Miskraam

21-01-2017 11:56 80 berichten
Ik lig momenteel in bed met vanmorgen 4 tabletjes misoprostol.. Ben zo ontzettend verdrietig en de pijn is niet te harden Ik weet niet wat ik met dit bericht wil ik denk het gewoon even kwijt zijn
Alle reacties Link kopieren
quote:Baggal schreef op 21 januari 2017 @ 17:53:

[...]

maar de manier waarop jij dit stelt is toch wel heel erg zakelijk en doet geen recht aan het gevoel van degene die de miskraam op dat moment overkomt.

Jij vindt dat het geen recht doet aan het gevoel. Ik vind dat vroeger lang niet alles beter was, maar sommige dingen wel.

Een miskraam is een zeer veel voorkomend iets, ik denk dat het goed zou zijn als we het ook weer zo zouden kunnen gaan bekijken: als een tijdig ingrijpen van de natuur.

Verdrietig, ja, maar niet het einde van de wereld.
Do something nice for someone today. Leave them alone.
Week 18 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:renate19 schreef op 21 januari 2017 @ 12:13:

Ik ben alleen en zo ontzettend bang en verdrietig.

En daar gaat het hier om.

Ik hoop nu je samen bent, samen kan delen.

Nogmaals sterkte.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Mensen, hou alsjeblieft op met dat gekibbel wat nou precies de benaming is of wat dan ook. Lumos heef iets gezegd wat ze niet zo bedoelde, klaar nu.

TO is heeft een miskraam gehad, heeft pijn en verdriet en dat is hartstikke rot.

TO, heel veel sterkte.
quote:vivamien schreef op 21 januari 2017 @ 19:16:

Mensen, hou alsjeblieft op met dat gekibbel wat nou precies de benaming is of wat dan ook. Lumos heef iets gezegd wat ze niet zo bedoelde, klaar nu.

TO is heeft een miskraam gehad, heeft pijn en verdriet en dat is hartstikke rot.

TO, heel veel sterkte.

+1. Dames houd je een beetje in zeg. TO heeft al een k*tdag en zit denk ik niet te wachten op medische termen enzo.

Iedereen beleeft een miskraam/missed abortion/afbraak van een zwangerschap anders. Hoe dan ook, is het verdrietig.

TO ik hoop dat je een beetje kunt rusten en dat er goed voor je gezorgd wordt.
quote:renate19 schreef op 21 januari 2017 @ 17:40:

Ik ben net terug van het zkh ivm blijvend bloedverlies. Het vruchtzakje is er uit en ik moet te bed met kraamverband tegen het bloeden. Iedereen ontzettend bedankt voor de steun en lieve berichten. Excuses dat ik niet inhoudelijk reageer ik laat het even bezinken en ik kijk morgen even verder.

Neem vooral de tijd. Je bent ons niks verschuldigd, dus ook geen reactie morgen. Ik hoop dat je een beetje weet te slapen vannacht en dat de pijn afgezakt is. Heel veel sterkte . En schrijf vooral van je af in bijvoorbeeld het topic dat Maccaron noemde. Als je daar behoefte aan hebt. Mij heeft erover schrijven toen erg geholpen.

Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven