Napraattopic 73

09-12-2016 19:05 3066 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Star schreef op 10 december 2016 @ 10:26:

[...]

Nee hoor, zij. In mijn hoofd tenminste.Is een zij volgens mij.
Pannenlappen dus.

Ook leuk, en dat je dan op de achterkant tomatensaus knoeit.

Waarom willen enkelen van jullie haar zo gemeen zien? Alsof ze expres een misplaatste opmerking zou maken. Kom op zeg!
quote:Bruise schreef op 10 december 2016 @ 10:28:

Pannenlappen dus.

Ook leuk, en dat je dan op de achterkant tomatensaus knoeit.

[afbeelding]En je zet pannen op zulke mooie dingen? Kan toch niet.
quote:Philae2 schreef op 10 december 2016 @ 10:25:

[...]

IrishCassidy is een hij toch? MV was wel een haar.Cassie heeft wel een poging gedaan om iedereen te overtuigen dat ze een piemel heeft een tijdje terug dus snap je verwarring.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
quote:Star schreef op 10 december 2016 @ 10:23:

[...]

Ja, ik ga haast een Rode Kruis stand ergens opzoeken Ze staan vaak op mijn werk, ik app je wel
Je bent zelf een theepot
quote:Bruise schreef op 10 december 2016 @ 10:29:

Waarom willen enkelen van jullie haar zo gemeen zien? Alsof ze expres een misplaatste opmerking zou maken. Kom op zeg!Ja, weet ik ook niet waarom.
quote:-Kia-Ora- schreef op 10 december 2016 @ 10:27:

[...]

Ze heeft zelfs discussies met Myv gevoerd in oa het wakker café. En wellicht ook in Myv haar memoral topic heeft gepost en aangezien ze volgens eigen zeggen een goed geheugen heeft. Weet ze het echt wel hoor. En eens, zeer misplaatst. Toen ik het vannacht las dacht ik...niet reageren, komt vast niet veel goeds uit gezien het gezuig eerder de avond.Nu is het wachten op de , en het om heusch echt te bewijzen dat wij precies hetzelfde doen, en zo. Dat ik heusch net C&A heb getypt en dat MV typen niet verboden is omdat ....bladiebladiebla. Ik ben er nu al moe van.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Bruise schreef op 10 december 2016 @ 10:29:

Waarom willen enkelen van jullie haar zo gemeen zien? Alsof ze expres een misplaatste opmerking zou maken. Kom op zeg!Omdat ze zo aan het zuigen was. Als dat niet zo was dan had vast niemand erop gereageerd.
quote:Ikhierhuh schreef op 10 december 2016 @ 10:30:

[...]

En je zet pannen op zulke mooie dingen? Kan toch niet.

Pannenlappen gebruik je om een hete pan te kunnen vastpakken.

Je zet een hete pan op een onderzetter
Je bent zelf een theepot
Ik vind dit ook erg ongepast, een hetze kweken over het hoofd van. Stop daar a.u.b. mee.
quote:-Kia-Ora- schreef op 10 december 2016 @ 10:27:

[...]

Ze heeft zelfs discussies met Myv gevoerd in oa het wakker café. En wellicht ook in Myv haar memoral topic heeft gepost en aangezien ze volgens eigen zeggen een goed geheugen heeft. Weet ze het echt wel hoor. En eens, zeer misplaatst. Toen ik het vannacht las dacht ik...niet reageren, komt vast niet veel goeds uit gezien het gezuig eerder de avond.

Ik heb wat geschreven en weer gewist. Aangezien de mods toch geen context begrijpen, hadden ze me zo geband.

Verder zat ik op mijn handen. En hoe.
quote:SuzanneSuus schreef op 10 december 2016 @ 10:31:

[...]

Pannenlappen gebruik je om een hete pan te kunnen vastpakken.

Je zet een hete pan op een onderzetterHuh!
quote:Bruise schreef op 10 december 2016 @ 10:31:

Ik vind dit ook erg ongepast, een hetze kweken over het hoofd van. Stop daar a.u.b. mee.
quote:Ikhierhuh schreef op 10 december 2016 @ 10:32:

[...]

Huh!

quote:blijfgewoonbianca schreef op 10 december 2016 @ 10:21:

[...]

Dat zal de smoes wel worden, ja.

Maar ze laat ook geen kans onbenut om te wijzen op het feit dat ze heusch al heel lang forumt, dus dan kent ze echt Mylene Valerie wel en weet ze ook dat die 99 van de 100 keer MV genoemd werd. En nog wordt.Ze leest Oostindisch denk ik
Je bent zelf een theepot
quote:Bruise schreef op 10 december 2016 @ 10:33:

[...]

[afbeelding]

[afbeelding]Om de pannen vst te pakken gebruik ik allen van die soort handschoenen. Weet niet hoe die dingen heten.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 10 december 2016 @ 10:31:

[...]

Nu is het wachten op de oeber kwooter, en het forumgeweten om heusch echt te bewijzen dat wij precies hetzelfde doen, en zo. Dat ik heusch net C&A heb getypt en dat MV typen niet verboden is omdat ....bladiebladiebla. Ik ben er nu al moe van.

Tja, ook als iets niet verboden is maakt zoiets neertikken nog steeds niet moreel correct. Wel meer dingen die gewoon toegestaan zijn waarvan iedereen weet dat het 'not done' is om zo neer te zetten.
quote:Ikhierhuh schreef op 10 december 2016 @ 10:35:

[...]

Om de pannen vst te pakken gebruik ik allen van die soort handschoenen. Weet niet hoe die dingen heten.Ovenwanten
Je bent zelf een theepot
quote:yasmijn schreef op 10 december 2016 @ 10:31:

[...]

Ik heb wat geschreven en weer gewist. Aangezien de mods toch geen context begrijpen, hadden ze me zo geband.

Verder zat ik op mijn handen. En hoe.Ik denk, dat de Mods in dit geval echt wel de context begrijpen hoor. Het was hun collega he, dus ze snappen de emoties van de forummers hierin denk ik juist daardoor wat beter.
quote:Ikhierhuh schreef op 10 december 2016 @ 10:35:

[...]

Om de pannen vst te pakken gebruik ik allen van die soort handschoenen. Weet niet hoe die dingen heten.

Ovenwanten, dacht ik.

Ze worden ook gebruikt om pannen van het vuur af te halen en geeft tevens minder kans om je klauwen te verbranden waar dat met pannenlappen nog wel mogelijk is.
quote:SuzanneSuus schreef op 10 december 2016 @ 10:38:

[...]

OvenwantenJa! Hahahah IK ben echt een keukenprinses. Volgens mijn vriend dan. Hahaha
quote:Philae2 schreef op 10 december 2016 @ 10:25:

[...]

IrishCassidy is een hij toch? MV was wel een haar.De MV(s) waar Irish het over had zijn mannelijk: Milli Vanilli en Max Verstappen.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Ik stel voor om Max te vragen een andere naam te nemen.
quote:Bruise schreef op 10 december 2016 @ 10:39:

[...]

Ovenwanten, dacht ik.

Ze worden ook gebruikt om pannen van het vuur af te halen en geeft tevens minder kans om je klauwen te verbranden waar dat met pannenlappen nog wel mogelijk is.Precies, met al die gaatjes is de kans groot.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven