Leuke groepsaccommodatie gezocht

14-12-2016 11:59 13 berichten
Ik ben bezig met het regelen van een weekendje weg met vrienden en ben op zoek naar een leuke accommodatie in Nederland of anders maximaal een uur van de grens voor 12 personen. Belangrijk is dat er minimaal 6 slaapkamers zijn. Het gaat om 2 nachten, vrijdag aankomst en zondag vertrek. Bij veel vakantieparken is vertrek op maandag dus als we eerder gaan betaal je in verhouding meer. Iemand uit eigen ervaring misschien een goede tip?!
Hier of hier...

Ben bij beide twee keer geweest, goed bevallen!
Alle reacties Link kopieren
Kijk ook even op natuurhuisje!
welke grens??
Als je houdt van een beetje oud en kneuterig, is dit een geweldig, gezellig, groot huis plus kleiner huis. http://vakantiehuis-dekiefte-markelo.nl/

Met BBQ, grote tuin, tuinsets, complete keuken, ook binnen een grote tafel... Aardige mensen ook, in het contact vooraf.

Op de plattegronden is het niet zo duidelijk maar ook het kleinere huis heeft een toilet en aparte douche, en één van de kamers daar heeft zelfs een eigen badkamer (weet niet meer of daar ook een wc in zat).

Mooie omgeving ook om te fietsen, wandelen, dorpjes te bekijken.

Ik weet niet meer hoe het zat met betalen t/m zondag of maandag, maar wel dat het veel goedkoper was dan de grote huizen bij Landal en andere parken.
You can never have too many hats, gloves and shoes
Kijk even naar Groot Amswert in Friesland, prachtige locatie en voorzien van alle luxe! Zijn wij afgelopen jaar geweest en is echt ontzettend goed bevallen. Sneek op 15 min rijden, Leeuwarden op een half uurtje. I-de-aal!
De Oranjerie op Ameland vond ik leuk! Groot en nieuw, maar wel heel gezellig.
Bedankt voor de reacties, zitten goede opties bij, zo ook op de site van natuurhuisje.
Landgoed de biestheuvel in hoogeloon - bij veldhoven.

Wij zaten pet 18 pers. in De Schuurherd / De Hoeve

het is een omgebouwde boerderij, erg mooi. Evt regelt de naastgelegen camping het ontbijt en bijv. een BBQ

Veldhoven is om de hoek vanuit Belgie.. als je dat bedoelt met 1 uur van de grens?
Wat een goede tips allemaal!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
ja ik heb dit ook in mijn favorieten gezet, hndig voor weekendjes weg met mijn vrienden!
You can never have too many hats, gloves and shoes
www.wolfsfeld.eu

Echt een heerlijk huis met een heerlijke buitenbar.
Misschien via Airbnb? Staan ook grote huizen op. Maar nog geen ervaring mee...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven