VRLK
woensdag 14 januari 2009 om 21:07
En wij zitten ook nog midden tussen de dozen, niet afgemaakte plinten, een trap die gekrabd moet worden, twee trappen die geverfd moeten worden. Badkamer op eerste wordt volgende week ein-de-lijk douche afgemaakt (wanden geplaatst) en dan kunnen we 'm gebruiken. Morgen maar eens luxaflex regelen, anders ziet iedereen ons .
woensdag 14 januari 2009 om 21:07
Mag ik even met jullie delen dat ik Spierpijn heb? In mijn kuiten, liezen en heupen, ik wist niet eens dat je daar ook spieren hebt. Ik wilde me eigenlijk vanavond gaan aanmelden bij de sportschool, maar vent is nog niet thuis.
Athena, ik krijg spontaan jeuk bij die zindelijkheidsproblematieksessie (galgje?). Wat een idee zeg. 's Nachts zindelijk worden hebben we op een gegeven moment maar gedaan, iedere keer als ze een dag of vier, vijf droog was geweest deden we 's nachts de luier uit en lieten 'm uit tot er weer twee nachtelijke ongelukjes waren gebeurd (en er dus dringend gewassen moest worden). En niets meer te drinken geven na het avondeten hielp hier ook goed met het zindelijk worden 's nachts. Wiske is nu gewoon overdag en 's nachts zindelijk. Maar het was wel een zware bevalling.
Wat jullie een wishlist noemen, is bij ons nog een dringend to-do list:
* keukenblok betegelen boven aanrecht
* douchecabine plaatsen
* schutting achter afmaken
* gras leggen en boompjes/struikjes planten
* zolder sorteren en opruimen
* berging leegmaken zodat ik weer bij de koelkast en bij mijn fiets kan
* nieuw 'slot' op wasdroger, wordt nu dichtgeplakt met schilderstape om te kunnen drogen
en wishlist:
* nieuwe spekkast
* nieuwe eettafel met stoelen
* opbergmeubel voor de kamer van Suske
* nieuwe boekenkast (bij voorkeur bibliotheekkast) voor huiskamer
Jee Pebbles, wat fijn zeg dat jullie zaak zo goed gaat!
Athena, ik krijg spontaan jeuk bij die zindelijkheidsproblematieksessie (galgje?). Wat een idee zeg. 's Nachts zindelijk worden hebben we op een gegeven moment maar gedaan, iedere keer als ze een dag of vier, vijf droog was geweest deden we 's nachts de luier uit en lieten 'm uit tot er weer twee nachtelijke ongelukjes waren gebeurd (en er dus dringend gewassen moest worden). En niets meer te drinken geven na het avondeten hielp hier ook goed met het zindelijk worden 's nachts. Wiske is nu gewoon overdag en 's nachts zindelijk. Maar het was wel een zware bevalling.
Wat jullie een wishlist noemen, is bij ons nog een dringend to-do list:
* keukenblok betegelen boven aanrecht
* douchecabine plaatsen
* schutting achter afmaken
* gras leggen en boompjes/struikjes planten
* zolder sorteren en opruimen
* berging leegmaken zodat ik weer bij de koelkast en bij mijn fiets kan
* nieuw 'slot' op wasdroger, wordt nu dichtgeplakt met schilderstape om te kunnen drogen
en wishlist:
* nieuwe spekkast
* nieuwe eettafel met stoelen
* opbergmeubel voor de kamer van Suske
* nieuwe boekenkast (bij voorkeur bibliotheekkast) voor huiskamer
Jee Pebbles, wat fijn zeg dat jullie zaak zo goed gaat!
woensdag 14 januari 2009 om 21:10
O ja, wij moeten ook nog twee nieuwe deuren omdat er een gat of deuk in zit. En daarom dus eigenlijk een stuk of 8 nieuwe deuren omdat ik ze het liefst allemaal hetzelfde wil hebben....
Overigens zijn een aantal van mijn dingen toch echt geen wishlist. Wij kijken bijvoorbeeld in de hal al 2 jaar tegen een kale muur aan. Gestuct is hij wel, maar daarna.... En die plint in de keuken is ook wel handig. En de nieuwe kraan ook, de oude lekt nogal, al 4 jaar......
Het huis raakt volledig in verval sinds wij het gekocht hebben .
Overigens zijn een aantal van mijn dingen toch echt geen wishlist. Wij kijken bijvoorbeeld in de hal al 2 jaar tegen een kale muur aan. Gestuct is hij wel, maar daarna.... En die plint in de keuken is ook wel handig. En de nieuwe kraan ook, de oude lekt nogal, al 4 jaar......
Het huis raakt volledig in verval sinds wij het gekocht hebben .
woensdag 14 januari 2009 om 21:14
woensdag 14 januari 2009 om 21:21
woensdag 14 januari 2009 om 21:23
Aangepast, bedankt voor het melden!
Een spekkast is een niet al te grote en niet al te hoge kast met twee deurtjes, of een deurtje en daarnaast lades. Heb je in allerlei houtsoorten en allerlei uitvoeringen, maar ik houd van een beetje 'boeren'kasten, van oud hout bijvoorbeeld, en niet teveel tierlantijntjes en ook niet zo oma's eikenhouten kast-achtig.
Een spekkast is een niet al te grote en niet al te hoge kast met twee deurtjes, of een deurtje en daarnaast lades. Heb je in allerlei houtsoorten en allerlei uitvoeringen, maar ik houd van een beetje 'boeren'kasten, van oud hout bijvoorbeeld, en niet teveel tierlantijntjes en ook niet zo oma's eikenhouten kast-achtig.
woensdag 14 januari 2009 om 22:30
Athena, wat een gedoe weer rondom het zindelijk worden. Het lijkt me echt superfrustrerend!
Hier waren ze vrijwel gelijk dag en nacht zindelijk, lekker makkelijk, niks voor hoeven doen.
Meid, die taart en die cupcakes!! prachtig zeg...
Vind het zo leuk dat je dat doet!
Mille, wat een verhaal van Maxi zeg, ik zou ook superpissig zijn.
Moest er nu wel om grinniken eigenlijk Maar ben blij dat de puberteit hier nog even duurt...
Pebbles, stoer man, het doorbreken van de winkel. En echt super dat jullie zo lekker gaan!
Lien, wanneer heb je arbeidsvoorwaardengesprek?
Morrie, hier ook nog een heleboel kleine klusjes hoor, maar heb geen zin om ze op te schrijven, omdat dat dan weer gelijk weer zo als 'moeten' voelt en ik wil juist dat we dat soort dingen gaan doen, als we er zin in hebben.
Voor in huis, qua meubilair niet heel veel wensen, ik zou wel graag een tv in de slaapkamer willen en nieuwe badkamer en toilet.
Eerst maar eens een nieuw kind, dat is ook duur
Net gesport en ben nu gaar!
Hier waren ze vrijwel gelijk dag en nacht zindelijk, lekker makkelijk, niks voor hoeven doen.
Meid, die taart en die cupcakes!! prachtig zeg...
Vind het zo leuk dat je dat doet!
Mille, wat een verhaal van Maxi zeg, ik zou ook superpissig zijn.
Moest er nu wel om grinniken eigenlijk Maar ben blij dat de puberteit hier nog even duurt...
Pebbles, stoer man, het doorbreken van de winkel. En echt super dat jullie zo lekker gaan!
Lien, wanneer heb je arbeidsvoorwaardengesprek?
Morrie, hier ook nog een heleboel kleine klusjes hoor, maar heb geen zin om ze op te schrijven, omdat dat dan weer gelijk weer zo als 'moeten' voelt en ik wil juist dat we dat soort dingen gaan doen, als we er zin in hebben.
Voor in huis, qua meubilair niet heel veel wensen, ik zou wel graag een tv in de slaapkamer willen en nieuwe badkamer en toilet.
Eerst maar eens een nieuw kind, dat is ook duur
Net gesport en ben nu gaar!
woensdag 14 januari 2009 om 22:46
Hier is KW sinds een jaar (denk ik Ben ik nu ook ontaard? ah...) 's nachts zindelijk en het gaat echt heel goed, Hij heeft eigenlijk nooit (misschien 1 x maar dat weet ik niet meer) een ongelukje (ieks) gehad 's nachts. En het is eigenlijk in overleg gegaan toen hij een tijdje overdag zindelijk (lees; op tijd naar het toilet en zonder luier overdag) was. En het ging meteen goed. Wellicht niet het succesverhaal wat je wil horen op het moment.
De AA sessie klinkt me nogal serieus in de oren. Is het echt zo'n probleem dan? Natuurlijk begrijp ik dat het lastig is icm school ed, maar hij is nog maar net 4 jaar. Ik snap wel dat je gaat, ik zou denk hetzelfde doen, maar ik begrijp dat je even over een drempel heen moet. Heel veel succes in ieder geval en ik hoop dat het z'n vruchten afwerpt en het allerbelangrijkste dat Boefje erbij geholpen is!
Zolder gaan we verbouwen (incl. plaatsen van eigen badkamer) en we laten geen aannemer komen. Die hebben we in huis. Dat is handig van getrouwd zijn met een architect. Ik heb de zodler 3D op de pc staan Nu het echte werk nog
Hier is net de verzekeringenman geweest. We kwamen erachter dat BRS nog niet meeverzekerd was op de overlijdenspolis. Mmmhh.. even gefikst. Nu een vervolgafspraak staan (I know..) om onze pensioenen te laten bekijken. Altijd handig, want eerlijk... ik heb echt geen goed beeld van hoe we er over 30/35 jaar bij zitten.
Na bezoek van adviseur hebben GW en ik gebowld op de Wii (de adviseur stond eerder op de stoep dan we dachten en kwam binnen in een woonkamer met een sdlaontafel aan de kant en twee verhitte hoofden van de inspanning ).
Zo leuk. En ik win! Nog leuker GW had het over een Wii bowl competitie met de VRLK Wii dames. Moet niet gekker worden!
Ik heb zin in ons weekend weg!!!
Nu naar boven.
Lekker slapen en morgen weer aan het werk.
De AA sessie klinkt me nogal serieus in de oren. Is het echt zo'n probleem dan? Natuurlijk begrijp ik dat het lastig is icm school ed, maar hij is nog maar net 4 jaar. Ik snap wel dat je gaat, ik zou denk hetzelfde doen, maar ik begrijp dat je even over een drempel heen moet. Heel veel succes in ieder geval en ik hoop dat het z'n vruchten afwerpt en het allerbelangrijkste dat Boefje erbij geholpen is!
Zolder gaan we verbouwen (incl. plaatsen van eigen badkamer) en we laten geen aannemer komen. Die hebben we in huis. Dat is handig van getrouwd zijn met een architect. Ik heb de zodler 3D op de pc staan Nu het echte werk nog
Hier is net de verzekeringenman geweest. We kwamen erachter dat BRS nog niet meeverzekerd was op de overlijdenspolis. Mmmhh.. even gefikst. Nu een vervolgafspraak staan (I know..) om onze pensioenen te laten bekijken. Altijd handig, want eerlijk... ik heb echt geen goed beeld van hoe we er over 30/35 jaar bij zitten.
Na bezoek van adviseur hebben GW en ik gebowld op de Wii (de adviseur stond eerder op de stoep dan we dachten en kwam binnen in een woonkamer met een sdlaontafel aan de kant en twee verhitte hoofden van de inspanning ).
Zo leuk. En ik win! Nog leuker GW had het over een Wii bowl competitie met de VRLK Wii dames. Moet niet gekker worden!
Ik heb zin in ons weekend weg!!!
Nu naar boven.
Lekker slapen en morgen weer aan het werk.
donderdag 15 januari 2009 om 09:55
Nou eeeeh... nee? Ik hoop dat jullie het zo leuk vinden, maar vinden dat jullie teveel taart moeten eten dat ik gewoon binnenkort een bestelling kan plaatsen. Dochter is half april jarig, Athena, is het geen tijd voor carriere move?
Vandaag is Linoleum thuis, dus mag hij zich met BNJMN bemoeien, ga ik even wat andere dingen doen. Vanmiddag met drie richting zwembad, want dan moet hij netwerken... Nu wasbak omruilen enzo, zodat wellicht badkamer binnenkort echt af is!
Vandaag is Linoleum thuis, dus mag hij zich met BNJMN bemoeien, ga ik even wat andere dingen doen. Vanmiddag met drie richting zwembad, want dan moet hij netwerken... Nu wasbak omruilen enzo, zodat wellicht badkamer binnenkort echt af is!
donderdag 15 januari 2009 om 10:30
Morning.
beetje brak van gezellig verjaardagsfeestje. Klein clubje dus kon lekker met zijn allen aan onze stamtafel.
Ik heb ook nog een hele lijst aan dingen die in huis moeten en dingen die ik in huis wil. Het ontbreekt ons vooral aan tijd, dus misschien moet ik ook maar eesn aan ee klusjesman gaan denken. Pebblo en zijn vader klussen alleen nog maar op de zaak. En terecht ook wel. Al met al hebben ondanks wat kleine gebreken toch wel een lekker huis.
Zindelijkheid ging hier ook snel en redelijk makkelijk... De bijeenkomst die je beschrijft klinkt best pittig. Hoe gaat het nu op school dan met de zindelijkheid?
Pebblo en ik golfen samen op de Wii, met Groot Pebbeltje speel ik vooral tennis en elke avond zit ik alleen te poolen.
beetje brak van gezellig verjaardagsfeestje. Klein clubje dus kon lekker met zijn allen aan onze stamtafel.

Ik heb ook nog een hele lijst aan dingen die in huis moeten en dingen die ik in huis wil. Het ontbreekt ons vooral aan tijd, dus misschien moet ik ook maar eesn aan ee klusjesman gaan denken. Pebblo en zijn vader klussen alleen nog maar op de zaak. En terecht ook wel. Al met al hebben ondanks wat kleine gebreken toch wel een lekker huis.
Zindelijkheid ging hier ook snel en redelijk makkelijk... De bijeenkomst die je beschrijft klinkt best pittig. Hoe gaat het nu op school dan met de zindelijkheid?
Pebblo en ik golfen samen op de Wii, met Groot Pebbeltje speel ik vooral tennis en elke avond zit ik alleen te poolen.

donderdag 15 januari 2009 om 10:36
Wii is dus wel echt leuk begrijp ik. Nog gefeliciteerd met Pebblo, helemaal vergeten!
Hier fijn dat ik nog vrij ben. Linoleums oma is vanochtend vroeg overleden en hij is er nu naartoe en ik doe de kindjes dan. Is verdrietig, maar prima, was al duidelijk dat ze eind van de week niet ging redden. Wel gek dat we nu een hele generatie opschuiven, want nu hebben we alletwee geen opa's en oma's meer.
Hier fijn dat ik nog vrij ben. Linoleums oma is vanochtend vroeg overleden en hij is er nu naartoe en ik doe de kindjes dan. Is verdrietig, maar prima, was al duidelijk dat ze eind van de week niet ging redden. Wel gek dat we nu een hele generatie opschuiven, want nu hebben we alletwee geen opa's en oma's meer.
donderdag 15 januari 2009 om 13:09
Klussenlijst voor hier:
-raamkozijn voorkant laatste laag verf geven
-voordeur schuren en opnieuw lakken
-wat doen aan gebladderde vensterbanken woonkamer
-open haardenboer bellen want sinds kort een flinke scheur in stucwerk
-woonkamerdeur schilderen
-hout in gang en hal schilderen
-stukje tuin opnieuw betegelen wat verzakt is en plassen op nare plek veroorzaakt
-boom in de tuin snoeien
-kozijn bijkeuken vervangen
-keuken verbouwen
-eerste trap schuren en schilderen
-gordijnen in onze slaapkamer eindelijk op goede lengte maken
-plank boven inmiddels verwijderde commode van kamer Nano halen want nu geen gezicht meer
-afmaken buitenkant badkamer Maxi
-schuifdeur in badkamer Maxi
-cv-leidingen wegwerken in gang naar kamer Maxi
-rand bij verhoging op kamer Maxi afwerken
-wc afmaken
En ik ben vast nog wel wat vergeten, maar volgens mij heb ik zo ook al de langste lijst
Inderdaad nog gefeliciteerd met Pebblo Peb!
En Lien, ik hoopte ook al tzt een bestelling te kunnen plaatsen.
Athena, voor al uw vrolijke taarten
-raamkozijn voorkant laatste laag verf geven
-voordeur schuren en opnieuw lakken
-wat doen aan gebladderde vensterbanken woonkamer
-open haardenboer bellen want sinds kort een flinke scheur in stucwerk
-woonkamerdeur schilderen
-hout in gang en hal schilderen
-stukje tuin opnieuw betegelen wat verzakt is en plassen op nare plek veroorzaakt
-boom in de tuin snoeien
-kozijn bijkeuken vervangen
-keuken verbouwen
-eerste trap schuren en schilderen
-gordijnen in onze slaapkamer eindelijk op goede lengte maken
-plank boven inmiddels verwijderde commode van kamer Nano halen want nu geen gezicht meer
-afmaken buitenkant badkamer Maxi
-schuifdeur in badkamer Maxi
-cv-leidingen wegwerken in gang naar kamer Maxi
-rand bij verhoging op kamer Maxi afwerken
-wc afmaken
En ik ben vast nog wel wat vergeten, maar volgens mij heb ik zo ook al de langste lijst
Inderdaad nog gefeliciteerd met Pebblo Peb!
En Lien, ik hoopte ook al tzt een bestelling te kunnen plaatsen.
Athena, voor al uw vrolijke taarten
donderdag 15 januari 2009 om 13:33
Lien, gecondoleerd met het overlijden van Linoleum zijn oma.
Ik begrijp dat ze respectabele leeftijd heeft bereikt?
Heeft hier iemand nog een levende opa/oma?
Ik al bijna 10 jaar niet meer.
Oké, Mille... jij wint! Opschepper
Peb, nog gefeliciteerd met Pebblo!
En de Wii is echt heel leuk! Wij spelen ook samen. En dan gisteravond bowling maar we vinden golf ook heel leuk. KW en ik golfen, bowlen en tennissen veel. Ik wil zo graag de Wii Sport (Morrie, hoe bevalt die) maar die is pas weer in april (!!) leverbaar. En de Mario Kart pas weer over drie weken.
Ben aan het werk maar zoveel gezeik. Er worden beslissingen genomen door de directie die niet heel positief (understatement) zijn voor het personeel, maar onze leidinggevende heeft haar akkoord gegeven. Wij, het land, zijn het er niet mee eens en op zoek naar een manier om haar te overtuigen. Lastig...
En dan ook nog te maken met leidinggevenden die medewerkers op de kast jagen en waar we juridisch gewoon problemen door krijgen. Enniewee... ik pak mijn brandslang en ga verder brandjes blussen.
Ik begrijp dat ze respectabele leeftijd heeft bereikt?
Heeft hier iemand nog een levende opa/oma?
Ik al bijna 10 jaar niet meer.
Oké, Mille... jij wint! Opschepper
Peb, nog gefeliciteerd met Pebblo!
En de Wii is echt heel leuk! Wij spelen ook samen. En dan gisteravond bowling maar we vinden golf ook heel leuk. KW en ik golfen, bowlen en tennissen veel. Ik wil zo graag de Wii Sport (Morrie, hoe bevalt die) maar die is pas weer in april (!!) leverbaar. En de Mario Kart pas weer over drie weken.
Ben aan het werk maar zoveel gezeik. Er worden beslissingen genomen door de directie die niet heel positief (understatement) zijn voor het personeel, maar onze leidinggevende heeft haar akkoord gegeven. Wij, het land, zijn het er niet mee eens en op zoek naar een manier om haar te overtuigen. Lastig...
En dan ook nog te maken met leidinggevenden die medewerkers op de kast jagen en waar we juridisch gewoon problemen door krijgen. Enniewee... ik pak mijn brandslang en ga verder brandjes blussen.
donderdag 15 januari 2009 om 13:37
Ohh, sorry Lien, helemaal vergeten. Gecondoleerd inderdaad!
Ik heb nog een levende oma Wind. In Spanje, dus die zien we niet zo vaak. De bijbehorende opa is twee jaar geleden overleden. Nederlandse opa en oma zijn er al 20 jaar niet meer.
Ik heb nog een levende oma Wind. In Spanje, dus die zien we niet zo vaak. De bijbehorende opa is twee jaar geleden overleden. Nederlandse opa en oma zijn er al 20 jaar niet meer.
anoniem_41673 wijzigde dit bericht op 15-01-2009 13:38
Reden: aanvulling
Reden: aanvulling
% gewijzigd
donderdag 15 januari 2009 om 13:39
donderdag 15 januari 2009 om 17:07
Geconcoleerd met overlijden oma van Linoleum, Lien.
Ik heb nooit een oma gehad, wel een tijdje een opa. Maar toen mijn biologische vader vertrok liet ook die opa het afweten. waarschijnlijk is hij ergens in de 90 en leeft nog. Later kreeg ik een opa, de vader van mijn huidige vader. Een hele lieve man, maar al oud en inmiddels alweer een jaartje of 12 dood. Hij werd 92, toen ik hem als opa kreeg was hij al rond de 80 ofzo. Opa's en oma's zoals de Pebbeltjes ze hebben heb ik nooit gekend.
Echt wel nodig want nooit afgemaakt:
- deurschilden op slaapkamerdeuren
- rolgordijn in badkamer
- leidingen verven achter wc badkamer
- plinten onze slaapkamer
- plinten zolder
- wasbak aansluiten zolder
- achtertuin opnieuw bestraten, na uitbouw alleen wat opgelapt
- schuur goed indelen zodat fietsen er makkelijker inpassen
Alweer nodig of gewenst
- muur langs trap witten
- zoldertrap repareren, wasmachine afgevallen
- muur woonkamer witten
- muur woonkamer opnieuw in kleur verven
- nieuw vloerkleed
- nieuwe tv + kastje eronder
- nieuw aanrechtblad en beter plinten onder kastjes
- slaapkamer KP opknappen en nieuwe meubels, heeft nog babykamer maar zonder commode en met peuterbed
- slaapkamer GP opknappen en nieuwe meubels, wil burootje voor hem en goede kleding- en speelgoedkast
- onze slaapkamer opknappen en nieuwe meubels, ons bed kraakt en de kledingkast is te klein
- en nieuwe lampen in badkamer, wc, overloop, sfeerlampjes slaapkamers Pebbeltjes en onze slaapkamer
Dat laatste zou geen probleem moeten zijn, maar toch...
En we willen heel heel graag een nieuwe vloer beneden omdat we na het uitbouwen een strip hebben omdat aanleggen niet kon. en zo is het niet alleen een kwestie van te weinig tijd maar ook van te weinig geld.
Ik heb nooit een oma gehad, wel een tijdje een opa. Maar toen mijn biologische vader vertrok liet ook die opa het afweten. waarschijnlijk is hij ergens in de 90 en leeft nog. Later kreeg ik een opa, de vader van mijn huidige vader. Een hele lieve man, maar al oud en inmiddels alweer een jaartje of 12 dood. Hij werd 92, toen ik hem als opa kreeg was hij al rond de 80 ofzo. Opa's en oma's zoals de Pebbeltjes ze hebben heb ik nooit gekend.
Echt wel nodig want nooit afgemaakt:
- deurschilden op slaapkamerdeuren
- rolgordijn in badkamer
- leidingen verven achter wc badkamer
- plinten onze slaapkamer
- plinten zolder
- wasbak aansluiten zolder
- achtertuin opnieuw bestraten, na uitbouw alleen wat opgelapt
- schuur goed indelen zodat fietsen er makkelijker inpassen
Alweer nodig of gewenst
- muur langs trap witten
- zoldertrap repareren, wasmachine afgevallen
- muur woonkamer witten
- muur woonkamer opnieuw in kleur verven
- nieuw vloerkleed
- nieuwe tv + kastje eronder
- nieuw aanrechtblad en beter plinten onder kastjes
- slaapkamer KP opknappen en nieuwe meubels, heeft nog babykamer maar zonder commode en met peuterbed
- slaapkamer GP opknappen en nieuwe meubels, wil burootje voor hem en goede kleding- en speelgoedkast
- onze slaapkamer opknappen en nieuwe meubels, ons bed kraakt en de kledingkast is te klein
- en nieuwe lampen in badkamer, wc, overloop, sfeerlampjes slaapkamers Pebbeltjes en onze slaapkamer
Dat laatste zou geen probleem moeten zijn, maar toch...
En we willen heel heel graag een nieuwe vloer beneden omdat we na het uitbouwen een strip hebben omdat aanleggen niet kon. en zo is het niet alleen een kwestie van te weinig tijd maar ook van te weinig geld.

donderdag 15 januari 2009 om 20:18
Als ik jullie lijstjes zie, zie ik veel potentiële klanten voor onze workshops
Ik ga ook even een lijstje maken. En leuk kunnen we gezamenlijk doorstrepen klus
- trapleuningen afmaken
- laatste treden trap schilderen
- plinten in kamer Apie en kleedkamer
- hal zolder schilderen
- verlichting zolder ophangen
- verlichting Japie ophangen
- verlichting Apie ophangen
- spiegel in gangkast
- haakje voor handdoeken keuken ophangen
- balken op zolder schilderen
- vensterbanken op werkkamer schilderen
- afdak in tuin maken tbv fietsen
- stellingkast in trapkast maken
- kastruimte woonkamer ontwerpen
- gordijnen woonkamer
- passe-partout laten maken voor fotolijsten en ophangen lijsten
- bomen in tuin aanschaffen en planten (in voorjaar)
Hmmm, best een lijst zo snel....
Ik ga ook even een lijstje maken. En leuk kunnen we gezamenlijk doorstrepen klus
- trapleuningen afmaken
- laatste treden trap schilderen
- plinten in kamer Apie en kleedkamer
- hal zolder schilderen
- verlichting zolder ophangen
- verlichting Japie ophangen
- verlichting Apie ophangen
- spiegel in gangkast
- haakje voor handdoeken keuken ophangen
- balken op zolder schilderen
- vensterbanken op werkkamer schilderen
- afdak in tuin maken tbv fietsen
- stellingkast in trapkast maken
- kastruimte woonkamer ontwerpen
- gordijnen woonkamer
- passe-partout laten maken voor fotolijsten en ophangen lijsten
- bomen in tuin aanschaffen en planten (in voorjaar)
Hmmm, best een lijst zo snel....