Snowwwwwwy Friday

13-01-2017 06:14 35 berichten
Zo, vandaag ben ik vroeg wakker. Man en kind liggen nog in bed. Ik heb koffie gezet, nu op de bank in pyama en onder de deken. Voor de ochtendspits in huis start even wat tijd voor mezelf. Enkel en alleen voor mezelf. Wat kan ik daarvan genieten!

Kijk net uit het raam en zie dat regen de sneeuw grotendeels heeft doen verdwijnen. Niet erg, ik ben niet verzot op sneeuw en bijkomende gladheid en gevaren op de weg.

Ik ben benieuwd hoe jullie dag start, vervolgd zal worden en of jullie plannen hebben die al dan niet ten uitvoer zullen worden gebracht.

Groet Troeteltje!
Alle reacties Link kopieren
quote:estrellas2 schreef op 13 januari 2017 @ 08:35:

Goeiemorgen Troetel.

Zo mijn oudste voor de 2e dag naar speciaal onderwijs brengen. Hij vertelde net dat hij liever naar de andere groep gaat. Het is nog even wennen voor hem.

Fijne vrijdag!Ahh. Hoe is het voor jou? Die overgang en het feit dat je moet zien dat het even moeilijk is voor hem?
quote:mendy schreef op 13 januari 2017 @ 08:45:

[...]

Ahh. Hoe is het voor jou? Die overgang en het feit dat je moet zien dat het even moeilijk is voor hem?Voor mij is het ook lastig. Sowieso het feit dat het nodig is dat hij naar cluster 4 gaat maar ook om te zien dat het voor hem extra spanning met zich mee brengt.
There is no footprint too small to leave an imprint on this world!
Dames, heel diverse dagstarts lees ik. Fijn dat eenieder dat zo fijn zelf kan bepalen he?

Hoewel ik veel te vaak commentaar krijg van man over het vroege opstaan. Maar ik geniet daar echt zo enorm van. Sterker nog, ik durf te beweren dat ik dat nodig heb om mijn dag sterker te starten.
Toen ik wakker werd en naar buiten keek sneeuwde het, maar toen ik later het balkon op ging zag ik dat de straat niet wit werd, dus het was natte sneeuw. Wel jammer, ik vind een witte omgeving altijd wel mooi en rustgevend.
Troeteltje wat jammer dat je man daar commentaar over heeft. Als jij dat fijn vindt, moet je dat vooral lekker doen hoor!

Ik heb inmiddels alle boodschappen binnen, schaatsen voor zoon gehaald en nu is dochter spelen en zit ik met een kopje koffie en een boek op de bank, heerlijk!
Heerlijk Momo!

Ja, het belemmerd wel ja, dat commentaar. Want als ik opsta en beneden zo stilletjes mogelijk doe merk ik dat ik bijna letterlijk en figuurlijk op mijn tenen loop. Het kan mijn positieve glimlach echt indammen, want het is echt mijn momentje op de dag. Helemaal van mij, van mij, van mij.

Cateau, voor jou en je brommertje wel veiliger zo.
Slappe sneeuw, bah! Vieze slush-puppyzooi! Sneeuw mag geen sneeuw heten als het niet onder de schoenzolen kraakt!
Zo ik ben Toos Vastgoedloos

Handtekening gezet, hoofdstuk is nu definitief gesloten. Mijn allereerste appartementje dat ik op mijn 21e kocht en ruim 10 jr met plezier heb gewoond.
Maar in ruil daarvoor nu wel een hele hoop rust in de plaats cadeau, toch?
quote:Troeteltje schreef op 13 januari 2017 @ 13:27:

Maar in ruil daarvoor nu wel een hele hoop rust in de plaats cadeau, toch?Jep en helaas een slanke bankrekening

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven