Napraattopic 74

18-12-2016 18:54 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Maccaron schreef op 20 december 2016 @ 13:08:

Zo. Gedaan. Meer kan ik niet doen Oudblond
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ik heb ook ff in mn glazen bolletje getuurd. En ik zag daar gelijk, dat omdat ik iets voor jou doe blondje, dat jouw goede voornemen voor 2017 is dat je minder kaas gaat eten.

Topper!
*Neemt het uitdagingenlijstje 2017 en noteert*

Voor idereen hier ook!

Meer dat dit kon ik niet doen Oudblond.
Ik las de OP van dat topic: Alle adviezen en wijsheden worden vervolgens hier op één plek verzameld. Hoeveel wijsheden zijn er op de vraag ben ik zwanger of niet?
Voor de meedenkers over de vernieuwingen op het forum:

- is het een idee om een extra veiligheid in te bouwen alvorens je klikt op 'plaats reactie'?

Zoals : weet je zeker dat je dit bericht in dit topic wilt plaatsen?

Ja.

Weet je zeker dat je dit topic in je favorietenlijst wilt hebben?

Ja.

Weet je zeker dat er ca. 3000 berichten in een topic gaan en dat een topic 3000 berichten lang in je favorietenlijst kan blijven staan?

Ja.

Weet je zeker dat je als je niet meer zwanger/ongesteld/verliefd/getrouwd/bedonderd door vreemdgaande ex bent, dit topic nog steeds in je favorietenlijst wilt hebben?

Ja.

Dan moet je het zelf weten en plechtig beloven dat je niet gaat zeuren om verwijdering van dit topic of anonimisatie.

Ja, dat beloof ik.

We geven je reactie vrij.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Waarom zou je dat willen?

Er komt sowieso een optie om je favorietenlijst te bewerken. En nog veel meer dingen trouwens. Als het allemaal werkt gaan we er echt flink op vooruit
Oudblond, gewoon de hele zwangerpijler verbergen, dan zie je dit topic ook niet meer bij je laatste reacties
Nog meer mensen ene enjoyxxx die 0 berichten heeft gepost in hun pb?
quote:Eleonora-1 schreef op 20 december 2016 @ 13:42:

Nog meer mensen ene enjoyxxx die 0 berichten heeft gepost in hun pb?Nee. Belooft ze je huis schoon te maken? Dan mag je haar naar mij doorverwijzen.
quote:Eleonora-1 schreef op 20 december 2016 @ 13:42:

Nog meer mensen ene enjoyxxx die 0 berichten heeft gepost in hun pb?Nope.
Ze is een man van 37 die op kik wil met me.
Ik wil dat niet trouwens.
Wat is kik nou weer?

Ik kik er wel op als hij mijn huis schoonmaakt. Zet ik koffie met een kerstkransje voor 'm.
Kik? Een Duitse kledingdiscounter.
quote:Phaedra_ schreef op 20 december 2016 @ 13:35:

Waarom zou je dat willen?

Er komt sowieso een optie om je favorietenlijst te bewerken. En nog veel meer dingen trouwens. Als het allemaal werkt gaan we er echt flink op vooruit Ik wil het natuurlijk niet echt, ik vind het doorgaans gezeur over die favorietenlijst.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:Phaedra_ schreef op 20 december 2016 @ 13:46:

Wat is kik nou weer?

Ik kik er wel op als hij mijn huis schoonmaakt. Zet ik koffie met een kerstkransje voor 'm.

Kik is een chatprogramma.

Dat van dat schoonmaken moet je 'm zelf maar vragen hoor.
Ik zie net een topic waarin de TO nogal asociaal aan het schelden is op andere forummers en vervolgens op anoniem gaat terwijl ze voor dat schelden ongetwijfeld een dikke ban gekregen zou hebben. Nu kan ze echter een nieuwe nick aanmaken en lekker doorforummen. Vraag me af wat het mod team daarmee doet. Een IP ban zou wat mij betreft op z'n plaats zijn.
Heeft de moderator nog ergens gemeld dat het topic over de aanslag in Berlijn werd verwijderd en waarom dit nodig was?
quote:Jibba schreef op 20 december 2016 @ 14:02:

Ik zie net een topic waarin de TO nogal asociaal aan het schelden is op andere forummers en vervolgens op anoniem gaat terwijl ze voor dat schelden ongetwijfeld een dikke ban gekregen zou hebben. Nu kan ze echter een nieuwe nick aanmaken en lekker doorforummen. Vraag me af wat het mod team daarmee doet. Een IP ban zou wat mij betreft op z'n plaats zijn.O lekker
quote:Carabosse schreef op 20 december 2016 @ 14:05:

Heeft de moderator nog ergens gemeld dat het topic over de aanslag in Berlijn werd verwijderd en waarom dit nodig was?Het ging niet meer over de aanslag misschien?
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 20 december 2016 @ 14:10:

[...]

Het ging niet meer over de aanslag misschien?Pure speculatie, tenzij je mod bent. ;)
quote:Carabosse schreef op 20 december 2016 @ 14:12:

[...]

Pure speculatie, tenzij je mod bent. ;)Klopt. Inmiddels ging het weer alleen maar over vluchtelingenbeleid en dat wil weleens uit de hand lopen schijnt...
quote:Carabosse schreef op 20 december 2016 @ 14:12:

[...]

Pure speculatie, tenzij je mod bent. ;)Niks speculatie, er werd beheurlijk off topic gepost en geplakt
Je bent zelf een theepot
Ach, laat ook maar. Ik hou het er wel gewoon op dat het hele topic zonder enige waarschuwing vooraf en uitleg nadien verwijderd werd wegens het off topic gaan van de meeste deelnemers van de discussie.........

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven