Hij is 14 jr jonger; en heeeeerlijk!
woensdag 23 juli 2008 om 21:15
Tenminste dat vermoed ik, hahaha!!!
Er is nog niets oneerbaars gebeurd, maar deze jongeman maakt nu al ruim een jaar op alle mogelijke manieren duidelijk dat hij mij wel ziet zitten.
Gezien zijn leeftijd en levensfase (student, op het punt voor stage naar het buitenland), en de mijne (happy single, carrierevrouw) is het duidelijk dat we elkaar alleen seksueel interessant vinden.
Zoals ik al zei, er zit 14 jr leeftijdsverschil tussen ons; ik 37, hij 23.
Mijn vriendin vindt "het niet kunnen", ik heb een jaar lang de boot afgehouden, maar denk nu inmiddels "what the heck!"...
Uit nieuwsgierigheid; wat vinden jullie???
(er staat trouwens binnenkort een date gepland...)
Er is nog niets oneerbaars gebeurd, maar deze jongeman maakt nu al ruim een jaar op alle mogelijke manieren duidelijk dat hij mij wel ziet zitten.
Gezien zijn leeftijd en levensfase (student, op het punt voor stage naar het buitenland), en de mijne (happy single, carrierevrouw) is het duidelijk dat we elkaar alleen seksueel interessant vinden.
Zoals ik al zei, er zit 14 jr leeftijdsverschil tussen ons; ik 37, hij 23.
Mijn vriendin vindt "het niet kunnen", ik heb een jaar lang de boot afgehouden, maar denk nu inmiddels "what the heck!"...
Uit nieuwsgierigheid; wat vinden jullie???
(er staat trouwens binnenkort een date gepland...)
donderdag 15 januari 2009 om 12:53
Hihi, Nolo, ik zag jou al op zo'n kletstopic op overige, dan zouden we het hebben over hoe we de kattenpies uit het tapijt konden verwijderen enzo..... Haha, ik ons allemaal daar al zitten eigenlijk!
Anyway,wat mijn 'ziek zijn' betreft, ben net bij de huisarts geweest (het was dus geen griepje, maar een 'lokaler' probleem). Volgens hem geen enkel probleem en niets ernstigs, dus ik ga mijn date morgen gewoon door laten gaan!!
Lelie, wat heerlijk, die reis. Dat zal je idd goed doen, ik ga ook vaak op reis als ik weer eens rust in mijn kop zoek.
Marianne, ben je het nog niet helemaal zat??
Anyway,wat mijn 'ziek zijn' betreft, ben net bij de huisarts geweest (het was dus geen griepje, maar een 'lokaler' probleem). Volgens hem geen enkel probleem en niets ernstigs, dus ik ga mijn date morgen gewoon door laten gaan!!
Lelie, wat heerlijk, die reis. Dat zal je idd goed doen, ik ga ook vaak op reis als ik weer eens rust in mijn kop zoek.
Marianne, ben je het nog niet helemaal zat??
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
donderdag 15 januari 2009 om 15:17
Ow wat fijn MissT, dat je het gewoon lekker door kunt laten gaan! Spannend!
Uhm, maar zou je aub voor mijn duidelijkheid jouw story eens willen vertellen? Die heb ik even gemist geloof ik tijdens mijn afwezigheid. En ik ben wel benieuwd!
Leuk dat je oo regelmatig reist trouwens. Ik heb er echt megeveel zin in in elk geval! Droom er zelfs al van. Het gaat super worden, maar ook weer spannend.
Uhm, maar zou je aub voor mijn duidelijkheid jouw story eens willen vertellen? Die heb ik even gemist geloof ik tijdens mijn afwezigheid. En ik ben wel benieuwd!
Leuk dat je oo regelmatig reist trouwens. Ik heb er echt megeveel zin in in elk geval! Droom er zelfs al van. Het gaat super worden, maar ook weer spannend.
donderdag 15 januari 2009 om 15:28
Miss T. wat heerlijk dat het door kan gaan morgen. Leuk leuk leuk! Lekkere Trio Koningin van me!
Reizen is toch heerlijk, niet waar.
NIEUW AVONTUUR DJOELS & HAAR JONGE GOD.
Wanneer: maart of april
Waar: Cuba
Wat: Rondreis en daarna verlenging met een week neuken in een juniorsuite met uitzicht op de zee.
Leuk?: TeringTyfus leuk.
We kijken boekjes, lezen, vragen, zoeken, kletsen, stellen ons voor, verheugen.... vieren dat weer op een heuglijk geile manier... ach, meer van dat soort dingen.
Ik ben dol op avonturen. Had ik dat al verteld? Ik ben namelijk gewoon mijn eigen toekomst aan het maken!
Reizen is toch heerlijk, niet waar.
NIEUW AVONTUUR DJOELS & HAAR JONGE GOD.
Wanneer: maart of april
Waar: Cuba
Wat: Rondreis en daarna verlenging met een week neuken in een juniorsuite met uitzicht op de zee.
Leuk?: TeringTyfus leuk.
We kijken boekjes, lezen, vragen, zoeken, kletsen, stellen ons voor, verheugen.... vieren dat weer op een heuglijk geile manier... ach, meer van dat soort dingen.
Ik ben dol op avonturen. Had ik dat al verteld? Ik ben namelijk gewoon mijn eigen toekomst aan het maken!
DTEEZ!
donderdag 15 januari 2009 om 16:23
Lelie, mijn verhaal in een notedop (wat een heerlijk ouderwetse uitdrukking).
Ben hier begonnen met een JG van 10 jaar jonger, heeft hier in huis veel verbouwd (inclusief mij ). Die is na een heerlijke zomer en een beetje mot tussen ons vertrokken (overigens komt hij nu weer terug...), en heb ik een MVGL, maar stiekem toch JG want 2 jaar jonger ontmoet, en daar doe ik het nu al een maand of 3 mee. Heerlijke man, bij hem kan en mag alles, de sex is echt mindblowing. Hij is bezet, ik ben single, en dit tussen ons echt alleen voor de sex. Heel prettig.
Hij heeft mij een tijdje geleden een trio beloofd, en dat zou dus morgen wel eens plaats kunnen gaan vinden. In ieder geval een duo voor mij morgen !!
Djoels, ik ben ook zo dol op avonturen. Ga in februari nog een dikke 1,5 week richting Azie!
Ben hier begonnen met een JG van 10 jaar jonger, heeft hier in huis veel verbouwd (inclusief mij ). Die is na een heerlijke zomer en een beetje mot tussen ons vertrokken (overigens komt hij nu weer terug...), en heb ik een MVGL, maar stiekem toch JG want 2 jaar jonger ontmoet, en daar doe ik het nu al een maand of 3 mee. Heerlijke man, bij hem kan en mag alles, de sex is echt mindblowing. Hij is bezet, ik ben single, en dit tussen ons echt alleen voor de sex. Heel prettig.
Hij heeft mij een tijdje geleden een trio beloofd, en dat zou dus morgen wel eens plaats kunnen gaan vinden. In ieder geval een duo voor mij morgen !!
Djoels, ik ben ook zo dol op avonturen. Ga in februari nog een dikke 1,5 week richting Azie!
donderdag 15 januari 2009 om 17:25
Miss L: ik ben mn dikke buik wel zat. Ik zat vanmiddag te denken dat ik gewoon weer ns zin heb in ongegeneerde (nou is dat over het algemeen niet zo'n probleem) seks zonder buik. Dus gewoon lekker alle standjes kan doen met SV. Want mn buik is nu zo groot dat dat niet meer lukt. Blijft wel genoeg over, maar ik wil hem wel ns zonder mn buik. Wordt een nieuwe ervaring, want dat hebben we nog niet gedaan.
Lekker dat je date (mss dubbeldate...) gewoon door kan gaan! Spannend! Enne wel vertellen he?
Djoels, grappig. Met JG in een juniorsuite. Hoe toepasselijk.
Maar wel een zeer prettig vooruitzicht!
Wat een avontuurlijke mensen hier. Leuk. Mijn grootste belevenis de komende tijd is natuurlijk wel bekend, maar daarnaast wil ik ook lekker seksen met SV (zonder buik en met hoge hakken...)
Lekker dat je date (mss dubbeldate...) gewoon door kan gaan! Spannend! Enne wel vertellen he?
Djoels, grappig. Met JG in een juniorsuite. Hoe toepasselijk.
Maar wel een zeer prettig vooruitzicht!
Wat een avontuurlijke mensen hier. Leuk. Mijn grootste belevenis de komende tijd is natuurlijk wel bekend, maar daarnaast wil ik ook lekker seksen met SV (zonder buik en met hoge hakken...)
donderdag 15 januari 2009 om 17:41
donderdag 15 januari 2009 om 19:05
donderdag 15 januari 2009 om 22:12
donderdag 15 januari 2009 om 22:18
donderdag 15 januari 2009 om 22:22
Lelie, heerlijk!
Geniet ervan!
Nolo, dat 'viespeukje' neem ik maar als compliment
Deze man is ook echt hemels, hoop dat ie nog even blijft! Hij weet echt precies hoe het allemaal moet (en laat hij dat nou ook tegen mij zeggen als ik hem onder handen neem.....)
Ga maar slapen, ben je je morgen goed uitgerust voor je neuksessie! Veel genieten, hoor!
Geniet ervan!
Nolo, dat 'viespeukje' neem ik maar als compliment
Deze man is ook echt hemels, hoop dat ie nog even blijft! Hij weet echt precies hoe het allemaal moet (en laat hij dat nou ook tegen mij zeggen als ik hem onder handen neem.....)
Ga maar slapen, ben je je morgen goed uitgerust voor je neuksessie! Veel genieten, hoor!
donderdag 15 januari 2009 om 22:32
Wauw, wat een geile energie in the air!!!
Nou, slapen wordt lastig; ben zoooo opgewonden! Het is 3 maanden geleden, damned!
Checken jullie even mee;
bed verschoond
naar de kapper geweest
nagels gedaan
lekkere dingen in huis (morgen eten we mijn befaamde lasagna!!!)
morgenochtend het hele knip-, scheer- en waswerk
Anything else???
Nou, slapen wordt lastig; ben zoooo opgewonden! Het is 3 maanden geleden, damned!
Checken jullie even mee;
bed verschoond
naar de kapper geweest
nagels gedaan
lekkere dingen in huis (morgen eten we mijn befaamde lasagna!!!)
morgenochtend het hele knip-, scheer- en waswerk
Anything else???