yammini

03-01-2009 11:43 2495 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanwege de grote belangstelling die ik afgelopen dagen/ weken en maanden heb ontvangen ... vind ik dat t een eigen topic verdient

Inmiddels flink overdatum ...

Tegen alle verwachtingen in heeft yammini vanmorgen met zijn pieterpeuterige nageltje in de vliezen gekrast.

WATER !!!

jaja yammini is onderweg !!!

yammini is een ....

Totaal aantal stemmen: 194

Joôntje (38%)
Moidje (62%)
quote:Ring1981 schreef op 06 januari 2009 @ 18:08:

[...]

Ik had op jou gegokt?

Nee hoor, ik zal regelmatig blijven kijken maar ik moet ook even eten. Haha.Ik moet nog op mijn fiets zonder winterbanden naar huis glibberen.... dus hoop dat jij nog even dienst heb! Helaas geen kekke Iphone met internet zodat ik op de fiets ook online kan zijn!
Allemachtig, zijn er 20 pagina's bij, denk ik da's een kindje! Is het er nog niet!!! Mieke Kees Yamuna schiet op meis! (ik sterf van de honger en ik moet nog een boodschap doen, schiet natuurlijk niet op zo)

Mocht het nog niet duidelijk zijn: Meisje, Namen Mieke KeesYamuna en ik zet in op 19:15
Jemig, Yammini je laat wel lang op je wachten zeg.
Sterkte Duup. Hoe dan ook: het komt vast goed. We weten het snel genoeg!!!

Max moet nu geboren zijn, volgens mijn voorspelling... Het bericht zal niet lang meer op zich moeten laten wachten!
Spannend... ik had 18.13 uur voorspeld.

Dus Yana, Lara of Ayla, geef 'ns een gilletje... Toe, doe dan?!
nou Yam krijgt wat te lezen..... ik was begonnen met alle berichtjes te kopieren en in een word document te plakken zo dat ik het kom uit printen en laten inbinden...maar nu wordt het wel een erg groot bijbel formaat
Yammini wordt wel forummer van de maand.
Daniel wordt geboren over 59 minuten.
quote:dutchie1976 schreef op 06 januari 2009 @ 18:14:

nou Yam krijgt wat te lezen..... ik was begonnen met alle berichtjes te kopieren en in een word document te plakken zo dat ik het kom uit printen en laten inbinden...maar nu wordt het wel een erg groot bijbel formaatDaar was ik ooit mee begonnen met het topic van Zoyla over Iris. Geen beginnen aan!
Oh nee, nog geen babytje. En ik moet weg... Ik vrees voor het aantal bladzijdes die er te lezen zijn als ik tegen een uur of 10 vanavond terug ben.

Als er nieuws over de baby is, kan iemand dan even de bladzijdenummer noemen waar het staat? En dit af en toe even herhalen???
anoniem_68039 wijzigde dit bericht op 06-01-2009 18:21
Reden: smilie
% gewijzigd
he genova, jij gokt op 'mijn' naam!
Whatever, I do what I want
Nee joh... De placenta wordt nu geboren. Max wordt nagekeken, Yamuna wordt gewassen en verfrist. Over ongeveer een half uurtje krijgen we bericht, let maar op! Dan zijn de opa's/oma's gebeld en die zijn vast zo lief ons op de hoogte te stellen...

Shit... Mijn vriend staat op z'n werk en z'n auto doet het niet, bevroren handrem... Ik ga hem nu ophalen, maar het is zeker een half uur rijden.

Geen tijd voor updates dus...
Ik zou gewoon een forummer je laten smsen Marianne, veel makkelijker
668, the neighbour of the Beast
quote:Marianne1969 schreef op 06 januari 2009 @ 18:21:

Oh nee, nog geen babytje. En ik moet weg... Ik vrees voor het aantal bladzijdes die er te lezen zijn als ik tegen een uur of 10 vanavond terugben.

Als er nieuws over de baby is, kan iemand dan even de bladzijdenummer noemen waar het staat? En dit af en toe even herhalen???Natuurlijk gaat dat.
Ring, als je mij je nummer mailt sms ik je als de beeb er is
668, the neighbour of the Beast
quote:Marianne1969 schreef op 06 januari 2009 @ 18:21:

Oh nee, nog geen babytje. En ik moet weg... Ik vrees voor het aantal bladzijdes die er te lezen zijn als ik tegen een uur of 10 vanavond terug ben.

Als er nieuws over de baby is, kan iemand dan even de bladzijdenummer noemen waar het staat? En dit af en toe even herhalen??? Het gaat zo snel hier, ik kopieer nog maar een keertje
Pfff, dit is zenuwslopend zeg. Laatste oproep voor Yammini (ik weet hier geen oproepjes maar dit is een noodgeval); KOM ERUIT JE ETEN STAAT KLAAR.
hahhaha dutch moet nu plassen na non stop achter haar pc weg te gaan nu mezelf effe los peuteren! voordat ik knap!
Zo, ze is er. Ik weet het zeker. Alleen moeten ze het ons nog vertellen
quote:Eowynn_ schreef op 06 januari 2009 @ 18:27:

Zo, ze is er. Ik weet het zeker. Alleen moeten ze het ons nog vertellen Hooooooopelijk.
quote:crini schreef op 06 januari 2009 @ 18:21:

he genova, jij gokt op 'mijn' naam!

Echt? Sowwy

Is een geweldige naam, mijn zoon heet zo, en is een heerlijk kind
Er dreigt hier een huwelijkscrisis en dat alleen maar om de forumbaby.

Of ik nu maar mijn eigen kinderen in de douche wil doen en me los wil scheuren van de pc?
*gaat vriend wakker maken zodat hij ook gaat eten*
quote:janejane38 schreef op 06 januari 2009 @ 18:29:

Er dreigt hier een huwelijkscrisis en dat alleen maar om de forumbaby.

Of ik nu maar mijn eigen kinderen in de douche wil doen en me los wil scheuren van de pc? Zo herkenbaar
En? En? Ennnn????

Is ze er nou nog niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven