Mode & Beauty alle pijlers

Philips Lumae

10-12-2016 18:41 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedeavond allemaal,

Ik gebruik al sinds een halfjaar de Philips Lumae Prestige om haargroei te voorkomen op bepaalde plekken. Ik gebruik het momenteel voor de snor en okselgehalte. Ik doe dit 1 keer om de twee weken, 30 minuten na het scheren in de ochtend.

Ik merk dat er minder haargroei is, maar het is nog steeds niet glad, ik heb me laten vertellen dat je haren een week minder hard groieen als de week daarop, Ik merk het ook want in de ene week groeien haartjes amper, en in de andere week groeien ze iets harder.

Denken jullie dat ik het telkens de verkeerde week pak en dat daarom de Philips lumae tot weinig resultaat biedt?

En zoja kan ik dan deze week nog een beurtje over mijn snor en okselgehaltes gaan (ben wel vorige week geweest) maar merk dat deze week de haartes weer erg hard groeien.

PS : Kan natuurlijk ook onzin zijn dat de ene week haartjes harder groeien dan de ander... wellicht ben ik dat door de verkoopster wijsgemaakt en ben ben ik het zelf gaan zeggen.

Alvast hartelijk bedankt voor het lezen en ik hoor graag jullie meningen & ervaringen over Philips Lumae
ik zou eerst behandelen met ipl en daarna scheren.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
omdat ik dacht dat het melanine in de haar verhit moest worden om de groei in de haarpapil stop te zetten en als je die eerst wegscheert is er niet genoeg melanine meer over, maar ik moet je bekennen dat ik de werking van dit apparaat niet bestudeerd heb dus misschien zit ik er naast.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Spam of onderzoekje? Wat is het TO?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 10 december 2016 @ 19:12:

Spam of onderzoekje? Wat is het TO?Denk het niet. Het is namelijk LumEA
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:retrostar schreef op 10 december 2016 @ 19:06:

omdat ik dacht dat het melanine in de haar verhit moest worden om de groei in de haarpapil stop te zetten en als je die eerst wegscheert is er niet genoeg melanine meer over, maar ik moet je bekennen dat ik de werking van dit apparaat niet bestudeerd heb dus misschien zit ik er naast.In de handleiding staat dat er eerst geschoren moet worden.
quote:Tickel schreef op 10 december 2016 @ 19:18:

[...]

Denk het niet. Het is namelijk LumEADat zegt niks
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik zou dat ding (tijdelijk) wekelijks gebruiken. Maar ik ben dan ook best roekeloos wat dat soort dingen betreft.
Werken die dingen echt?
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
Ik ben fan! Heb 'm nu ongeveer een jaar en praktisch geen haargroei meer op m'n benen. Heb 'm de eerste periode gebruikt zoals in de handleiding staat (10 weken lang om de 2 weken ofzo) en daarna een tijd lang iedere 6 weken. Nu doe ik 1 keer per 3 maanden ofzo nog een "onderhoudsbeurtje" om ervoor te zorgen dat de haren ook wegblijven. Ik gebruik 'm op m'n benen op de hoogste stand en bij m'n oksels en bikinlijn op stand 3 of 4 en daar is de haargroei wel een stuk minder, maar nig niet weg. Heb je wel een lichte huid en donker haar? Haar groeit inderdaad in veschillende cycli, dus als het goed is pak je in die eerste paar weken de actieve haarzakjes mee.
Doet het zeer?
Eigenlijk is zo'n apparaat niks, in elk geval niet te vergelijken met laseren of IPL in een salon.

Je moet zeker wel eerst scheren omdat de haar niet te lang mag zijn.

Daarbij moet de huid zo licht mogelijk en de haar zo donker en dik mogelijk zijn voor het beste resultaat.

Verder zou ik adviseren IPL of laser te doen in een salon, dan heb je zeker meer effect
quote:nuquixx schreef op 10 december 2016 @ 19:58:

Ik ben fan! Heb 'm nu ongeveer een jaar en praktisch geen haargroei meer op m'n benen. Heb 'm de eerste periode gebruikt zoals in de handleiding staat (10 weken lang om de 2 weken ofzo) en daarna een tijd lang iedere 6 weken. Nu doe ik 1 keer per 3 maanden ofzo nog een "onderhoudsbeurtje" om ervoor te zorgen dat de haren ook wegblijven. Ik gebruik 'm op m'n benen op de hoogste stand en bij m'n oksels en bikinlijn op stand 3 of 4 en daar is de haargroei wel een stuk minder, maar nig niet weg. Heb je wel een lichte huid en donker haar? Haar groeit inderdaad in veschillende cycli, dus als het goed is pak je in die eerste paar weken de actieve haarzakjes mee.

oh ik zet hem altijd op stand 4? zou dat wat uitmaken denk je? ik heb idd een lichte huid en donker haar.

Zal standje 5 eens uitproberen.

Vraagje,

Als je t gebruikt hoevaak ga jij meestal over je huid? (dus bij je been) overal 1x scannen? of ga je ook nog voor een tweede beurt?

quote:strikjemetstippels schreef op 10 december 2016 @ 20:04:

Doet het zeer?

Nee doet geen zeer, geeft wel soms een branderig rook gevoel als je niet goed geschoren hebt

quote:DidiRidi schreef op 10 december 2016 @ 19:42:

Werken die dingen echt?nouja het heeft iig wel het groeiproces vertraagt,
[quote][message=25288755,noline]Jeannette93 schreef op 10 december 2016 @ 21

Vraagje,

Als je t gebruikt hoevaak ga jij meestal over je huid? (dus bij je been) overal 1x scannen? of ga je ook nog voor een tweede beurt?

Ik ga er gewoon 1 keer overheen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven