Mode & Beauty alle pijlers

Haargel Peuter

21-12-2016 07:59 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,

Vraagje wie weet er een goede gel voor (kleine) kinderen waarbij het haar goed blijft zitten.

Ik heb voor mijn zoontje nu de Zwitsal maar na een uurtje is het weer helemaal droog.
Gewone volwassenengel gebruik ik hier, dat Zwitsal spul blijft idd niet zitten.
Ik gebruik en ook al toen ze kleiner waren een soort dikke wax.

Makkelijker te kammen.

Met gel stonden ze op met een bolletje piekhaar en moest ik het wassen voordat ik het weer in model kon brengen.
Ik had voor mijn oudste een pot van nivea, crème gel ofzo. Heel fijn spul.
Ik gebruikte zoutspray (volgens mij van Andrelon), makkelijk weer uit te kammen zonder dat het haar helemaal vet werd.
Deze

Kuifje en/of stekeltjes bleven prima staan, coupe rommel ook.
Ik gebruik gewoon volwassen gel.

Was de haren met adrelon piraten kindershampoo.
ik lees ff mee

zoek ook iets voor peuter wat we niet elke dag hoeven uitwassen. Hij haat haren wassen, maar heeft lastig haar met rare kruinen waardoor styling eigenlijk wel nodig is om het er een beetje fatsoenlijk uit te laten zien.
quote:nootboek schreef op 21 december 2016 @ 08:55:

ik lees ff mee

zoek ook iets voor peuter wat we niet elke dag hoeven uitwassen. Hij haat haren wassen, maar heeft lastig haar met rare kruinen waardoor styling eigenlijk wel nodig is om het er een beetje fatsoenlijk uit te laten zien.

Ik was de gel die ik gebruik nooit uit. Ik had eerst een gel die witte rommel achterliet in het haar. Die ik nu heb verdwijnt gewoon en laat niks vettigs achter.

Ik kan alleen niet kijken nu welke het is ivm vakantie maar volgens mij studio line.
Ik gebruik Nivea gel, zo'n zilveren tube. Laat weinig resten achter maar stylt wel goed. Die peutergel zit veel water in dus is er zo weer uit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven