Napraattopic 74

18-12-2016 18:54 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Star schreef op 02 januari 2017 @ 13:19:

2017 en de wereld bestaat miljoenen jaren?

Wat erg...

Toevallig had mijn zoontje van 10 (!) het er een paar weken terug over dat zijn klasgenootje precies zo'n opmerking had gemaakt in de klas ,wat hij behoorlijk dom vond..

Ennn dat is de laatste keer dat ik forum in de trein!
quote:Jempo schreef op 02 januari 2017 @ 19:24:

[afbeelding]

Ennn dat is de laatste keer dat ik forum in de trein!
quote:Star schreef op 02 januari 2017 @ 13:24:

[...]

Mwoa, lees deze post over dat hartje anders eens:

Dj-Branco in "Wat te doen met een fake zwangerschap?"Deze TO heeft nou niet bepaald het licht uitgevonden. Zijn topics zijn daardoor wel hilarisch
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ik vraag me dus af of hij 'de echte' DJ Branco van YouTube is

https://www.youtube.com/watch?v=unrQ00eOnwU
quote:Jempo schreef op 02 januari 2017 @ 20:10:

Ik vraag me dus af of hij 'de echte' DJ Branco van YouTube is

https://www.youtube.com/watch?v=unrQ00eOnwUTuurlijk. En SaveAngie is echt Angelina Jolie en Charlottew88 is echt Dan Karatey Zo dom zal hij toch niet écht zijn?!
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 02 januari 2017 @ 20:13:

[...]

Zo dom zal hij toch niet écht zijn?!https://www.youtube.com/watch?v=rPKoa_S6o04
Hoeveel van die nicks die variant zijn op Daan zijn van dezelfde persoon?

[...]

Tuurlijk. En SaveAngie is echt Angelina Jolie en Charlottew88 is echt Dan Karatey Zo dom zal hij toch niet écht zijn?!Nou...... in geval van deze 'heer' zou het zomaar kunnen.
quote:Jempo schreef op 02 januari 2017 @ 19:24:

[afbeelding]

Ennn dat is de laatste keer dat ik forum in de trein!Hoop dat dit nu eens afgelopen is. Dit is toch om te braken...

[...]

Tuurlijk. En SaveAngie is echt Angelina Jolie en Charlottew88 is echt Dan Karatey Zo dom zal hij toch niet écht zijn?!
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:NYC schreef op 02 januari 2017 @ 20:48:

[...]

Hoop dat dit nu eens afgelopen is. Dit is toch om te braken...

Ja, ik vind het echt heel kinderachtig eigenlijk, die geslachtsdelen. Ik snap die plaatjes ook niet helemaal... hebben ze een stagiaire die graag kutten tekent ofzo? Die 'kruisverhoor'-verhaaltjes zijn ook beláchelijk van wat ik tot nu toe gelezen heb, letterlijk geciteerd: "de avonturen van zijn of haar geslachtsdeel"

Dit is, naast de reclames/spam, de reden dat ik hier niet meer zo vaak kom.
quote:charlottew88 schreef op 02 januari 2017 @ 20:55:

[...]

Bekijk eerst dat youtubekanaal maar eens Gezien de hoeveelheid techno denk ik dat het een gebruiker is en dat schijnt niet zo heel lekker te zijn voor je hersenen. (Sorry, wil niet alle techno-liefhebbers over één kam scheren, maar ben van de week naar een technofeest geweest en moest toch echt tot de conclusie komen ).
quote:Jempo schreef op 02 januari 2017 @ 20:57:

[...]

Ja, ik vind het echt heel kinderachtig eigenlijk, die geslachtsdelen. Ik snap die plaatjes ook niet helemaal... hebben ze een stagiaire die graag kutten tekent ofzo? Die 'kruisverhoor'-verhaaltjes zijn ook beláchelijk van wat ik tot nu toe gelezen heb, letterlijk geciteerd: "de avonturen van zijn of haar geslachtsdeel"

Dit is, naast de reclames/spam, de reden dat ik hier niet meer zo vaak kom.Ik heb adblocker en dat is zo fijn! Ik zie niks van al die reclames en spam.
quote:Elfje112 schreef op 02 januari 2017 @ 21:02:

[...]

Ik heb adblocker en dat is zo fijn! Ik zie niks van al die reclames en spam.

Op je telefoon?

Want daar blijf ik die meuk op zien. Ondanks mijn adblocker op mijn laptop.
quote:Fee-de-Goede schreef op 02 januari 2017 @ 21:04:

[...]

Op je telefoon?

Want daar blijf ik die meuk op zien. Ondanks mijn adblocker op mijn laptop. Ja, zowel op mijn telefoon als laptop en zie niets meer. Heb adblocker op mijn telefoon geïnstalleerd.
hier hetzelfde, hoe installeer je adblocker op je tel?
quote:Jempo schreef op 02 januari 2017 @ 20:57:

[...]

Dit is, naast de reclames/spam, de reden dat ik hier niet meer zo vaak kom."Zijn lange lans" etc. Wie bedénkt die verhaaltjes?? En dan inderdaad die gore tekeningen of ordinaire fotootjes...
quote:Jempo schreef op 02 januari 2017 @ 21:06:

hier hetzelfde, hoe installeer je adblocker op je tel?Via Firefox en dat is een add-on. Functie bij de instellingen.
quote:Jempo schreef op 02 januari 2017 @ 21:06:

hier hetzelfde, hoe installeer je adblocker op je tel?Ja ben ook benieuwd.
Kunnen we die Elle zelf niet een keer het kanaal in kieperen!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik vond Ublock in de Add-ons. Thanks Elfje!!!!!
quote:Fee-de-Goede schreef op 02 januari 2017 @ 21:18:

Ik vond Ublock in de Add-ons. Thanks Elfje!!!!!Graag gedaan
quote:Jempo schreef op 02 januari 2017 @ 21:01:

[...]

Bekijk eerst dat youtubekanaal maar eens Gezien de hoeveelheid techno denk ik dat het een gebruiker is en dat schijnt niet zo heel lekker te zijn voor je hersenen. (Sorry, wil niet alle techno-liefhebbers over één kam scheren, maar ben van de week naar een technofeest geweest en moest toch echt tot de conclusie komen ).Gekeken ik vind hem een beetje eng
quote:Nouschi schreef op 02 januari 2017 @ 21:10:

Kunnen we die Elle zelf niet een keer het kanaal in kieperen! Irritant is ze he.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven