Mode & Beauty alle pijlers

Warme boots

12-12-2016 21:47 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vraagje, ik vertrek over een paar dagen naar een stad waar het koud en nat is, de temperaturen liggen daar lager dan in NL. Ik wil veel gaan bezichtigen, veel lopen, en daarbij lekkere warme en droge voeten houden. Daarnaast mogen ze niet al te lomp zijn want ik wil er ook nog een beetje fatsoenlijke restaurants mee kunnen bezoeken.

Heb zelf gezocht en kwam op deze uit https://www.bol.com/nl/p/ ... 66/?suggestionType=browse Ik vind ze niet mooi, maar ze lijken me lekker warm en niet zo zwaar.

Hebben jullie tips voor boots/schoenen die niet zo lomp zijn, lekker licht, waterdicht en warm?

Budget is afhankelijk van hoe mooi ik ze vind. Alvast dank.
De laarsjes van Panama jack met bont erin zijn warm.

Zoals deze bijvoorbeeld

Naar welke stad ga je?
Ik heb laatst deze gekocht

https://www.scapino.nl/da ... ts-output-bruin-018760664

Ik ging naar de Ardennen en wou ook warme hebben waar ik mee kon wandelen.

Ben normaal geen type om zulke boots te dragen, maar ze zitten zo heerlijk en zijn zo lekker warm!

Ik draag ze nu bijna dagelijks en krijg regelmatig complimentjes dat het zo'n leuke boots zijn.

Ik draag ze vaak onder een skinny jeans, staat inderdaad leuk!
My way or the highway!
Dat lijkt me veel beter, die Panama Jack laarsjes, de laarsjes die TO laat zien, lijken niet echt een fijne, goede zool te hebben.

Ik woon in Canada, dus koud en veel sneeuw en men loopt hier allemaal op niet zulke mooie laarzen, maar wel goed bestand tegen. Verder hebben de meesten een leuk stel schoenen/laarzen mee om een restaurant mee in te lopen. Ik heb bv. mijn nette schoenen altijd op het werk staan.

Merrell en Keen hebben ook hele goede laarzen, met een hele goede zool waarmee je veel grip hebt.
quote:grootepan schreef op 12 december 2016 @ 21:55:

Dat lijkt me veel beter, die Panama Jack laarsjes, de laarsjes die TO laat zien, lijken niet echt een fijne, goede zool te hebben.

Ik woon in Canada, dus koud en veel sneeuw en men loopt hier allemaal op niet zulke mooie laarzen, maar wel goed bestand tegen. Verder hebben de meesten een leuk stel schoenen/laarzen mee om een restaurant mee in te lopen. Ik heb bv. mijn nette schoenen altijd op het werk staan.

Merrell en Keen hebben ook hele goede laarzen, met een hele goede zool waarmee je veel grip hebt.Hier in het noorden van Zweden ook. Zulke laarsjes met gladde zool zijn niet zo handig met sneeuw, ijs en hoogteverschillen.
Dank!

Philea, ik ga naar Oost-Europa.

Didigirl, ik draag ook altijd skinnies. Zowel die van jou, als van Philea zouden kunnen, maar zijn ze niet erg zwaar?
quote:Oakes schreef op 12 december 2016 @ 21:57:

Dank!

Philea, ik ga naar Oost-Europa.

Didigirl, ik draag ook altijd skinnies. Zowel die van jou, als van Philea zouden kunnen, maar zijn ze niet erg zwaar?Nee het valt reuze mee. Ik heb ook van die boots die didi laat zien en ze voelen totaal niet zwaar aan.
Stiekem een tvp, heb over een paar maanden ook een paar warme laarzen nodig....
Die Panama Jacks vallen die 'normaal' qua maat?
Ecco chase II. Heb ze zelf ook. Lekker warm en waterdicht.
quote:Oakes schreef op 12 december 2016 @ 22:06:

Die Panama Jacks vallen die 'normaal' qua maat?Ik neem ze altijd een maat groter. Zeker als er bont (geen echt bont) in zit.
Thanks Philae.

Woeffie, die Ecco Chase ziet er ook goed uit!
Ik heb net een paar Sorel boots besteld. Helemaal blij mee, idd niet het toonbeeld van elegantie en nogal lomp, maar dat vind ik juist mooi. Love 'm.
Sorel! Die heb ik ook. Ze zijn wel duur, maar zitten o zo lekker.
Die heb ik ook, Philae, en ze zijn geweldig. Maar ik twijfel of ze geschikt zijn voor hele dagen sightseeing.
Ik vind Sorel echt heel leuk, maar ze zitten me voor geen meter. Vallen erg breed.

Ik heb vorig jaar bij Crocs (de fysieke winkel) een vergelijkbaar model gekocht dat wel lekker zit een loopt. Ja Crocs dus, maar krijg er wel complimenten over

(Nee Pejeka deze draag je niet voor 't mooi en elegant)
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Ik zou wel de hele dag op mijn sorel boots kunnen lopen, maar dit verschilt natuurlijk per persoon. Je zou het eens kunnen testen door ze te dragen naar werk of met winkelen
Ik heb ook Sorel's en mijn zoon ook, de meeste kinderen hier hebben die. Inderdaad wel duurder, maar ze zijn supergoed.

Verder heb ik een paar mooie waterdichte en profielzool van Keen, met een mooie, elegante sleehak. Heerlijk warm ook.

Maar die Panama Jacks zou ik ook wel winnen maar die verkopen ze hier jammergenoeg niet. Maar eens online kijken.....
Streepjessokken, dat heb ik dus ook. Alsof er om die Sorels een dikke stootrand zit.

Die Crocs ben ik ook tegengekomen, vind ze best grappig.
Heb nu deze van Sorel op het oog, lijken me wat lichter. https://www.regenlaarsexp ... boot-women-elk-glacy.html
Ik heb deze van sorel

Die van jouw lijken inderdaad wel wat lichter.
quote:didigirl schreef op 12 december 2016 @ 21:53:

Ik heb laatst deze gekocht

https://www.scapino.nl/da ... ts-output-bruin-018760664

Ik ging naar de Ardennen en wou ook warme hebben waar ik mee kon wandelen.

Ben normaal geen type om zulke boots te dragen, maar ze zitten zo heerlijk en zijn zo lekker warm!

Ik draag ze nu bijna dagelijks en krijg regelmatig complimentjes dat het zo'n leuke boots zijn.

Ik draag ze vaak onder een skinny jeans, staat inderdaad leuk!Ik vind ze wel mooi.
quote:Philae2 schreef op 12 december 2016 @ 22:58:

Ik heb deze van sorel

[img]https://lh6.googleusercontent.com/-HDXX ... sorel1.png[/img]

Die van jouw lijken inderdaad wel wat lichter.Ja, deze heb ik ook. Heb ze wel eens hele dagen gedragen, maar dat was op kantoor, hele dagen zittend.
quote:Philae2 schreef op 12 december 2016 @ 22:58:

Ik heb deze van sorel

[afbeelding]

Die van jouw lijken inderdaad wel wat lichter.Die heb ik ook (en mijn zoon ook) en ik vind ze heerlijk lopen. Nu moet ik er wel bijzeggen dat ik er nog nooit een hele dag op heb gelopen, want wanneer het tijd is om ze weer aan te doen, ben ik liever niet teveel buiten.
quote:grootepan schreef op 12 december 2016 @ 23:11:

[...]

Die heb ik ook (en mijn zoon ook) en ik vind ze heerlijk lopen. Nu moet ik er wel bijzeggen dat ik er nog nooit een hele dag op heb gelopen, want wanneer het tijd is om ze weer aan te doen, ben ik liever niet teveel buiten. Good thinking.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven