Vuurwerkliefhebbers topic 2016
zondag 1 januari 2017 om 03:16
zondag 1 januari 2017 om 03:21
zondag 1 januari 2017 om 03:25
zondag 1 januari 2017 om 03:50
quote:IrishCassidy schreef op 01 januari 2017 @ 03:28:
[...]
Muziek is toch veel leuker dan weggegooid geld?
Je had iets leuks kunnen kopen van dat geld.
Bruce
Dat jij het niet leuk vind, betekend niet dat ik niets leuks heb gekocht.
Ik geef mijn geld graag uit aan mooi vuurwerk! Liever aan mooi vuurwerk dan aan bruce
[...]
Muziek is toch veel leuker dan weggegooid geld?
Je had iets leuks kunnen kopen van dat geld.
Bruce
Ik geef mijn geld graag uit aan mooi vuurwerk! Liever aan mooi vuurwerk dan aan bruce
If you can dream it, you can do it.
zondag 1 januari 2017 om 04:22
quote:mel.nl schreef op 01 januari 2017 @ 03:50:
[...]
Serieus? Liever aan vuurwerk dan aan muziek???
(Bruce hoeft niet hoor, mag ook iemand anders zijn)
Ja, daar snap ik dus inderdaad geen Hollandse reet van.
[...]
Serieus? Liever aan vuurwerk dan aan muziek???
(Bruce hoeft niet hoor, mag ook iemand anders zijn)
Ja, daar snap ik dus inderdaad geen Hollandse reet van.
zondag 1 januari 2017 om 08:32
Ik heb weer genoten van mijn vuurwerk. Al jaren koop ik vuurwerk. 1 Jaar niet gedaan, maar wat was het saai toen. Ik zet iedere maand 20 euro opzij, zodat het niet een grote uitgave in 1 keer is. Wel spijt deze keer dat ik het niet in België heb gehaald. Voor hetzelfde geld had ik het dubbele gehad. Het was wel mooi vuurwerk, maar te weing.
Dat gezeik altijd dat het zonde van mijn geld is. Ik vind roken zonde van het geld, maar daar zeg ik ook niets over. Ik werk er hard genoeg voor en ik bepaal zelf waar ik mijn geld aan uitgeef. Als steek ik de fik erin. En ik heb een half uurtje plezier gehad en de omgeving ook. Zonder vuurwerk zou het maar saai zijn.
Wel vind ik dat het afsteken pas gewoon om 12 uur zou mogen tot 2 uur en dat er veel strenger gecontroleerd zou moeten worden. Maar dat gaat toch niet gebeuren. Ook komt er geen algeheel vuurwerkverbod, want dan zorg je alleen maar voor meer illegaal vuurwerk en zouden er nog meer ongelukken gebeuren.
Dat gezeik altijd dat het zonde van mijn geld is. Ik vind roken zonde van het geld, maar daar zeg ik ook niets over. Ik werk er hard genoeg voor en ik bepaal zelf waar ik mijn geld aan uitgeef. Als steek ik de fik erin. En ik heb een half uurtje plezier gehad en de omgeving ook. Zonder vuurwerk zou het maar saai zijn.
Wel vind ik dat het afsteken pas gewoon om 12 uur zou mogen tot 2 uur en dat er veel strenger gecontroleerd zou moeten worden. Maar dat gaat toch niet gebeuren. Ook komt er geen algeheel vuurwerkverbod, want dan zorg je alleen maar voor meer illegaal vuurwerk en zouden er nog meer ongelukken gebeuren.