deze droeg echt niks bij aan de discussie. Ik gok erop dat het de gepermaade zelf was, die wederom de aandacht wilde vestigen op haar twitteraccount. Voor de rest eensch hoor, niks mis met een goeie aluhoed. Maar hou het dan bij je complottheorie en ga niet alleen de aandacht op je eigen persoontje zitten vestigen.
quote:Phaedra_ schreef op 07 december 2016 @ 22:06:

Ook lullig als je kind gestolen is.

Zoon 6 jaar gestolen op school

Godsammekrakepitte, ik blijf staffen in dat vaccinatietopic. Nou Jannemams weer. Echt dat topic trekt alleen nog maar idioten. Ze kunnen het beter weghalen.

Je doet Debora en Meds te kort.

Sommige idioten hebben het nut dat ze tegenreacties oproepen die wel goed zijn om gelezen te worden.

En dan kan je vinden dat dat niet nodig zou moeten zijn, maar die extra informatie vanuit overheid is kennelijk ook nodig omdat een te grote groep mensen die tegenreacties op antifaxers niet genoeg meekrijgen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:Star schreef op 07 december 2016 @ 19:46:

[...]

Deze ene keer? Wanneer ga je weer weg? sorrry schat,was om leo aan te moedigen. Je weet tochhhh
quote:Lady_Voldemort schreef op 07 december 2016 @ 22:07:

[...]

Deze droeg echt niks bij aan de discussie. Ik gok erop dat het de gepermaade zelf was, die wederom de aandacht wilde vestigen op haar twitteraccount. Voor de rest eensch hoor, niks mis met een goeie aluhoed. Maar hou het dan bij je complottheorie en ga niet alleen de aandacht op je eigen persoontje zitten vestigen.Zou je, puur om volgers te trekken, over jezelf zeggen dat je koekoek bent en je ex stalkt ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:feow schreef op 07 december 2016 @ 22:08:

[...]

Je doet Debora en Meds te kort.

Sommige idioten hebben het nut dat ze tegenreacties oproepen die wel goed zijn om gelezen te worden.

En dan kan je vinden dat dat niet nodig zou moeten zijn, maar die extra informatie vanuit overheid is kennelijk ook nodig omdat een te grote groep mensen die tegenreacties op antifaxers niet genoeg meekrijgen.Nou doe jij in ieder geval Meds te kort. Zij was echt niet ingegaan op die onzin van Jannemams, want die ging niet over het topiconderwerp maar over het twitteraccount van Eitje.
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 07 december 2016 @ 19:41:

[...]

Ik moet mijn eigen topic openen

Ik laat het verder gaan. Een rel per week is genoeg.Kan me wel voorstellen, we moeten onze krachten verzamelen voor de volgende rel. :-)
quote:Lady_Voldemort schreef op 07 december 2016 @ 22:11:

[...]

Nou doe jij in ieder geval Meds te kort. Zij was echt niet ingegaan op die onzin van Jannemams, want die ging niet over het topiconderwerp maar over het twitteraccount van Eitje.

Ik reageerde op 'alleen maar idioten' en 'ze kunnen het topic beter weghalen'

Meds was trouwens weer geniaal in de korte reactie: goed dat je dit geschreven hebt, ik hoop dat mensen de moeite doen om het te lezen. Dat maakte dat ik terugscrolde naar het bericht was ik idd weggeschoven had.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:Lady_Voldemort schreef op 07 december 2016 @ 22:07:

[...]

Deze droeg echt niks bij aan de discussie. Ik gok erop dat het de gepermaade zelf was, die wederom de aandacht wilde vestigen op haar twitteraccount. Voor de rest eensch hoor, niks mis met een goeie aluhoed. Maar hou het dan bij je complottheorie en ga niet alleen de aandacht op je eigen persoontje zitten vestigen.

Toch jammer dat iemand niet in bescherming genomen kan worden tegen zichzelf op internet. Eigenlijk vind ik het heel verdrietig. Ik hoop dat ze goede hulp krijgt en kan accepteren.

Voor haar kinderen is het vervelender dan voor een topic hier.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven