zwanger vanaf 2017 deel 2
maandag 12 september 2016 om 11:36
Wij proberen vanaf eind 2016/begin 2017 zwanger te worden! We kletsen hier over alles wat ons bezighoudt
(Gebruikersnaam: accountaanpassen, wachtwoord: zwanger2017)
ZWANGER!!
Bevallen!! 
(Gebruikersnaam: accountaanpassen, wachtwoord: zwanger2017)
| Naam (leeftijd v/m) |
Kindje | NOD | Bijzonderheden |
|---|---|---|---|
| lalameme (23/25) |
Eerste | 19-12 | Ronde 12 |
| Naam (leeftijd v/m) |
Kindje | Uitgerekend | Bijzonderheden |
|---|---|---|---|
| Suus88 (29/31) |
Tweede | 22 oktober 2017 | |
| Koekiemonster (23/26) |
Eerste | 13 december 2017 | |
| Worteltaart (36/36) |
Tweede | 21 maart 2018 |
| Naam (leeftijd v/m) |
Kindje | Bijzonderheden |
|---|---|---|
| Ri88 (29/32) |
Tweede | |
| Kashri (27/33) |
Eerste | |
| Dookster (28/31) |
Eerste | |
| Kaartje (25/26) |
Eerste |
anoniem_308265 wijzigde dit bericht op 06-12-2017 15:28
69.79% gewijzigd
donderdag 29 december 2016 om 15:48
Oh het is nog niet helemaal geland hier hoor haha. Vind het heel bijzonder en spannend. Sowieso durf ik nog niet heel blij te zijn, eerst maar eens een goede echo en de eerste maanden doorkomen. Maar t begin is er
Ik heb de zwangerschapstest ingepakt en leg hem onder de kerstboom. Onder het mom van 'een verlaat kerst kadootje' haha.
Ik heb de zwangerschapstest ingepakt en leg hem onder de kerstboom. Onder het mom van 'een verlaat kerst kadootje' haha.
donderdag 29 december 2016 om 17:33
donderdag 29 december 2016 om 19:22
Bedankt voor de felicitaties! Haha voelt nog erg gek en onwerkelijk..
Vriend was helemaal verbaasd! Hij had een licht vermoeden toen hij het kadootje zag maar de verrassing was niet minder Heel leuk om zijn ongeloof en emoties er bij te zien. We zijn voorzichtig blij!
Ik hoop dat er heel snel veel gaan volgen!!
Vriend was helemaal verbaasd! Hij had een licht vermoeden toen hij het kadootje zag maar de verrassing was niet minder Heel leuk om zijn ongeloof en emoties er bij te zien. We zijn voorzichtig blij!
Ik hoop dat er heel snel veel gaan volgen!!
donderdag 29 december 2016 om 21:06
Gefeliciteerd Rii88!! Super leuk!!
Fijn dat je ongesteldbeid op gang is gekomen koekiemonster, ga je ovulatie testen gebruiken om je eisprong te vinden?
Hier hebben we geen gebruik kunnen maken van mijn vruchtbare dagen. Maar we zullen het zien ervoor en vlak erna wel seks gehad en ik weet niet precies wanneer mijn eisprong is geweest.
Fijn dat je ongesteldbeid op gang is gekomen koekiemonster, ga je ovulatie testen gebruiken om je eisprong te vinden?
Hier hebben we geen gebruik kunnen maken van mijn vruchtbare dagen. Maar we zullen het zien ervoor en vlak erna wel seks gehad en ik weet niet precies wanneer mijn eisprong is geweest.
donderdag 29 december 2016 om 21:15
@hangplantje nee, ik wil gewoon seks hebben wanneer we zin hebben en omdat het leuk is en me niet teveel focussen op het seks hebben om zwanger te raken. Tuurlijk zal ik er wel rekening mee houden wanneer ongeveer m'n eisprong is maar ik wil er niet te geforceerd mee bezig zijn. Gelukkig ben ik er nu ook heel relaxed onder!
Gaat iemand anders wel al ovulatietesten gebruiken?
Gaat iemand anders wel al ovulatietesten gebruiken?
vrijdag 30 december 2016 om 09:04
@Rii, wauw gefeliciteerd! Het is jullie gegunt.
@Koekiemonster, fijn dat je menstruatie op gang is gekomen.
@Hier, mijn vruchtbare dagen komen eraan, dus gaan we er maar goed gebruik van maken. Op de 2e kerstdag hoorde ik op het nieuws dat de meeste baby's 9 maanden na kerst worden geboren, hopelijk zitten vele van ons daar ook bij!
@Nieuwjaar, het is bijna 2017! Het zal zeer zeker een spannend jaar worden! Laten we hopen een jaar met veel nieuwe baby's.
Ik wens jullie alvast een hele fijne en voorspoedige jaarwisseling!
@Koekiemonster, fijn dat je menstruatie op gang is gekomen.
@Hier, mijn vruchtbare dagen komen eraan, dus gaan we er maar goed gebruik van maken. Op de 2e kerstdag hoorde ik op het nieuws dat de meeste baby's 9 maanden na kerst worden geboren, hopelijk zitten vele van ons daar ook bij!
@Nieuwjaar, het is bijna 2017! Het zal zeer zeker een spannend jaar worden! Laten we hopen een jaar met veel nieuwe baby's.
Ik wens jullie alvast een hele fijne en voorspoedige jaarwisseling!
vrijdag 30 december 2016 om 10:28
@Ri, is het nieuws al een beetje geland? Vraagje, jij schreef toch dat je vorige zwangerschap wel allemaal kwaaltjes had en nu niets? Ik word nu wel wat gespannen, geen kwaaltjes ofzo dus dacht tot zover geen gekke dingen. Maar vanochtend werd ik wakker van een flinke steek onderin mijn buik. Heb ik 1 keer eerder gehad, toen bleek ik zwanger en waarschijnlijk had ik de innesteling gevoeld. Dus nu word ik wel wat zenuwachtig. Ik weet dat het allemaal niets zegt hoor maar pff..
vrijdag 30 december 2016 om 12:08
@vlammetje anders test je voor de zekerheid toch? Ik heb ook wel eens een steek als ik een eisprong heb, misschien komt je cyclus weer op gang?
@nieuwjaar, vanmorgen oliebollen en appelbeignets gehaald! Wij hebben er zin in
@Ri, wanneer vertellen jullie je naaste familie dat je zwanger bent?
@nieuwjaar, vanmorgen oliebollen en appelbeignets gehaald! Wij hebben er zin in
@Ri, wanneer vertellen jullie je naaste familie dat je zwanger bent?
In the end we only regret the chances we didn't take.
vrijdag 30 december 2016 om 14:56
Vlammetje hier inderdaad geen kwaaltjes. Alhoewel ik, nu ik terugdenk, wel wat dingetjes gemerkt heb. Zo is mijn reuk veel sterker nu. Haha ik stond afgelopen week mijn haren te wassen met shampoo die ik al jaaaaren gebruik en ineens rook ik kokos. Even de verpakking gecheckt en kwam er dus achter dat dat er in zit. En ben net als bij mijn vorige zwangerschap erg vroeg wakker. Maar had dat allebei afgelopen week niet echt gekoppeld aan een zwangerschap.
Doe voor de zekerheid gewoon een test zodra het kan! Ben je in ieder geval van de onzekerheid af..
Jaa kaartje wat fijn dat jullie over zijn! Lekker genieten in jullie nieuwe thuis!
Bedankt nog voor alle felicitaties trouwens.
Dookster we vertellen het sowieso pas aan anderen na een goede eerste echo. Ik ga beun volgende week de vk maar eens bellen. Eerst dit weekend nog een keer testen in de hoop dat hij donkerder wordt.
Doe voor de zekerheid gewoon een test zodra het kan! Ben je in ieder geval van de onzekerheid af..
Jaa kaartje wat fijn dat jullie over zijn! Lekker genieten in jullie nieuwe thuis!
Bedankt nog voor alle felicitaties trouwens.
Dookster we vertellen het sowieso pas aan anderen na een goede eerste echo. Ik ga beun volgende week de vk maar eens bellen. Eerst dit weekend nog een keer testen in de hoop dat hij donkerder wordt.
zaterdag 31 december 2016 om 16:00