Ervaringen met cryos en iui?

18-12-2016 17:51 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Dit is voor het eerst dat ik iets op een forum ga schrijven. Hopelijk ga ik wat "lotgenoten" vinden...

In het kort ;

Na een relatie van 10 jaar en 3 jaar lang proberen kinderen te krijgen, gingen we in 2009 uit elkaar. Afgelopen jaren niet echt gezocht naar een nieuwe prins, maar ondertussen wel steeds een kinderwens gehad. En dan ga je toch denken en wachten en denken en wachten....

Vandaag om 12.00, mijn eerste iui behandeling gehad met een Deense donor. Wie had dat ooit gedacht.... Spannend, leuk, eng en fantastisch. Hoe dubbel kan het zijn?

De roze wolk van samen met een man een kind verwekken, werd vervangen door de harde realiteit. lag ik daar vandaag alleen in het ziekenhuis. Maar wat voel ik me trots!

En nu gaan mijn wachtweken dus beginnen...

Iemand ervaring hiermee of zijn er lotgenoten die ook niet kunnen wachten tot de testdag?

Ik hoor graag van jullie!
Geen ervaring, maar ik duim voor je.
Such a beautiful place to be with Friends.
Nu nog alleen in het ziekenhuis, maar hopelijk volgende kerst altijd je hart delend met een ander, je eigen grote kleine liefde.

Heel veel succes gewenst in dit traject!
Je gaat dit helemaal alleen doen? Ik vind het heel dapper, super knap ook. Ik hoop dat je hulptroepen in de buurt hebt, die kunnen bijspringen als het tegenzit, als je ziek wordt etc. Maar heb diep respect voor je. Heel veel succes!!
er is hier op Viva een topic waarin meer vrouwen schrijven die het alleen doen. Kind in je uppie heet het geloof ik

I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ja wat rosanna zegt: Kind in je uppie - deel 7

Ik schrijf daar ook mee..

Heel veel succes in deze wachtweken.. wie weet is het in 1x raak!
Ervaring mee , maar dan als lesbisch stel. Zitten nu in wacht weken.. nog 1 week en dan morgen we testen. Vorige keer eerder getest. Kwam niks uit toch overtijd maar daarna ongesteld. Helaas.

Ervaring ook met Deense donorbank. Alhoewel we nu over gestapt zijn.

Veel succes en sterkte!
Is het een anonieme donor, die Deense man?
Ik schrok van je titel... succes!!
Geen ervaring maar ik wens je enorm veel succes en geluk toe.
Wat bedoel je met dat asfalt?
quote:Maccaron schreef op 18 december 2016 @ 18:22:

Ik schrok van je titel... succes!! Ik ook, snap hem nog steeds niet.
Slecht gekozen titel wat mij betreft. Maar succes.
De titel klinkt alsof je een miskraam hebt gehad. Of erger...
Ik geloof dat ik de titel wel begrijp. Vandaag was de inseminatie en ze lag alleen in het ziekenhuis ipv samen met een man in een liefhebbende relatie een kind te verwekken. Dat is ook even schrikken, hoezeer je er ook achter staat. Succes en hopelijk heb je een plakker te pakken!
BAM als afko van Bewust Alleenstaande Moeder.

Zelfs ik begreep de titel niet.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
Ik dacht door je titel dat je een slechte echo gehad had, kindje met afwijking of nog erger: niet levensvatbaar. Toen ik dat had knalde ik namelijk op het asfalt.

Gelukkig is dat bij jou niet het geval. Ik hoop dat je roze wolk maar snel mag komen!
quote:sinnombre schreef op 18 december 2016 @ 18:48:

De titel klinkt alsof je een miskraam hebt gehad. Of erger...Dit ja.
Wat goed dat je er zelf voor gaat!

Begrijpelijk dat zo'n moment heel dubbel voelt, als je vroeger altijd een ander plaatje in je hoofd had.

Heel veel succes de komende tijd! Hopelijk is het gauw 'raak'!
quote:lionlily schreef op 18 december 2016 @ 18:50:

Ik geloof dat ik de titel wel begrijp. Vandaag was de inseminatie en ze lag alleen in het ziekenhuis ipv samen met een man in een liefhebbende relatie een kind te verwekken. Dat is ook even schrikken, hoezeer je er ook achter staat. Succes en hopelijk heb je een plakker te pakken!Inderdaad!
Dag,

Het was zeker niet mijn bedoeling om verwarring te scheppen of mensen te kwetsen. Mijn excuses!

BAM was inderdaad van bewust alleenstaande moeder en de roze wolk was inderdaad omdat ik de situatie graag anders had gewild, ipv in J eentje in een stoel liggen, met je benen omhoog en dat het in 5 minuten in een koude steriele kamer "gefixt" is. Ik zal de titel aanpassen.

@cape town 1, het is een onbekende donor.

Rosanna en saffron, bedankt voor de tip.

Misschien kan ik beter meeschrijven, ipv een topic (titel) te bedenken....
Misschien leest iemand dit, die ik nog per ongeluk heb gekwetst met mijn verkeerde titel, maar ik vraag me het volgende af.

Gister dus mijn iui gehad, hele dag niks gedaan. Net even, heel rustig, de auto schoon gespoten in de was cabine en uitgezogen. En nu heb ik opeens pijn aan mijn buik.... Heb ik nu al te veel gedaan en het verpest?
quote:Pat36 schreef op 19 december 2016 @ 12:38:

Misschien leest iemand dit, die ik nog per ongeluk heb gekwetst met mijn verkeerde titel, maar ik vraag me het volgende af.

Gister dus mijn iui gehad, hele dag niks gedaan. Net even, heel rustig, de auto schoon gespoten in de was cabine en uitgezogen. En nu heb ik opeens pijn aan mijn buik.... Heb ik nu al te veel gedaan en het verpest?Nee, je kunt niks verpesten. Gewoon doen, anders worden het 2 hele lange weken.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Solomio schreef op 19 december 2016 @ 15:08:

[...]

Nee, je kunt niks verpesten. Gewoon doen, anders worden het 2 hele lange weken.

Dank je wel voor je reactie. Ik vind het nu al twee lange dagen. Heb ik ook nog vakantie....

Heb wel ontzettend veel respect voor alle mensen die dit, en erger, hebben meegemaakt!
quote:Pat36 schreef op 19 december 2016 @ 15:51:

[...]

Dank je wel voor je reactie. Ik vind het nu al twee lange dagen. Heb ik ook nog vakantie....

Heb wel ontzettend veel respect voor alle mensen die dit, en erger, hebben meegemaakt!

Niet meer druk maken om je titel hoor! Het werd verkeerd begrepen,maar dat heb je toch keurig opgelost? Wel lastig he dat wachten...dat is wel hetkenbaar,maar ik wist dan weer niet of mijn eitje uberhoupt bevrucht was

Je kunt inderdaad niks verpesten. Het moet gewoon goed aanhechten zogezegd. Het zit daarnaast ook heel diep in je baarmoeder uiteindelijk,dus daar kan je van buitenaf niet zomaar iets "geks" mee doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven