Napraattopic 75

05-01-2017 19:50 2999 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:GeorgeSand schreef op 06 januari 2017 @ 19:03:

[...]

Snel opgezocht, 73% veilig. Eerlijk gezegd vind ik dat nog redelijk veel, ik dacht dat het meer rond 50% lag.

Maar ik dacht ook dat iedereen al lang wist dat dit geen veilige methode is, dus mijn verbazing zegt niet veel.En dan ook nog een jaar lang slechte sex
quote:GeorgeSand schreef op 06 januari 2017 @ 19:03:

[...]

Snel opgezocht, 73% veilig. Eerlijk gezegd vind ik dat nog redelijk veel, ik dacht dat het meer rond 50% lag.

Maar ik dacht ook dat iedereen al lang wist dat dit geen veilige methode is, dus mijn verbazing zegt niet veel.Meer dan ik dacht ook!
quote:Star schreef op 06 januari 2017 @ 19:06:

[...]

Meer dan ik dacht ook!Is een condoom niet rond 80%?
quote:Star schreef op 06 januari 2017 @ 19:05:

[...]

Wij hebben er twee. Een derde zou gewoon mogen komen, ondanks dat we deze niet gepland hebben. Maar ook nog geen knoop dus.

Ik denk dat als die wetenschap er is, dat een derde niet perse een wens is, maar absoluut welkom, dat er dan ook geen haast is bij die knoop.

Als ons cadeau zich destijds niet had aangediend, dan hadden het er waarschijnlijk 2 gebleven, maar we vonden hem zo fantastisch, dat we uiteindelijk ook nog een vierde wilden en kregen

De knoop zou hier nu wel van toepassing zijn.
quote:Maccaron schreef op 06 januari 2017 @ 19:11:

[...]

Ik denk dat als die wetenschap er is, dat een derde niet perse een wens is, maar absoluut welkom, dat er dan ook geen haast is bij die knoop.

Als ons cadeau zich destijds niet had aangediend, dan hadden het er waarschijnlijk 2 gebleven, maar we vonden hem zo fantastisch, dat we uiteindelijk ook nog een vierde wilden en kregen

De knoop zou hier nu wel van toepassing zijn.Ja toch wel compleet nu? Of heb je een klein heksje?
quote:zeeuwsmeisje1981 schreef op 06 januari 2017 @ 19:04:

Ik vond vooral het relaas over de abortuskliniek erg ongeloofwaardig. Had het idee dat er vooral een abortus-discussie met bepaalde toon van moest komen. Ach, het houdt je van de straat Is het topic er nog?
quote:GeorgeSand schreef op 06 januari 2017 @ 19:11:

[...]

Is een condoom niet rond 80%?

Google says nooooo

Bij zorgvuldig gebruik is de kans op zwangerschap tussen de 2 en 5% per jaar
quote:Star schreef op 06 januari 2017 @ 19:05:

[...]

Wij hebben er twee. Een derde zou gewoon mogen komen, ondanks dat we deze niet gepland hebben. Maar ook nog geen knoop dus.

Hoe wel een knoop. Laatst toch paniek om het idee, want overtijd.

Ik heb mezelf echt gezworen nooit meer een abortus uit te laten voeren, heb het mezelf nooit vergeven.

Maar ik wil echt echt echt niet meer. En zou het toch laten komen.

Maar vind het wel lariekoek dat het altijd maar gaat over 'beste voor kind' en 'klompje cellen' en abortus vaak als in belang van dat ene ongeboren kind aangeprezen wordt en dat dat allemaal ineens anders zou zijn als het om een derde kind gaat. Besluit, handeling etc zijn immers precies hetzelfde.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:Star schreef op 06 januari 2017 @ 19:12:

[...]

Ja toch wel compleet nu? Of heb je een klein heksje?

Oh star...echt..dit is een baby uit de boekjes. Ongelogen; ze huilt nooit (alleen bij honger) kan zichzelf vermaken en is een genot om mee te nemen naar buiten. Ennn ze slaapt als een beer in winterslaap

Ik had het liefst wel 6 kinderen gekregen, maar dat zou financieel niet kunnen en mijn lichaam is ook wel een beetje op nu
quote:feow schreef op 06 januari 2017 @ 19:14:

[...]

Hoe wel een knoop. Laatst toch paniek om het idee, want overtijd.

Ik heb mezelf echt gezworen nooit meer een abortus uit te laten voeren, heb het mezelf nooit vergeven.

Maar ik wil echt echt echt niet meer. En zou het toch laten komen.

Maar vind het wel lariekoek dat het altijd maar gaat over 'beste voor kind' en 'klompje cellen' en abortus vaak als in belang van dat ene ongeboren kind aangeprezen wordt en dat dat allemaal ineens anders zou zijn als het om een derde kind gaat. Besluit, handeling etc zijn immers precies hetzelfde. vergeef jezelf. Je deed toen wat goed was, toen.
quote:Maccaron schreef op 06 januari 2017 @ 19:16:

[...]

vergeef jezelf. Je deed toen wat goed was, toen.Dit Feow
quote:Maccaron schreef op 06 januari 2017 @ 19:15:

[...]

Oh star...echt..dit is een baby uit de boekjes. Ongelogen; ze huilt nooit (alleen bij honger) kan zichzelf vermaken en is een genot om mee te nemen naar buiten. Ennn ze slaapt als een beer in winterslaap

Ik had het liefst wel 6 kinderen gekregen, maar dat zou financieel niet kunnen en mijn lichaam is ook wel een beetje op nu Wat heerlijk zo'n baby
Dus wat doet iedereen na een teleurstellende The Voice (al die goede afvallers... wat een stom systeem blijft het toch soms)
Lekker pitten!
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Gooi er maar gauw een weemoedig plaatje in IrishCassidy!
Nee, ik heb er geen deze avond. Als er niemand is vind ik het niet gezellig.
quote:IrishCassidy schreef op 07 januari 2017 @ 00:48:

Nee, ik heb er geen deze avond. Als er niemand is vind ik het niet gezellig.En bedankt.
Het sneeuwt!!!!
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 07 januari 2017 @ 00:54:

Het sneeuwt!!!!Waar?
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
in April, soms.
Hier niet

quote:Maccaron schreef op 07 januari 2017 @ 00:49:

[...]

En bedankt. Sorry , maar er is geen sfeer hier tonight.
quote:IrishCassidy schreef op 07 januari 2017 @ 01:00:

[...]

Sorry , maar er is geen sfeer hier tonight.

Maar jij bent toch de gangmakerT in het weekend?

(Vind ik dan... )

Maar oke...helaas...no thank you for the music ,tonight.
Hoezo geen sfeer?
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Partyman hè? Soms wel soms niet. Je kan alleen een gangmaker zijn als mensen er op in haken (positief of negatief) maar vandaag lijkt het een beetje uitgestorven.

Maar goed, voor jou dan :

Partyman

Stom (jahaa stom!) nummer vond ik altijd van Prince (het was ook voor een film en dat hoor je), maar wel leuk gedaan, de make-up.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven