wat is jullie gewicht??
dinsdag 13 december 2016 om 15:40
heey
toen ik 16 was ik zwanger van een 3ling en sinds dien ben ik aan de zware kant daarvoor woog ik namelijk maar 52 kg met en lengte van 1,73
tijdens me zwangerschap was ik 30 kg aangekomen dus woog ik 83 kg daarna
3 maanden na m'n zwangerschap woog ik alweer 75 kg en een halfjaar later 70
uiteindelijk een jaar later woog ik 60 kg
vanaf me 17de tot me 19 heb ik 60 kg gewogen daarna kwam ik in een jaar tijd 10 kg aan
dus woog ik 70 kg toen weer een jaar later was ik weer zwanger tijdens me zwangerschap kwam ik 10 kg aan dus woog ik 80 die 10 kg ging er het eerste jaar ook niet vanaf en toen ging ik toch maar WEER aan de lijn en was ik 25 kg afgevallen
nu weeg ik dus weer 55 kg
wat zijn jullie ervaringen met je gewicht??
hebben jullie ook periodes gehad dat je zo zwaar was??
toen ik 16 was ik zwanger van een 3ling en sinds dien ben ik aan de zware kant daarvoor woog ik namelijk maar 52 kg met en lengte van 1,73
tijdens me zwangerschap was ik 30 kg aangekomen dus woog ik 83 kg daarna
3 maanden na m'n zwangerschap woog ik alweer 75 kg en een halfjaar later 70
uiteindelijk een jaar later woog ik 60 kg
vanaf me 17de tot me 19 heb ik 60 kg gewogen daarna kwam ik in een jaar tijd 10 kg aan
dus woog ik 70 kg toen weer een jaar later was ik weer zwanger tijdens me zwangerschap kwam ik 10 kg aan dus woog ik 80 die 10 kg ging er het eerste jaar ook niet vanaf en toen ging ik toch maar WEER aan de lijn en was ik 25 kg afgevallen
nu weeg ik dus weer 55 kg
wat zijn jullie ervaringen met je gewicht??
hebben jullie ook periodes gehad dat je zo zwaar was??
dinsdag 13 december 2016 om 15:47
Ja nu! 70kg ipv m'n gebruikelijke 54kg... Maar ik ben dan ook wel bijna 40 weken zwanger van m'n 2e
Bij de 1e 13kg aangekomen en dat was er heel rap weer af. Verder weeg ik vanaf na m'n puberteit altijd tussen de 52 en 55kg, ben nu 31.
Ik hoop ontzettend dat al deze kilo's er ook weer zo makkelijk afgaan... Want ik schrok wel van hoe hard het er deze keer aankwam...
Bij de 1e 13kg aangekomen en dat was er heel rap weer af. Verder weeg ik vanaf na m'n puberteit altijd tussen de 52 en 55kg, ben nu 31.
Ik hoop ontzettend dat al deze kilo's er ook weer zo makkelijk afgaan... Want ik schrok wel van hoe hard het er deze keer aankwam...

dinsdag 13 december 2016 om 15:59
Bizar inderdaad. http://www.girlscene.nl/p ... ket_zwangerschap_drieling
dinsdag 13 december 2016 om 16:11
quote:jaw schreef op 13 december 2016 @ 15:54:
Beetje raar idee, dat je nu amper meer weegt vergeleken met toen je nog een kind van 16 was.
Waarom is dat gek? Ik woog op m'n 16e zo'n 56-58 kg, en nu weeg ik (normaal gesproken, nu zwanger) een paar kilo minder dan toen.
Ik groeide in de puberteit snel en werd wat mollig, maar dat ging er later weer af.
Beetje raar idee, dat je nu amper meer weegt vergeleken met toen je nog een kind van 16 was.
Waarom is dat gek? Ik woog op m'n 16e zo'n 56-58 kg, en nu weeg ik (normaal gesproken, nu zwanger) een paar kilo minder dan toen.
Ik groeide in de puberteit snel en werd wat mollig, maar dat ging er later weer af.

dinsdag 13 december 2016 om 23:05
Ik woog bij 1.74 m altijd 63 kilo. Op mijn 22e stopte ik met de pil omdat ik ervan aankwam en ging toen naar 61. Op mijn 25e beviel ik van mijn eerste kind en sinsdien is mijn stofwisseling sneller geworden of zo, in ieder geval weeg ik nu al 13 jaar rond de 57 zonder er moeite voor te doen. Hopelijk blijft dat zo.
dinsdag 13 december 2016 om 23:07
quote:nijntje1505 schreef op 13 december 2016 @ 16:11:
[...]
Ik groeide in de puberteit snel en werd wat mollig, maar dat ging er later weer af.Hier hetzelfde. Ik ben nu dus 6 kilo lichter dan rond mijn 17e.
[...]
Ik groeide in de puberteit snel en werd wat mollig, maar dat ging er later weer af.Hier hetzelfde. Ik ben nu dus 6 kilo lichter dan rond mijn 17e.