Lijf & Lijn alle pijlers

wat is jullie gewicht??

13-12-2016 15:40 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
heey

toen ik 16 was ik zwanger van een 3ling en sinds dien ben ik aan de zware kant daarvoor woog ik namelijk maar 52 kg met en lengte van 1,73

tijdens me zwangerschap was ik 30 kg aangekomen dus woog ik 83 kg daarna

3 maanden na m'n zwangerschap woog ik alweer 75 kg en een halfjaar later 70

uiteindelijk een jaar later woog ik 60 kg

vanaf me 17de tot me 19 heb ik 60 kg gewogen daarna kwam ik in een jaar tijd 10 kg aan

dus woog ik 70 kg toen weer een jaar later was ik weer zwanger tijdens me zwangerschap kwam ik 10 kg aan dus woog ik 80 die 10 kg ging er het eerste jaar ook niet vanaf en toen ging ik toch maar WEER aan de lijn en was ik 25 kg afgevallen

nu weeg ik dus weer 55 kg

wat zijn jullie ervaringen met je gewicht??

hebben jullie ook periodes gehad dat je zo zwaar was??
Nee. Ik ben atlijd tussen de 60 en 63 kilo. Al vanaf mn 20e (nu 36).

Tijdens zwangerschap ca. 8 kilo aangekomen, na een paar week weer op gewicht
Right.
Ik heb ook weleens 78 kg gewogen. Tering, wat was ik toen slank!
Oh dear, how sad, never mind.
In je eerste alinea zeg je dat je 78 kilo weegt, en in de tweede zeg je dat je nu weer 55 kilo weegt?
Ja nu! 70kg ipv m'n gebruikelijke 54kg... Maar ik ben dan ook wel bijna 40 weken zwanger van m'n 2e

Bij de 1e 13kg aangekomen en dat was er heel rap weer af. Verder weeg ik vanaf na m'n puberteit altijd tussen de 52 en 55kg, ben nu 31.

Ik hoop ontzettend dat al deze kilo's er ook weer zo makkelijk afgaan... Want ik schrok wel van hoe hard het er deze keer aankwam...
Wat een gelul. Verveling?
Ik haal er alleen maar uit dat je op je 20e bevallen bent van je 4e kind.

Als dat waar is vind ik dat zo schokkend dat ik over de rest van het onderwerp niet meer kan nadenken.
668, the neighbour of the Beast
Ik probeer het niet zo obsessief bij te houden..

Weeg rond de 60 kilo bij een lengte van 1,73
Ik ben altijd te licht. Momenteel 52kg bij 1.69m

In een "goede periode" zit ik rond de 55, maar dan moet ik mezelf ziek eten.

58 was het zwaarst, toen was ik hoogzwanger.
quote:Marels schreef op 13 december 2016 @ 15:51:

Ik haal er alleen maar uit dat je op je 20e bevallen bent van je 4e kind.

Als dat waar is vind ik dat zo schokkend dat ik over de rest van het onderwerp niet meer kan nadenken.Zo, nu je het zegt
Beetje raar idee, dat je nu amper meer weegt vergeleken met toen je nog een kind van 16 was.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
quote:jaw schreef op 13 december 2016 @ 15:54:

Beetje raar idee, dat je nu amper meer weegt vergeleken met toen je nog een kind van 16 was.Als of dit echt is.
Bizar inderdaad. http://www.girlscene.nl/p ... ket_zwangerschap_drieling
Zwaar hoofdpijn ja...van al die getallen in je OP.
quote:jaw schreef op 13 december 2016 @ 15:54:

Beetje raar idee, dat je nu amper meer weegt vergeleken met toen je nog een kind van 16 was.

Waarom is dat gek? Ik woog op m'n 16e zo'n 56-58 kg, en nu weeg ik (normaal gesproken, nu zwanger) een paar kilo minder dan toen.

Ik groeide in de puberteit snel en werd wat mollig, maar dat ging er later weer af.
quote:rosepudding schreef op 13 december 2016 @ 15:45:

In je eerste alinea zeg je dat je 78 kilo weegt, en in de tweede zeg je dat je nu weer 55 kilo weegt?En dit TO, je post is een beetje apart
We weten iig waar ze de inspiratie vandaan haalde voor dit topic.

En echt he fakeababy.com
668, the neighbour of the Beast
TO heeft nu een ongezond lichaamsgewicht, bmi minder dan 19. De periodes dat je 'zo zwaar' was, had je grotendeels gezond gewicht.

Plus je hebt nu 4 kinderen, heb je niet wat anders om je druk over te maken dan je gewicht? Je kinderen, ik noem maar wat?
Mijn gewicht nu is meestal 66 of 67... ben 1 meter 63 lang ongeveer.. dus heb wat overgewicht,.. heb op mijn zwaarste denk 75 gewogen.. gewoon veel te veel gegeten nooit zwanger geweest.. en 55 was mijn gewicht ook ooit...
quote:Marels schreef op 13 december 2016 @ 16:14:

We weten iig waar ze de inspiratie vandaan haalde voor dit topic.

En echt he fakeababy.com Wat is dat voor iets bizars
Een drieling op je 16e, mens dan had je om meerdere redenen de krant gehaald. Is het al kerstvakantie voor de zich vervelende pubertjes?
Ik woog bij 1.74 m altijd 63 kilo. Op mijn 22e stopte ik met de pil omdat ik ervan aankwam en ging toen naar 61. Op mijn 25e beviel ik van mijn eerste kind en sinsdien is mijn stofwisseling sneller geworden of zo, in ieder geval weeg ik nu al 13 jaar rond de 57 zonder er moeite voor te doen. Hopelijk blijft dat zo.
quote:nijntje1505 schreef op 13 december 2016 @ 16:11:

[...]

Waarom is dat gek? Ik woog op m'n 16e zo'n 56-58 kg, en nu weeg ik (normaal gesproken, nu zwanger) een paar kilo minder dan toen.

Ik groeide in de puberteit snel en werd wat mollig, maar dat ging er later weer af.Hier hetzelfde. Ik ben nu dus 6 kilo lichter dan rond mijn 17e.
Altijd tussen de 55 en 63 kg geweest. Nu schommel ik rond de 60. Tijdens mijn zwangerschap 25kg aangekomen (en dan 20 ervan in de laatste 2 maand. Huilen).

Oh ja, lengte: 1.72

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven