Antibacteriële zeep in de ban
woensdag 21 december 2016 om 21:48
woensdag 21 december 2016 om 22:02
quote:Fee-de-Goede schreef op 21 december 2016 @ 21:55:
Fantastische reacties weer.
Ik gebruik het al 40 niet.
Alleen als ik een nieuwe tattoo had en na een operatie. Precies waar het voor bedoelt is.
Ik hoop dat het gewoon weer verdwijnt naar de apotheek.
Jij wast nooit ergens anders je handen?
Ik heb soms helaas geen keus. Bij mijn laatste baan, was dat de enige zeep voorhanden. Nouja, de eerste drie dagen, daarna had ik eigen zeep, en mijn handen stuk.
Fantastische reacties weer.
Ik gebruik het al 40 niet.
Alleen als ik een nieuwe tattoo had en na een operatie. Precies waar het voor bedoelt is.
Ik hoop dat het gewoon weer verdwijnt naar de apotheek.
Ik heb soms helaas geen keus. Bij mijn laatste baan, was dat de enige zeep voorhanden. Nouja, de eerste drie dagen, daarna had ik eigen zeep, en mijn handen stuk.
woensdag 21 december 2016 om 22:07
quote:sssssst schreef op 21 december 2016 @ 22:02:
[...]
Ik heb soms helaas geen keus. Bij mijn laatste baan, was dat de enige zeep voorhanden. Nouja, de eerste drie dagen, daarna had ik eigen zeep, en mijn handen stuk.Bij mij ligt dat niet aan de zeep, maar aan de vorm.Tegen pompflesjeszeep kan ik niet, tegen zeeptabletten wel.Misschien bij jou ook?
[...]
Ik heb soms helaas geen keus. Bij mijn laatste baan, was dat de enige zeep voorhanden. Nouja, de eerste drie dagen, daarna had ik eigen zeep, en mijn handen stuk.Bij mij ligt dat niet aan de zeep, maar aan de vorm.Tegen pompflesjeszeep kan ik niet, tegen zeeptabletten wel.Misschien bij jou ook?
woensdag 21 december 2016 om 22:09