Eisprong op vreemd moment

22-12-2016 09:53 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Wist niet onder welk topic ik deze moet plaatsen.... Wie herkent mijn verhaal?

Vriendlief en ik besloten om onze vruchtbaarheid eens te laten checken. Bij vriend was alles prima. Toen kwam ik... Ze zagen 6 eitjes, niet veel maar moest lukken. Volgende keer werd gezegd dat kunnen door de bloedwaarden geen eitjes zijn. De waardes hadden de goede waardes maar er werden geen eitjes gemaakt. Second opinion... Tijdens dag 2 vd menstruatie zou er een eitje groeien... Pfff dat kan toch niet? Dat is toch altijd op dag 14 ofzo.. Ooit iemand zo'n raar verhaal gehoord?
Dat zijn vragen die je prima kunt stellen, als je bij je arts zit
Ik had mijn eisprong op dag 8 bij een cyclus van 34 dagen. Nog zwanger geworden ook, die ronde.

Tja, het kan dus.
1. Vraag het aan je arts.

2. Dat een eitje groeit zegt nog niets. Bij mij groeien ze ook alweer vanaf dag 3 menstruatie, maar springen ze pas ergens tussen dag 19-21 omdat ze dan pas rond de 22mm zijn. Ik heb dus langzame groeiers. Niet erg volgens gyn.
dat weet ik ook wel en ik vraag geen medisch advies ben alleen benieuwd of iemand dit herkent. Bij de arts kan ik pas over 1 maand weer terecht
dat weet ik ook wel en ik vraag geen medisch advies ben alleen benieuwd of iemand dit herkent. Bij de arts kan ik pas over 1 maand weer terecht
Die van mij was 14 cm op dag 2
quote:dropje1979 schreef op 22 december 2016 @ 10:03:

Die van mij was 14 cm op dag 2

Dat hoop ik toch niet voor je

Zou ook een cyste kunnen zijn. Maar de enige die je hier antwoord op kan geven is je arts.
Ik heb ook altijd een vroege eisprong. Tussen dag 8 en 12 van mijn cyclus. Dat het eitje op dag 2 al aan het groeien is, is volgens mij niet zo gek?

Maarja ik ben ook geen expert op dat gebied.
Oh ja sorry mm ????
Ik had mijn eisprong tijdens menstruatie, voor ik weer aan de nieuwe pilstrip begon, resultaat ; ben nu 22 weken zwanger.

Kan dus wel.
Tjah, tjah, tjah...
Ik had een cyclus van 5-8 weken en werd zwanger op de laatste dag van de menstruatie. Ook raar, maar het gebeurde wel.
Later is nu
Ik denk dat je groeiende eitjes en eisprong door elkaar haalt.

Volgens mij zijn er op elke echo op welk moment in je cyclus dan ook eitjes/eiblaasjes te zien. Het gaat er om dat 1 van die eitjes harder gaat groeien dan de rest.

en 6 eiblaasjes aan 1 kant neem ik aan, is toch prima.

Vraag dit soort dingen aan je gynaecoloog. Het heeft geen zin je vruchtbaarheid te laten checken als je t niet begrijpt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven