zwanger vanaf 2017 deel 2

12-09-2016 11:36 2994 berichten
Wij proberen vanaf eind 2016/begin 2017 zwanger te worden! We kletsen hier over alles wat ons bezighoudt :high5:
(Gebruikersnaam: accountaanpassen, wachtwoord: zwanger2017)
Naam
(leeftijd v/m)
Kindje NOD Bijzonderheden
lalameme
(23/25)
Eerste 19-12 Ronde 12
ZWANGER!! :yes:
Naam
(leeftijd v/m)
Kindje Uitgerekend Bijzonderheden
Suus88
(29/31)
Tweede 22 oktober 2017 :heart:
Koekiemonster
(23/26)
Eerste 13 december 2017 :heart:
Worteltaart
(36/36)
Tweede 21 maart 2018 :heart: Jongen!
Bevallen!! :flirting:
Naam
(leeftijd v/m)
Kindje Bijzonderheden
Ri88
(29/32)
Tweede :heart: Bevallen op 8 september 2017 van een dochter!
Kashri
(27/33)
Eerste :heart: Bevallen op 31 oktober 2017 van een zoon!
Dookster
(28/31)
Eerste :heart: Bevallen op 8 november 2017 van een dochter!
Kaartje
(25/26)
Eerste :heart: Bevallen op 1 december 2017 van een dochter!
anoniem_308265 wijzigde dit bericht op 06-12-2017 15:28
69.79% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk dat babyknuffelen. Snap best dat dat gemengde gevoelens kan geven matroesjka, hoe gaat het nu met ze?

@hier Schoonzus is de slijmprop verloren vanmiddag! Ze had om de 20 minuten weeen maar dat is weer gestopt (wist niet eens dat dat dus ook nog kan gebeuren; ik dacht, als het begint dan gaat het door, maar niet dus). Hopelijk zet het vannacht of morgen wel weer door Zo spannend!
In the end we only regret the chances we didn't take.
Ja ze zijn door het oog van de naald gekropen maar nu gaat het gewoon goed met ze! Maar ben er wel weer ff van herinnerd dat het echt niet altijd leuk is zo'n zwangerschap.

Maar wel een heerlijke baby

Spannend van je schoonzus! Bijna tante dus!
Gelukkig dat het nu goed gaat! Ja soms hoor je heftige verhalen en als het dan de verhalen zijn van mensen die dichtbij je staan word je even extra met je neus op de feiten gedrukt.

Ja alweer tante, 7 keer van m'n eigen kant en dit wordt de 7e van m'n man zijn kant. Maar elke keer weer net zo bijzonder hoor
Jeetje wat veel Dookster! Komen jullie uit grote gezinnen?
@kaartje

Ja is inderdaad vervelend, jij wilt gewoon weten waar je aan toe bent. En hij is er niet mee bezig terwijl het bijna zo ver is. Mij geeft dat steeds het gevoel dat er dan niets gaat gebeuren.

@dookster

Spannend! Is het kleintje er ondertussen al? gelukkig vliegen jullie (morgen??) Die kant lekker op! Genieten!

@matroesjka

Lijkt me heftig als het allemaal maar net goed gaat.. gelukkig zijn ze er beide goed uit gekomen! heerlijk z'n kleintje! begrijpelijk dat je nu nog meer rammelt aan alle kanten, maar jullie gaan volgens mij bijna op vakantie en dan kunnen jullie eindelijk gaan beginnen!

@koekiemonster

Ik hoop dat het snel doorzet vorige je!
Man wil toch liever na onze vakantie beginnen geloof ik. Ach na 4 jaar wachten maakt 3 weken ook niet meer uit haha. En vakantie valt toch in de niet zo vruchtbare periode (we gaan 3 weken en ik verwacht mijn menstruatie in de tweede week) dus het maakt ook weinig uit.

@dames die onzeker worden van partner: de mannen vinden het gewoon een stuk minder interessant meestal dan wij. Komt wel goed.
Even een tijdje niks van me laten hoor hier op het forum, maar ik heb het ook erg druk gehad wat ergens ook weer lekker was zodat ik wat minder bezig ben geweest met het zwanger worden en alles wat daarbij komt kijken.

Inmiddels zijn de vruchtbare dagen weer begonnen en meteen denk ik weer aan niets anders.. ach dan hebben vriendlief en ik weer wat te doen hihi.

@man, die van mij vind alles zo een beetje best, ben ik wel blij mee hoor, maar een beetje tegengas is ook wel eens fijn.
Haha ach die mannen kunnen het volgens mij nooit helemaal goed doen Al moet ik zeggen dat ik liever heb dat mijn man er relaxed over doet dan dat het zo'n hypermuis is die dolenthousiast wordt van kleine babyjurkjes.
@lala ja morgen naar huis. Vandaag m'n essay afgeschreven die morgen moet ingeleverd worden en net het huis helemaal opgeruimd enzo dus we zijn klaar voor vertrek.

@matroesjka we hebben beide 2 broers en 1 zus. Dus wel redelijk.

@man mijne heeft enorm de kriebels te pakken, ongelooflijk maar het kan dus. Eerst was hij er steeds heel nuchter over en leek absoluut geen moeite te hebben met wachten maar nu m'n schoonzusje aan het puffen ligt kan hij niet stoppen met er over te praten. Niet echt handig aangezien ik vanmorgen m'n ovulatie heb gehad en dus ook aardig de kriebels heb. Ik zei voor de grap, nou zullen we dan maar vast beginnen maar dat leek hem toch niet zo verstandig. Nu nog even fantaseren en over twee weken gaan we er voor.

Schoonzusje ligt dus nog steeds te puffen, duurt lang... Mede cursist is wel al bevallen vandaag, echt mega snel! Ze was nog bij het middag eten in de kantine en toen ineens was haar water gebroken, en nu is het dus al geboren. Een jongetje, voor zover bekend zijn zowel hij als moeder gezond en wel
Schoonzus en zwager hebben een prachtige gezonde dochter gekregen! Wel ontzettend lange bevalling dus ze heeft het best pittig gehad. Maar naast vreselijk moe gaat het wel goed met moeder en dochter
Wauw dookster, fantastisch ! Gefeliciteerd ! Ga je d'r al heen ? Zal je eierstokken vast doen rammelen
@dookster, gefeliciteerd!!

@vlammetje, hopelijk krijgen jullie meer goede nachten! Hier wisslt het nogal. Afgelopen week werd hij weer vaak wakker en moest hij veel hoesten, maar nu ligt ie rustig te slapen. Hij wordt dan vannacht nog wel minstens een keer wakker, maar valt aan de borst vaak makkelijk weer in slaap.

@relaxed, ik weet niet meer wie het schreef, maar ik sta inderdaad vrij ontspannen het zwanger worden nu. Ik ben er op een andere manier mee bezig dan bij de eerste. Ik ben gewoon al heel blij en dankbaar dat we nu zo'n mooi gezond kereltje hebben. Ik maak helaas om me heen ook mee dat zo snel zwanger worden niet zo vanzelfsprekend is. Het lijkt me wel ontzettend mooi om het nog eens mee te maken.

@man, mijn vriend wil wel graag een tweede. Afgelopen weekend legde hij zoontje in bed en zei tegen hem dat ie even rustig moest blijven zodat papa en mama en broertje of zusje konden maken..
Worteltaart die opmerking van je vriend vind ik wel erg grappig ook wel leuk dat hij graag een tweede wilt.

@dooktster gefeliciteerd met je nichtje.
Haha hier nog iemand die de opmerking van je vriend leuk vindt !
Leuke reactie van je vriend wortel

Ik vind het erg fijn dat mijn vriend nu ook echt de kriebels aan het krijgen is.

Bedankt voor de felicitatie meiden! Vanmiddag gaan we er naartoe, heb er echt super veel zin in!

Oh en vergeten condooms mee te nemen naar Nederland haha. Dus die laatste 10 dagen (oh my god) maar even voor het zingen de kerk uit. Geen zin om nu nog weer nieuwe te kopen.
Dookster waarom beginnen jullie niet gewoon dan?

Als wij niet op vakantie zouden gaan (en ik geen zin heb om misselijk en moe te zijn op vakantie) zouden we voor die 10 dagen niet meer moeilijk doen denk ik.
Goeie matroesjka, precies wat ik zei... Man was bijna om maar zei toch nee haha. Snap ik ook wel want, stel dat het in een keer lukt (niet dat we daarvan uit gaan, maar moeten we wel rekening mee houden dat dat zou kunnen) dat zou dan sowieso betekenen dat we niet meer mogen terug vliegen vanuit London. En ik heb een gruwelijke hekel aan ferry's. En zo'n eind in de trein met een dikke buik is ook niet prettig. Dus we wachten het maar even rustig af nog. Die tien dagen maakt nu ook niet meer uit.

Babyknuffelen was geweldig! Heerlijk ze heeft echt lekkere dikke wangen en super lange vingers. Man en ik zeiden al tegen elkaar: die krijgt van ons een piano voor der eerste verjaardag haha.
Oh Dookster dat is best een goede reden om nog even te wachten. Man die gewoon wil wachten is trouwens ook gewoon een goede reden vind ik,
Hi Allemaal,

Even een tijdje niets van mij laten horen, was een beetje druk met werken.

@NOD, is veranderd in menstruatie. Dus de 2e ronde is ook niet gelukt. Op naar ronde 3! Ik had mezelf voorgenomen om er vrede mee te hebben, als het deze ronde ook niet zou lukken, maar toen ik net ongesteld werd, kwam het toch wel even binnen!

@Dookster, gefeliciteerd met de geboorte van je nichtje.
Ashkyla wat jammer :( Drie keer hopelijk scheepsrecht voor jullie!

Dookster gefeliciteerd met je nichtje. die extra dagen wachten is vervelend maar reden is begrijpelijk. en het is niet héél lang meer als je kijkt hoe lang jij en we allemaal al op dit topic meeschrijven

Matroeskja heftig gelukkig alles goed gegaan.

waar gaan jullie naartoe op vakantie? Misschien heb je het al gezegd dan heb ik er over heen gelezen of ben ik het vergeten (hoop niet dat vergeetachtigheid na een tweede zwangerschap nog erger wordt dan onthoud ik helemaal niets meer... )

@ iedereen zin in de feestdagen?
@dookster

Gefeliciteerd! Al lekker aan het genieten hier van alles? hoop dat je een mooie vakantie zal hebben!

@ashyka

Snap dat het eventjes aankomt. Is natuurlijk ook niet leuk. Ik hoop dat je toch een beetje kan genieten dan de kerst dagen!
He thisisme ik las laatst ergens dat je hersenen letterlijk kleiner worden van zwanger zijn We gaan naar zuid-azie.

Ashkyla balen van je menstruatie. Maar bedenk maar zo, twee rondes is eigenlijk nog maar heel kort.

Zin in de feestdagen moet nog even komen. Ik heb morgen nog een examen (werkgerelateerd) en als ik dat gehaald heb kan ik er van gaan genieten. Motivatie om nog te studeren nu is alleen wel heel erg laag.
@thistime, lalameme en matroesjka, thanks. Ik heb het nu een plekje kunnen geven, en ja 2 rondes valt ook mee! Maar ik ga alsnog genieten van de kerst, kan ik ook een glaasje wijn drinken

Mijn man en ik kunnen het nieuwe jaar wel goed beginnen
Jammer ashkyla, maar wat matroes zegt: 2 rondes proberen is nog maar kort..

Zin in de feestdagen komt morgen wel denk ik. Ik ben nu een beetje moe op de bank aan het hangen. Ik vind het wel heerlijk dat we nu een week vakantie hebben.

Hier nog steeds weinig nieuws, nog geen cyclus en ik denk ook niet zwanger. Ik heb nog geen test gedaan om het uit te sluiten, maar kans is wel heel klein. Ik heb vandaag voor het laatst gekolfd. Nu maar zien hoe lang de borstvoeding nog op gang blijft en wanneer mijn menstruatie weer op gang komt.
Oh wortel ga je nu combivoeden dan?

Lijkt me wel lastig, want je zou dus ook wel eens gewoon een keer zwanger kunnen worden zonder te weten dat je een eisprong hebt gehad. Lekker een week vakantie!

Ashkyla, idd lekker van de goede kant bekijken. Wijn drinken dit weekend!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven