Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
@VM, wat een heerlijke date heb je gehad zeg! Doet me weer denken aan de mijne Leuk dat het aan beide kante 'klikte' En toen ieder zijn eigen weg weer ging elkaar zeker bestookt met smsjes???? Hihihi! Ik ben blij voor je. Nu op naar de volgende date
Na bijna 2!!!!! maanden komt SV morgen langs. Geen idee hoeveel tijd we hebben maar ben van plan zeker 6 kwartier in een uur te stoppen. Volgens mij ga ik hem bij de deur al bespringen. Man wat heb ik zin in hem!!
@Alina, jeetje zeg 2 maanden hoe hou je het vol! Ik heb net 1,5 maand goed gemaakt!! Ik weet dus heel goed hoe je je nu voelt.

Geniet ervan!
Ik voel me alsof ik onder hoogspanning sta. Opgekropte geiligheid die er morgen uit mag.... Vreet em op denk ik.
quote:Belgenmoppie schreef op 06 januari 2009 @ 13:16:

4 ... en dat is prima zo.?????????????????????????????
@VM, dat klinkt als het begin van een heel mooi sv euh relatie? affaire? Hoe noem je zoiets? Die week of anderhalf lijkt me wel erg moeilijk worden. En dan ook nog eerst eten? Weet je zeker dat jullie elkaar niet in het restaurant gaan bespringen?

Bij mij is er ook goed nieuws te melden, maar het gaat nog wel even duren. Vandaar flink gemaild maar aangezien een of andere idioot mijn agenda voor de komende 2 weken heeft dichtgemetseld moeten we nog even wachten. Vanwege prive kunnen we allebei alleen maar tijdens kantooruren.
quote:Petie80 schreef op 06 januari 2009 @ 18:12:

@VM, wat een heerlijke date heb je gehad zeg! Doet me weer denken aan de mijne Leuk dat het aan beide kante 'klikte' En toen ieder zijn eigen weg weer ging elkaar zeker bestookt met smsjes???? Hihihi! Ik ben blij voor je. Nu op naar de volgende date

jaja....smsjes over en weer was echt zo leuk...

ok nu weer naar RL...
Het doet me ook denken aan mijn eerste date. We gingen ook koffie drinken, maar we gingen toch geen koffie drinken.
Spreken jullie allemaal in hotels af?
quote:stewardess schreef op 06 januari 2009 @ 19:49:

Spreken jullie allemaal in hotels af?Bij voorkeur wel (zeker met dit weer), maar we hebben toch ook een paar autodates gehad. Erg spannend, maar toch minder comfortabel. En dan heb ik nog best een ruime auto ook. Ook een vrije natuurdate, maar dat kwam bij gebrek aan een goede autoparkeerlocatie. We zijn toen zeg maar gewoon de bosjes ingedoken.
Hoe verliep jouw eerste date dan, zo zonder koffie?
haha...de bosjes ingedoken...

Ik weet niet wat de volgende keer in petto heeft. Ik weet wel dat we eerst gaan eten. En dan zullen we wel in een auto belanden. Hebben eht ook gehad over een zakenreis van hem in Parijs...Misschien...???

@alina....2 maanden..poehee. Veel plezier dan maar he, maar volgens mij gaat dat lukken!

@stew, spreek jij in hotels af?

@mdr...jullie hebben gemaild vandaag? en nog iets afgesproken?
@mrs lucky..denk dat het wel gaat lukken hem niet te leuk te vinden. Kan het tot nu toe goed scheiden...Ben benieuwd hoe het gaat lopen als we regelmatig afspreken.

@ Xana dat gevoel heb ik zeker vastgehouden. Had vanmiddag nog een cursus van 4 tot 6, maar je snapt natuuriljk wel dat ik daar niet helemaal bij was met mijn koppie...(was niet erg, want ik snap t toch wel)

@MDR...idd hoe moet je dat noemen...hoe noem jij jouw 'relatie' met je SV?
Hotels zijn wel het meest comfortabel en intiem. Maar ook wel eens in de vrije natuur.
wow wat een verhalen hier zeg! Kom me hier ook aansluiten. Klinkt allemaal zo spannend!

Mijn (c)sv krijgt momenteel geen genoeg van me! ( en ik ook niet van hem) Heb blijkbaar een goede indruk achter gelagen want het regent mails, smsjes en spannende blikken..... heerlijk geniet er zo van!

Wij spreken trouwens nog niet in hotels af. Hebben het tot nu toe op zijn kantoor gedaan en (heel erg) bij hem thuis, als zijn vrouw is werken......
Welkom Recuerdo, ik dacht dat je nog maar 1 of 2 dates op kantoor had gehad.
haah.... hier maakt alles ineens hele snelle vorderingen! heb deze twee dagen drie keer sex met hem gehad en nu wil hij morgen weer... raak dadelijk nog overwerkt!

dacht in eerste instantie ga de boot een beetje afhouden.. maar kon de verleiding gisterenavond echt niet meer weerstaan. Dus vandaag er maar twee keer achteraan geplakt! ZOOOO Lekker.......... zal jullie de details besparen
@stew: We hadden afgesproken op bij een tentje in Scheveningen, maar het was zomer en mooi weer, dus er was niet direct een tafeltje vrij. Toen zijn we maar langs het strand gaan lopen. Van te voren hadden we elkaar een paar weken enorm opgegeild met mailtjes, smsjes en telefoontjes. Dus dat werd al heel snel handje vasthouden, eerste zoen, heeele lange zoen, tegen elkaar aan rijen, zoekend rondkijken naar een lege duinpan op een vol strand. Naar de auto, met een hand rijden, auto op eerste de beste enigszins privacybiedende plek neerplempen, beslagen ramen (als het tenminste geen zomer was geweest).

@vm, we hebben afgesproken voor over ruim twee weken!!
@vm. Daar heb ik niet echt een woord voor. Relatie klinkt zo relatieachtig en affaire klinkt ook niet goed. Sv-schap klinkt niet mooi. Geen idee dus.
Klinkt herkenbaar, MDR!

Haha, die Recuerdo, hij is wel omgeslagen he?
@stew: Waar was jouw date in de vrije natuur? Ik vind het echt heel lastig om een goede plek te vinden. Mijn enige vrije natuur ervaring was echt een noodsprong en we werden dan ook prompt bijna betrapt door keurige wandelaars. Heb je trouwens ook wel eens auto dates gehad?
Zo hee receurdo....leuk joh!! Smaakt allemaal naar meer dus!!!
Waar mijn date was in de vrije natuur? Wil je de precieze locaties weten? Wel eens in het bos, op het strand ,in de zee zelfs.
@MDR...een naam hiervoor moeten we maar neit gaan zoeken. LAten we het maar houden op spannende SV-dates!
jaa dat hard to get spelletje heeft echt wonderen gedaan!!! Nu is het de kunst om het vast te houden!

Meneerderaaf ik heb in het verleden erg veel ervaring met autosex gehad, omdat we geen andere plek konden vinden. Wij gingen meestal op een afgelegen landweggetje staan.

En ja ben wel eens betrapt, gelukkig kon die goede oudeman er wel om lachen....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven