Minder van Tinder 6 / kleppen over Happn

23-11-2016 20:21 3052 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 6!

Voorgaand deel 5
quote:Eva- schreef op 26 januari 2017 @ 08:20:

[...]

Nee, niet jij!! Zeker niet jij.

Waterman, maar dat was volgens mij wel duidelijk in mijn volgende postings.

Hier alles goed heel goed! Hoe is het met jou?Hoe is het met die 'jonge' man afgelopen? Of heb ik daar overheen gelezen?
Dat ik zaterdagavond een nieuwe date staan heb is waarschijnlijk helemaal off-topic
Hee Frysian, long time no see. Hoe is het met je meid?
Wat ik dan weer niet zo snap is wat er voor een ander léuk is om 'binnen te komen vallen' met wijsheden, zonder verder echt mee te schrijven en ook dingen van zichzelf te laten zien. Ik denk dat het leuke aan meeschrijven ergens is is dat je je digen deelt, ipv alleen commentaar geeft. Al zal ik dat zelf ooit ook heus in topis doen of hebben gedaan (is ook weer iets om over na te denken).

Voor mij is dit een soort van tafeltje aan een kroeg waar je af en toe aanschuift en ervaringen deelt. De ene keer kom je vaker dan de andere keer. Soms heb je meer te vertellen dan de andere keer (of er meer of minder zin in), en met de ene gast heb je ook meer (overeenkomsten in mening) dan met de andere. Als dan iemand van een ander tafeltje alleen maar af en toe iets scherps er in gooit, maar verder weinig laat zien, dan heb ik er niet veel behoefte aan om op te reageren. Al komt die persoon al jaren in dezelfde kroeg en is het een graag geziene gast.

Denk dat het ook meespeelt dat als je wat deelt je dat in je hoofd met meeschrijvers doet, en minder aan meelezers denkt of de af-en-toe reageerders. Dan heb je weinig zin in opmerkingen van iemand die zelf weinig persoonlijks deelt aan het betreffende tafeltje. Van mij mag iedereen hier komen uiteraard, alleen kan je niet voor een ander gaan bepalen hoe waardevol (of inzichtvol, grappig, of nuttig) jouw bijdrages zijn natuurlijk. Dat maakt een ieder voor zichzelf uit. Andersom kan ook niet één persoon bepalen waar een topic als deze (misschien andere topics wel) heengaat of over mag gaan, dat gebeurt zoals het gebeurt.

Afijn, hier weinig nieuws, misschien volgende week een date, maar eigenlijk heb ik het druk met vanalles, dus even minder zin. Misscien hoog tijd voor een date pauze
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Boeze, goede vergelijking.
Ah, het was alweer ontopic en dan ga ik er nog eens overheen
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
quote:frisiandutchie schreef op 26 januari 2017 @ 08:23:

[...]

Hoe is het met die 'jonge' man afgelopen? Of heb ik daar overheen gelezen?

Heb je overheen gelezen. Zijn werk is zo gigantisch druk, dat werkt niet voor mij. Dat staat echt op nummer 1. Ik heb het na de tweede date afgekapt, ook omdat ik verder geen romantische gevoelens kreeg. Goddelijk zoenen kon hij wel, pff.

Hoe gaat het met jou en Beer?
Boebz, even over je vergelijking met die kroeg.

Ik vind het wel erg Trumpiaans, om te spreken over "ons" en "jullie" tafeltje. En daar staat dan ook nog een denkbeeldige dikke muur tussen. Oei. Our table first.

Ik forum al sinds 2005 hier. Mijn nick heeft soms een spatie, soms een punt tussen de twee woorden gehad, maar hoe dan ook, je kan teruglezen dat ik hier op het forum al veel over mezelf heb verteld. In welke stad ik woon, wat ik voor werk doe (dit is zelfs overduidelijk), hoe oud ik ben, dat ik geen kinderen heb omdat ik kinderen stom vind, dat ik een playersverleden heb (als player wel te verstaan ), dat ik graag osseworst met augurken snack, wat voor haar ik heb (zie de duizend en een krullentopics waar ik meeschrijf). Ik schrijf over een kenmerkende reeks huisdieren die ik heb en heb gehad, over mijn long distance relatie die ik zeven jaar heb gehad, en dat ik nu sinds twee jaar steady en happy ben. O ja, met een vrouw. Zonder kinderen. Praise the Lord.

Heel vleiend allemaal dat je me als een mysterieus sujet wil zien cq betitelen maar je hebt de afgelopen tien jaar dus niet goed opgelet

Zo. Dit gezegd hebbende kan ik ter afsluiting nog stellen, dat er ondanks het geëmmer van de afgelopen 24 uur weinig zal veranderen van mijn kant. Ik zal hier blijven meeschrijven wanneer ik daar zin in heb en ik zal gewoon blijven doen wat ik altijd deed. Degenen die hier geen zin in hebben die lezen er maar omheen., daar kan ik goed mee leven.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Nou, dan lees je totaal iets anders dan wat ik bedoel VC. Jij maakt van mijn opmerking die bedoeld was om uit te leggen hoe emand iets ervaart een Trumpiaanse muur.

Wie mijn hier leest weet (kan weten) dat ik helemaal niet van het denken ik 'wij' een 'jullie' ben, maar goed kennelijk komt dat zo over of zo. Het was mijn bedoeling nuancering aan te brengen, dus ik had niet verwacht van Trumpiaanse opmerkingen beschuldigd te worden. (Ook niet om je op andere gedachten te brengen. Leven en laten leven is mijn motto).

Maar zo zie je maar weer.
Ik zei toch dat ze niet op haar avatar lijkt?
Hatsjikideee...
quote:pausini schreef op 26 januari 2017 @ 11:00:

Ik zei toch dat ze niet op haar avatar lijkt?Heb zelfs nooit gerookt
quote:boebezoebe schreef op 26 januari 2017 @ 10:59:

Nou, dan lees je totaal iets anders dan wat ik bedoel VC. Jij maakt van mijn opmerking die bedoeld was om uit te leggen hoe emand iets ervaart een Trumpiaanse muur.

Wie mijn hier leest weet (kan weten) dat ik helemaal niet van het denken ik 'wij' een 'jullie' ben, maar goed kennelijk komt dat zo over of zo. Het was mijn bedoeling nuancering aan te brengen, dus ik had niet verwacht van Trumpiaanse opmerkingen beschuldigd te worden. (Ook niet om je op andere gedachten te brengen. Leven en laten leven is mijn motto).

Maar zo zie je maar weer.Dan heb ik je inderdaad wellicht verkeerd gelezen. Als je dit topic ziet als een tafeltje waar mensen soms kort soms weer lang aanschuiven, en dan weer veel dan weer weinig laten zien, dan maakt het niet uit of de aanschuivers van huis komen, of mensen van andere tafeltjes zijn. Toch?
Kun je aub stoppen met hier steeds op door te gaan VC?
quote:broodroostertje schreef op 26 januari 2017 @ 11:09:

Niet dat ik jou verantwoording schuldig ben, maar als ik bij het inloggen zie dat de discussie door is gegaan dan ben ik vrij om te reageren.

Had jij nog wat inhoudelijks toe te voegen, behalve mij wegketteren?
quote:broodroostertje schreef op 26 januari 2017 @ 11:09:

+1, maar dan gericht aan alle schrijvers. Laten we geen olie op elkaars vuur gooien en gewoon weer over dateperikelen schrijven!

Boebe, misschien een date? Nog geen datum geprikt of moet de wens tot elkaar zien nog worden uitgesproken?

Frisian, ja, geef ons eens een update! Is Beer nog in de picture?
Van mij mag iedereen hier komen en ik haal er uit wat ik zelf wil. Dat raad ik een ander ook aan te doen. Wat ik bedoelde is dat, ook al ben je jaren stamgast in een kroeg en schuif je bij alle tafels aan, dat dat voor de perceptie van een ander niet uit hoeft te maken als die steeds maar aan 1 tafeltje zit. Of nieuwer is.

Afijn, zo zie ik het, kan niet voor een ander spreken (ook al doe ik dat nu eigenlijk wel, hahaha)
Oh, ben weer spuit elf, haha

Noor, ik merk dat ik er gewoon even geen zin in heb, vooral omdat ik een drukke week een sociale agenda heb de komende weken. Nou ja het moet niet hè
Oh maar Boez ik denk juist wel dat het uitmaakt of mensen (als je ze loept) enkel en alleen hier feedback komen geven en verder nergens, of dat je ziet dat ze al eeuwen gewoon overal meeschrijven.

Althans het zou uit moeten maken, gevoelsmatig. Maar goed daarover verschillen we dus van mening, maakt niet uit
Iemand nog een sappige date gehad gisteren, of was het spannender om hier mee te bakkeleien?
N.v.t.

Wil liever de goede sfeer erin houden
Ik ook.....

Anders zie ik geen rede om hier te schrijven.

(Niet dat iemand dat wat kan schelen... )
quote:Alicemorgan82 schreef op 26 januari 2017 @ 11:27:

Ik ook.....

Anders zie ik geen rede om hier te schrijven.

(Niet dat iemand dat wat kan schelen... )Mij
Jaa graag weer over naar de dates. Vond dat zo leuk! Ik heb morgen een date. Met een hele knappe man. Ben een beetje bang dat hij een don juan is maar we gaan voor een leuke avond gewoon!

Een andere man heb ik op Tinder mee uit gevraagd. Pff duurde me te lang dat gechat dus maar zelf wat voorgesteld nu.

Hoe is het met jullie dates? Al wat ingepland? Of iemand mee uit gevraagd?
Boebe, niks moet, ik kan me goed voorstellen dat het soms al druk genoeg is zonder dates. Zo heb ik af en toe een avondje met mezelf, de televisie en m'n ipad nodig

Alice, wat is jouw status? Nog contact met de man die je in het wild al kende en al snel beter hebt leren kennen? ;)

Ik heb sinds de jaarwisseling niet meer geswiped. Alleen nog 1x de app geopend om inspector gadget te spelen door het profiel van m'n date te checken op wijzigingen.
quote:Very__Cherry schreef op 26 januari 2017 @ 11:20:

Iemand nog een sappige date gehad gisteren, Je laat je wel kennen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven