kat heeft stukje ham op

20-12-2016 09:19 77 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel zegt het al, mijn 2 poezen hebben allebei n kwart stukje van n plakje ham op, niet veel dus, allebei 2 hapjes.... Maar goed ik maak me dus alweer zorgen over die enge ziekte die ze van rauw varkensvlees kunnen krijgen... Aujeszky. Iemand er hier verstand van of ik Me echt al zorgen moet maken?
.
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 20 december 2016 @ 15:02:

[...]

Ooh Dat doet die van mij ook. Soms neemt ze ook een klein hapje. Maar dat mag niet want ik ben nog niet dood. Mijn kat neemt ook zachtjes hapjes. Maar dat is lief bedoeld, denk ik altijd maar, want hij bijt niet door.
Ik wist al een langere tijd dat chocola giftig is voor honden. Maar er zijn veel meer dingen giftig voor een hond. Kijk maar eens op

http://www.puppyplaats.nl/giftig-voor-honden.php

Er zijn stoffen die zowel giftig zijn voor hond en voor mens, maar de grens van giftigheid verschilt. Daar bedoel ik mee dat een hond sneller ziek wordt van een bepaalde stof dan een mens. Blauwzuur (uit pitten van een aantal vruchten) is dodelijk voor mensen maar is nog veel dodelijker voor honden. Als een mens een appelpit of klokhuis opeet is er niet veel aan de hand, maar de hond krijgt geheid problemen.

Datzelfde geldt ook voor alcohol en oxaalzuur (uit rabarber). Giftig voor mens en hond, maar voor de hond meer. Hier geldt dus hetzelfde verhaal.
World of Warcraft: Legion

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven