Napraattopic 73

09-12-2016 19:05 3066 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:barbaracartland schreef op 17 december 2016 @ 22:29:

Onze lieve Heer heeft vreemde kostgangers. Maar waarom Hij ze naar dit forum stuurt, is me al helemaal een raadsel.Vreemd is geheel niet erg, maar gemeen, vals, misgunnend en xenofoob: da's andere koek.
quote:yasmijn schreef op 17 december 2016 @ 22:27:

[...]

Ik had "mijn" berichten bij de CM neergelegd maar ja, het was op een ander medium gebeurd dus kon ze er niks mee.Ja dat ook. En op mijn vraag of ze mee wilden meewerken aan een eventueel politieonderzoek kreeg ik ook pas na een jaar zeiken antwoord.
quote:Lady_Voldemort schreef op 17 december 2016 @ 22:30:

[...]

Ik ook, met een voor mijn doen nogal uitgebreid stafje. Niks mee gedaan tot ik uit de school klapte. Ik wil niet beweren dat er een verband is hoor, maar het is wel weer opmerkelijk.En dat is het.
Even kijken wanneer mijn laatste ban was hoor, anders scheld ik even een partijtje mee
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Eleonora-1 schreef op 17 december 2016 @ 22:30:

[...]

O ja, die van jou waren ook poëtisch.

Beeldschoon.Echt wel. Classy.
quote:Nouschi schreef op 17 december 2016 @ 22:32:

Even kijken wanneer mijn laatste ban was hoor, anders scheld ik even een partijtje mee Volgens mij kun je los hoor Nous.
quote:Lady_Voldemort schreef op 17 december 2016 @ 22:32:

[...]

Ja dat ook. En op mijn vraag of ze mee wilden meewerken aan een eventueel politieonderzoek kreeg ik ook pas na een jaar zeiken antwoord.Idem
quote:Kootsies schreef op 17 december 2016 @ 22:32:

[...]

Vreemd is geheel niet erg, maar gemeen, vals, misgunnend en xenofoob: da's andere koek.

Je hebt gelijk.

(Maar dit is wel weer precies dat kinderachtige meepraten van het Napraattopic, nu van mij. Ik zou eigenlijk nu moeten zeggen dat het juist heel normaal is om dreigpb's te sturen, stelletje schoolpleinkinderen)
quote:Lady_Voldemort schreef op 17 december 2016 @ 22:32:

[...]

Ja dat ook. En op mijn vraag of ze mee wilden meewerken aan een eventueel politieonderzoek kreeg ik ook pas na een jaar zeiken antwoord.Slecht weer zeg.
quote:Eleonora-1 schreef op 17 december 2016 @ 22:33:

[...]

Volgens mij kun je los hoor Nous.Was deze maand nog
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:barbaracartland schreef op 17 december 2016 @ 22:29:

Onze lieve Heer heeft vreemde kostgangers. Maar waarom Hij ze naar dit forum stuurt, is me al helemaal een raadsel.

Mooi gezegd!

Wat is er gebeurd?! Ik ga op onderzoek uit.
Maar hoe komt iemand van het VF dan aan jullie Facebook account? Ik tracht het te snappen en mocht je geen antwoord willen geven (wat ik snap) beschouw de vraag dan maar als niet gesteld.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 17 december 2016 @ 22:38:

Maar hoe komt iemand van het VF dan aan jullie Facebook account? Ik tracht het te snappen en mocht je geen antwoord willen geven (wat ik snap) beschouw de vraag dan maar als niet gesteld.O we waren gewoon facebookvrienden. Al jaren.
quote:Kootsies schreef op 17 december 2016 @ 22:34:

[...]

Slecht weer zeg.Echt vreselijk slecht. En het zou me niks verbazen als ik zometeen een ban aan mijn broek heb wegens het overbrieven van de inhoud van niet-forumgerelateerde communicatie, en dat dat dronken lor dan weer vrijuit gaat zoals te doen gebruikelijk.

Even kijken wanneer mijn laatste ban was hoor, anders scheld ik even een partijtje mee in principe kan je alles zeggen als je maar geen nouschi bent
quote:Lady_Voldemort schreef op 17 december 2016 @ 22:24:

[...]

Fijn . Ik ben het echt zo verschrikkelijk zat. Dat wijf kan maar blijven posten, zelfs na twee maandbannen nog. En als je de CM mailt da je door een fijne medeforummer wordt bedreigd krijg je een zeikmail terug dat je moet staffen. Net of je dreigmailtjes via FB kunt staffen.Ja ik snap dat niet. Wat een beleid. En het ergste is dat ik haar voordat ik haar reacties op de Actueelpijler hoog had zitten. Zo Jammer dat ik mij heb vergist in haar.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Dat zit er dik in LV, maar sommige dingen zijn het waard

Even kijken wanneer mijn laatste ban was hoor, anders scheld ik even een partijtje mee

Anders scheld je even onder mijn Nick, ik heb nog een brandschoon blazoen..

Waar gaat dit eigenlijk over..
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
quote:Lady_Voldemort schreef op 17 december 2016 @ 22:39:

[...]

Echt vreselijk slecht. En het zou me niks verbazen als ik zometeen een ban aan mijn broek heb wegens het overbrieven van de inhoud van niet-forumgerelateerde communicatie, en dat dat dronken lor dan weer vrijuit gaat zoals te doen gebruikelijk.Het zijn berichten naar jou dus jij bent eigenaar en mag dat delen, waar dan ook
quote:yasmijn schreef op 17 december 2016 @ 22:39:

[...]

O we waren gewoon facebookvrienden. Al jaren.Dat dus. Kun je allemaal vreselijk dom vinden, maar dat is nog geen excuus voor het gedrag dat deze 'dame' tentoon gespreid heeft.
quote:yasmijn schreef op 17 december 2016 @ 22:39:

[...]

O we waren gewoon facebookvrienden. Al jaren.Dus een meningsverschil over politiek op een forum doet iemand ervoor kiezen om diegene op Facebook te benaderen?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:charlottew88 schreef op 17 december 2016 @ 22:41:

[...]

Ja ik snap dat niet. Wat een beleid. En het ergste is dat ik haar voordat ik haar reacties op de Actueelpijler hoog had zitten. Zo Jammer dat ik mij heb vergist in haar.Nou ja dan kunnen we mekaar een hand geven he . Ik heb me ook vergist. Geeft niks hoor, vergissen is menselijk.
Dreigmails naar een forummer sturen omdat je het niet met elkaar eens bent? Bizarre mensen heb je toch.
quote:yasmijn schreef op 17 december 2016 @ 22:41:

[...]

Het zijn berichten naar jou dus jij bent eigenaar en mag dat delen, waar dan ook
quote:Lady_Voldemort schreef op 17 december 2016 @ 22:42:

[...]

Dat dus. Kun je allemaal vreselijk dom vinden, maar dat is nog geen excuus voor het gedrag dat deze 'dame' tentoon gespreid heeft.

Van geen kant zelfs, ik vind het ronduit bizar gedrag.

Het wordt tijd voor een wetboek inzake internet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven