Theehuis

01-01-2009 00:46 5012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Peas on earth!
Stofzuig is al klaar. Huis klein zat
Ik ga ook zo weg, zat m`n laatste uurtje hier in te vullen
Ik ben ook zo klaarrrrrr!

Tot later
Peas on earth!
Ik ga als goed hardwerkende huisvrouw op vent wachten
Oh trouwens Kessepesje,

Zie net in een boekje dat er ook een Blond-kinderservies is, met theepot, kopjes, bordjes enzo! Met een stapel DE-punten voor 29 eurootjes.

Peas on earth!
Nu heb ik een probleem op donderdagavond. 20.30 House, WIDM en Life. Damn
Wie is de Mol!
Peas on earth!
Peas on earth!
JOehoe Wie is de mol...het programma waar we het hele jaar op wachten, waar we blij van worden, waar we samen maar niet bij elkaar op de bank gaan kijken .

Help ik ben toch beetje forumverslaafd sinds de vakantie, zit zelfs bij een forum voor kleine dierewier mee te schrijven. I like it haha.

Heeft star nog wel geslapen vanmiddag of kind gered van rolletje plakband ??
Wie is de Mol bleeeeeeeeh. Da`s Diers en Kess` zwangerschapsprogramma. Hell, Kess ging zelfs baren tijdens 1 van de afleveringen!
Whahahahahaha geweldig dit, ben de kluts nu al kwijt. Eens even kijken op WIDM forum van Avro.
quote:Inad schreef op 08 januari 2009 @ 16:01:

Ik ga (nouja, ging ) naar een soort vrouwensportschool met alleen maar vrouwen dus. Dat was leuk. Leuke lessen ook ala stoerder-dan-aerobics en body shape e.d. En je kunt er 10-ritten kaart kopen, dus dan hoef je niet persee elke week.

Moet ik ook gewoon weer doen dus..

Eigenlijk wel he? Was nog best gezellig ook, dankzij mij (ik kreeg altijd de slappe lach als ik naar fanatieke mensen keek en huppelde ook standaard de verkeerde kant op ).

Enniewee, ik kwam Kessebesje te laat feliciteren met haar verjaardag en iedereen bedanken voor de prachtige plaatjes en behangetjes voor Nano.

Wanneer is Wupsel nou ook alweer jarig Pepseldeflepseltje? Kan ik ook even aardig en attent doen (of ben ik daar al te laat mee..)
quote:Star schreef op 08 januari 2009 @ 16:16:

Stofzuig is al klaar. Huis klein zat Hmmmmmm. Ier en ik gaan nu bij huizenjacht voor groot, groter, grootst, maar ik begin serieus te heroverwegen. Hardstikke belangrijk argument, Star
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Mille, jaaaa. Ik wil wel weer! Ik ga in elk geval op woensdagavonden proberen te gaan, maar misschien kunnen we ook weer samen een ochtend in t weekend? Of vind je woe-avond oke? Millenium kan best bij de kinderen blijven toch? Gaan we daarna de kroeg in
Neem een poets, Inad.

Dank je wel Mille! Hebben jullie gisteren helemaal niets meer gedaan aan de verjaardag van Nano, of toch nog een beetje jarig geweest?

Ik snap ook geen bal van WIDM! Ik vraag me af of er écht nog geen Mol was, misschien is deze actie gewoon onderdeel van het complot? Anyhow, Rick is de Mol.
Loretta is De Mol. Punt.
IK heb stiekem gezien dat Star en Dier in een maandtopic schrijven! Wat een overlopers multitaskers zijn de theedames toch...
Loretta is De Mol. Punt.
Haaa ik meld me ook. Geen tijd om tussendoor te forummen, want moest MolSpotten . V olledig clueless, geen idee! Wel wat verdachte dingen gezien, maar kunnen ook misleidende truukjes zijn natuurlijk. Ben nú alweer verslaafd!

Nog beter: neem een man die stofzuigen geen straf vindt en sluit een dealtje . Deal hier: Xan stofzuigt want Erwt heeft er grafhekel aan, Erwt doet was want das grootste nachtmerrie van Xan
Peas on earth!
quote:Kess schreef op 08 januari 2009 @ 21:28:

Neem een poets, Inad.

Hmm.. Ik wil best iets middenstanderiger zijn, maar dat zie ik mezelf niet doen. Weet niet. Past gewoon niet zo bij mijn levensvisie. Ik ruim liever mijn eigen zooi op. En, Ier en ik zijn zulke varkens dat ik het ook eng zou vinden
Hier andersom, Erwt, Ier doet afwas (ook een soort was ) en ik stofzuig.

En TSSKKKKKK om de overlopers!

(denkt aan TD topic )
Ik denk dat ik ook éérst zou poetsen als de poetsvrouw zou komen, omdat ik dan niet zou willen dat ze ziet wat voor bende het is. En vervolgens is er dus niets meer te poetsen over
Peas on earth!
Hier de moloverloper .....verslaafd noem je dat. Net zoals ik nu weer verslaafd ben aan forummen.

Ik dacht direct aan Paula en ze heeft alles voor mij bevestigd, alleen weer een vrouw.

Hans en Rick ook hoog op het lijstje en ...;-)
*vraagt zich al dáágen af wat TD-topic is*
Peas on earth!
Tuurlijk was Mol al bekend. Rick te voor de hand liggend vind ik.
Oh en Pep, doe je nog even editten...

TD topic, daar moet de pleures zijn uitgebroken !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven