zomer2016

18-02-2016 08:15 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is het nieuwe 'Zomer 2016' topic onder een algemene gebruikersnaam, het oude topic vind je hier.

De tabel is nu in twee delen gesplitst, eentje voor de meiden die nog proberen zwanger te worden en eentje voor de meiden die al geweldig nieuws hebben!

NaamLeeftijdLeeftijd partnerWanneer voor het echt?NODBijzonderhedenSwirls2729Mei 201602-04Onregelmatige cyclus, PCOSJuffert222625Mei 2016?Onregelmatig, vrij lange cyclusTeemo2633--Min. 1 jaar uitgesteld

Deze meiden zijn zwanger

NaamLeeftijdLeeftijd partnerUitgerekende datumGeslachtBijzonderhedenFleurdelis272723 december 2016Jongen Bevallen!MiAnoo243227 januari 2017Jongen 1 februari bevallen!Huisjebeestjekindje25272 maart 2017Jongen 14 februari bevallen!Sue-x272714 maart 2017 Derde kindje Natas-V2925 maart 2017JongenWhoopsadaisies30301 april 2017VerrassingBadedas28282 april 2017Gecko30303 mei 2017JongenSfietje89273130 mei 2017VerrassingMaisie30335 juni 2017Choccolientje252719 juni 2017 Tweede kindje Knotje272610 september 2017Verrassing 19-04 20-weken echoChantilly282819 september 2017 31-03 hartje luisteren

21-04 geslachtsbepalingDekentje2421 september 2017 05-04 geslachtsbepaling

Voor het aanpassen van de tabel:

Kom je er niet uit, geef een gil!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 12:24
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
3.62% gewijzigd
We blijven wel met een heel klein 'niet zwanger clubje' over

Vind t wel echt heel leuk voor je Chantilly
je hebt mij nog dekentje! Hihi

Ik moet komende vrijdag terug voor een echo en dan kijken ze of er een follikel gerijpt is. Heb het er wel voor over hoor, maar soms vind ik het wel lastig.
Ik lees even bij en zie alweer twee zwangeren! Knotje en chantilly van harte gefeliciteerd!! Wat leuk! Het is toch echt wel een vruchtbare groep zeg! Fijne zwangerschap!! En voor degene die nog bezig zijn, succes..
Dubbel
Wauw, Chantilly, gefeliciteerd!! Ik ben zo blij voor je! Samen een september kindje!

Swirls, wat vervelend dat je zo'n last hebt van de bijwerkingen!

Dekentje
Jaa Swirls klopt
Wij komen er ook wel hoor dekentje! Moeten alleen wat meer geduld hebben
Swirls en Dekentje, ik hoop zo dat jullie aan komen sluiten!

Hoe gaat het verder nu Swirls? Wat rot, die bijwerkingen van de Clomid..

En dekentje, nog een paar dagen en dan heb jij ook weer je NOD toch?

Hier vanochtend nog een keer getest, met een clearblue en die gaf zwanger aan, 1-2 weken.

Vanochtend de verloskundige uitgezocht ( lastig, zijn er 2 hier en ik hoor van beiden goede verhalen..Gekozen voor de dichtsbijzijnde praktijk) en MvM benaderd voor een afspraak.

Tot nu toe nog heel zen, man had de bevestiging van vanochtend even nodig en zit nu ook op zijn baby-wolk.

Vanavond ouders en schoonouders inlichten :-) Ik kan het gewoon niet voor me houden..
wat leuk Chantilly, jullie ouders zijn vast ook hartstikke blij .

Qua keuze van verloskundige, heb je ook gekeken naar welk ziekenhuis ze eventueel bij aangesloten zijn, mocht je nu al weten dat je in het ziekenhuis wil bevallen? Dat speelde bij mij ook wel mee (overigens niet omdat een van de 2 mogelijke ziekenhuizen nou zo slecht was maar omdat de andere dichterbij werk was dus handiger met echo-afspraken enzo).
happiness = reality - expectations
Oooh wat leuk Chantilly! Ze zullen vast heel blij zijn. Zit nu op dag 4 van Clomid. Morgen de laagste. Vandaag vallen de bijwerkingen fysiek wel mee. Beetje last van opvliegers en qua emoties vliegt het een beetje alle kanten op nu. Heel irritant. Ben blij als dag 5 er morgen op zit.
Dat is inderdaad een goede Whoops! Had al gekeken, maar we hebben maar 1 ziekenhuis hier in de buurt :-)

Nou ja, gewoon maar gekozen! Ben benieuwd. Kraamzorg kan ook via deze praktijk geregeld worden.

Wat fijn dat je bijna klaar bent met de Clomid Swirls. Ik hoop zo dat het helpt!
Wat fijn dat de clearbluetest ook positief was, Chantilly! Toch een extra bevestiging. En super leuk dat jullie het vanavond al aan jullie ouders gaan vertellen! Wij wachten tot volgende week na de eerste echo. Kan bijna niet wachten!

Swirls, fijn dat de eerste ronde clomid er bijna op zit! Hopelijk doet het meteen z'n werk!

Dekentje, ik duim ook nog even voor jou!
Ja klopt ik heb 16 januari mijn NOD. Nog een klein weekje wachten.
Ik duim voor je dekentje!
Wat leuk chantilly, hoe reageerden ze?

Dekentje, ik duim alvast voor jou!
Haha, ik heb het nog niet verteld.. We wachten tot zaterdag, dan kunnen we direct het hele rijtje af. Ouders, schoonouders, zwager en schoonzus.

Ik moet zeggen dat het steeds 'echter' voelt. Zeker omdat nu ook de eerste afspraak bij de VK gepland staat.

En.. Ik ben zo verschrikkelijk moe.. Ik ga moe naar bed en ik sta moe op..

Ik duim heeeeel hard Dekentje!
Wanneer heb je je eerste afspraak, Chantilly?
31 januari, om 09.40

Volgens mijn eigen berekening ben ik dan 7+1. Wordt een inwendige echo ( alle info al gekregen, informatie over prenatale screening, een formulier met al onze gegevens etc.).

Ben zo benieuwd!

Ik ben hele erg positief de hele tijd, terwijl ik normaal gesproken de cynist ben
Oh, dat is al vrij snel! Fijn! bij mij hebben ze niks gezegd over inwendig of uitwendig, maar ik reken op een inwendige echo. Ik ben dan waarschijnlijk 6+3. En fijn toch dat je zo positief erin staat! Het is op dit moment ook gewoon positief! Je hebt een positieve zwangerschapstest in handen gehad en je bent niet ongesteld, dus zwanger en daar moet je gewoon lekker van genieten. En je kunt verder toch niks doen dan afwachten, dus dan maar genieten toch!
Spannend chantilly! Fijn dat je er positief in staat : ) En dat de afspraak al bijna is.

Voor jou nog een weekje wachten knotje, dat schiet ook al op! Ik denk inderdaad dat je een inwendige echo krijgt. Ik heb alleen maar uitwendig gehad, maar moest ook iets langer wachten, waar 7 + 6 toen.

Hier gisteren de magische 20 weken bereikt! Voelt als een mijlpaal om over de helft te zijn buikje begint echt te komen, en man voelt heel voorzichtig wat schoppen als hij zijn hand op mijn buik legt .

Heb nog geen positiekleding aan, maar weeg ook nog 3 kilo lichter dan voor de zwangerschap.. helaas is de misselijkheid en het overgeven nog niet over, maar ik denk/hoop/duim dat de komende 20 weken niet zo zwaar worden als de eerste 20.
Lukt het wel om goed te slapen chantilly?
Ik slaap als een roos Sfietje!

Ik gun je een misselijkvrije tweede helft van je zwangerschap En wat leuk dat je man schopjes voelt.

Nog even Knot! Ik denk ook dat het inwendig wordt, maar soms proberen ze eerst uitwendig.

Ach, zolang je maar een mooit hartje ziet kloppen.
Dat is in ieder geval fijn! Vermoeidheid hoort er vaak bij helaas. Als het kan lekker op tijd naar bed en een beetje toegeven aan je vermoeidheid.
Wat leuk Chantilly, dat de afspraak op korte termijn al is, en dat het steeds echter begint te voelen!

Sfietje, mooi zeg dat je man al lichte schopjes voelt .

Dekentje, ik duim nog steeds voor jou.

Ik word ondertussen met de dag zenuwachtiger voor vrijdag. Hoop zo dat die Clomid ellende in ieder geval heeft gezegd voor een follikelgroei.
Wat fijn dat je de 20 weken hebt bereikt, Sfietje! ik hoop ook echt voor je dat de komende weken wat minder zwaar voor je zullen zijn.

Gelukkig slaap je wel goed, Chantilly! Hier gaat het slapen nog steeds niet geweldig. Als ik slaap, slaap ik gelukkig niet meer zo licht. Maar als ik wakker word om te plassen, kom ik moeilijk in slaap. En dat is vaak al na zo'n 5 uur slaap, dus dat is wel vervelend. Vandaag ben ik gelukkig vrij, dus lekker rustig aan.

Hier is net een vrouw van Moeders voor moeders langs geweest. Mooie positieve test! Super duidelijke test voor iemand die nog geen 6 weken is, zei ze, dus mag meteen beginnen. Voelt goed om iets te kunnen doen voor andere vrouwen waarbij het zwanger worden lastiger is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven