Minnaressen deel 36

19-07-2007 17:56 5104 berichten
Alle reacties Link kopieren
[Bewerkt door moderator, provocatie]

Vervolg Minnaressen
anoniem_53394 wijzigde dit bericht op 09-08-2007 09:35
Reden: Provocatie
% gewijzigd
dewit,

Je praat in de verleden tijd, volgens mij (weer) een stapje verder in je proces? Petje af!
Uhm, nou Plosie, in zo verre verder. Ik wil niet terug naar hoe het was. Maar dat wil zeker niet zeggen dat ik niet nog steeds het allerliefst zou zien dat GM gaat scheiden. We hebben ook nog steeds contact, zien elkaar alleen niet meer, maar we bellen en smsen dus nog wel. Ik ben er nog steeds van overtuigd dat hij bij haar weg zal gaan. Maar met die kanttekening dat ik niet stilletjes zit te wachten. Heb ook nog steeds contact met A, gaat heel erg goed en ga hem ook steeds leuker vinden. Echter dat wat ik voor A voel is zo anders als wat ik voor GM voel. Het gevoel voor A kan ik het beste vergelijken met wat ik voor mijn ex voelde, we zouden samen best oud kunnen worden, een heel eind kunnen komen maar die eenheid die ik voel met GM die is er niet.

We zullen zien hoe het loopt, ben nu voornamelijk druk met mijn koffer inpakken, telefoon blijft nog steeds thuis die 2 weken net als de laptop.
Veel plezier op vakantie Dewit!

Met wel een kanttekening: ik denk niet dat het verstandig is te blijven bellen/smssen. Je houdt je gevoelens voor hem op die manier in stand. Je zoekt dat op, wat je belemmert, wat je blokkeert. Het maakt de situatie ook riskant: de stap naar "for old times sake" toch weer even sex is (te!) klein.

Korenwolf zei het eens zo tegen mij (ik hoop dat ze de quote geen probleem vindt): ik wil stoppen met drinken. Wat is een goede methode, elke avond even een flijs wijn openen en eraan ruiken?
quote:dewit schreef op 13 januari 2009 @ 10:48:

Uhm, nou Plosie, in zo verre verder. Ik wil niet terug naar hoer het was. Geen Freudiaanse verspreking hoop ik?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:Very Cherry schreef op 13 januari 2009 @ 11:09:

[...]

Geen Freudiaanse verspreking hoop ik?

Hahahaha, heb het maar ff veranderd...

Aan de andere kant, heb laatst wel uit zitten rekenen wat ik had kunnen verdienen al die tijd. Aangezien zijn vrouw en haar vriendinnen me per mail steeds voor hoer uitmaken dacht ik nog even een rekening te sturen. Heb op de sexpijler vernomen dat 500,- voor een hele nacht best een redelijke prijs is, 2 keer in de week 15 maanden lang is dan toch nog een te ontvangen bedrag van 32.500,- euro
Dewit
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Beste dewit, mag ik je wat meegeven voor op vakantie?

Jouw situatie lijkt op die van mij, en dan ben ik de vrouw van en jij de vriendin.

Mijn man zegt nu vol voor mij te gaan, Weet je het zeker? JA, ik ga voor jou en de kinderen. Dus niet na 2 maanden weer terug? NEE, ik kies voor jou. Heel duidelijk allemaal.

Hij gaat zonder meer geen stappen ondernemen om de scheiding aan te vragen.

Ik heb hem dringend verzocht dit wel te doen als hij liever bij haar wil zijn (liever scheiden dan bedrogen worden) maar nee, hij gaat voor ons.

Toch, of hij echt helemaal los is van haar, ik betwijfel het, het is zo moeilijk om te vertrouwen! Mijn gevoel zegt dat ie nog niet klaar is met die ander.

Maar die scheiding komt er voorlopig ook nog niet, tenminste niet van hem uit. Ik ga de komende tijd bij mezelf te rade of ik dan degene moet zijn die de knoop doorhakt of blijft vechten.

Hij neemt die beslissing in ieder geval niet.

Misschien ligt jouw lot ook wel in handen van de hersenspinsels van de-vrouw-van. In combinatie met de gemakzucht van je GM.
Tuurlijk, als de vrouw-van er geen trek meer in heeft, dan komt de weg vrij voor de minnares. Maar dan ben je tweede keus, hij heeft dan immers niet zelf gekozen maar het was een gedwongen keus, bij gebrek aan beter.

Wat wil de man het allerliefste?

In deze kwestie gaf de GM aan dat hij voor zijn vrouw kiest, lijkt me dus duidelijke zaak. Net als in jouw geval southern, hij zal het er heus moeilijk mee hebben, maar wil niet scheiden.

Dus wil hij met jou verder, hoe je het ook wendt of keert.

Daar moet je vertrouwen in hebben, hoe moeilijk dat ook is.
Dewit bikini. zonnebrand en slippers in de koffer, laptop, mobiel en GM lekker thuis.

Lekker genieten en nergens aan denken.
Dewit volgens mij vertrek je morgen, hele fijne vakantie en geniet van ieder moment.

Greys alles goed met je?
quote:puk69 schreef op 15 januari 2009 @ 16:13:

Dewit volgens mij vertrek je morgen, hele fijne vakantie en geniet van ieder moment.

Greys alles goed met je?Nee, ben zeer verdrietig dat mijn ex-NGM gewoon keihard niets meer van zich laat horen ....

But seriously: het gaat prima hier. Heb eigenlijk weinig te melden. Lees alles braaf mee maar ik vind het andere topic eigenlijk interessanter. Dat heeft namelijk veel meer impact ook al is de herkenning op dit forum natuurlijk groter. Nu ik zelf zo'n afstand heb kunnen nemen, lees ik soms met verbazing de verhalen hier. Ik verbaas mij ook over mensen die zo stuk zijn na zo'n korte tijd, of zoals op het andere topic over iemand van wie de wederhelft "maar een keer" over de scheef is gegaan en daar al zo kapot van is.....Ik zit zelf heel anders in elkaar maar goed, dat doet er niet zo veel toe... ik heb het erg druk in mijn gewone leventje met van alles en nog wat en het onderwerp leeft gewoon niet meer zo bij mij...
wat een softie zeg die GM van je, een beetje GM pusht toch effe door,

Fijn dat je afstand hebt weten te nemen, dat geeft weer ruimte voor leuke dingen.
quote:puk69 schreef op 16 januari 2009 @ 11:26:

wat een softie zeg die GM van je, een beetje GM pusht toch effe door,

Fijn dat je afstand hebt weten te nemen, dat geeft weer ruimte voor leuke dingen.

Nou, wat drammen betreft en pushen heeft hij toch ruim zijn sporen verdiend hoor...

Bij mij heeft het blijkbaar zo moeten zijn dat ik er een punt achter zette, dat hij even dramde, en dat na verloop van tijd dat gedram toch weer door mij gehonoreerd werd tot de volgende breuk. Die tussenpozen werden steeds langer, de laatste keer duurde de breuk 6 maanden geloof ik. Nu heb ik echt korte metten er mee gemaakt. Hij zal ongetwijfeld wel weer een poging ondernemen over een aantal maanden maar dan ben ik inmiddels ook weer een aantal maanden verder en sterker dus kan ik hem beter handle'n...

Ik sprak met een vriendin die niet telefonisch een punt achter haar relatie wil zetten. Ze wil dat hij komt om met hem te praten, ze wil zijn gezicht zien omdat ze denkt dat daar wat uit de herleiden valt etc. Anders is het ook niet klaar.

Ik geloof niet dat er een mooie/nette/goede manier van afronden is; bij mij is het een kwestie van elimineren maar goed, alles valt of staat met de twee persoonlijkheden die involved zijn natuurlijk!

Ben blij dat er rust in de tent is nu. Heb echt genoeg aan mijn hoofd met alles wat er zich in mijn gezin afspeelt....Ben ook heel blij dat hij mij die rust gunt, ook al heb ik mij laten vertellen dat dat geen kwestie is van gunnen en begripvol zijn maar hij schijnt nogal boos te zijn
Ach gossie is die boos,

Je bent ook wel heel onaardig voor hem geweest Greys, jouw rol was ook heel veel begrip tonen, altijd, desnoods ten koste van jezelf.

Fijn dat het hier en nu druk is en aandacht vraagt, ik hoop dat er ook een hoop positieve drukte en aandacht bij zit. Was je niet bezig met scholen zoeken, gedoe altijd.

Hier begint het weekend, voor jou ook een lekker weekend met veel ontspanning.
quote:puk69 schreef op 16 januari 2009 @ 16:53:

Ach gossie is die boos,

Je bent ook wel heel onaardig voor hem geweest Greys, jouw rol was ook heel veel begrip tonen, altijd, desnoods ten koste van jezelf.

Ja, ik ben een echte bitch geworden... eigenlijk best zielig, zo'n plotselinge ommezwaai... dat moet toch eigenlijk wel een soort van cultuurschok voor hem zijn.....come to think of it..

Fijn dat het hier en nu druk is en aandacht vraagt, ik hoop dat er ook een hoop positieve drukte en aandacht bij zit. Was je niet bezig met scholen zoeken, gedoe altijd.

Hier begint het weekend, voor jou ook een lekker weekend met veel ontspanning.

Ja, mijn dag begint morgen met het bezoeken van een middelbare school, gevolgd door sport en dan is de zaterdag alweer voorbij, tegen de tijd dat we thuis komen... Zondag staat nog helemaal open: lekker vind ik dat! En lekker geen wekker!

Fijn weekend!!!!
Ben je alweer terug, Dewit? Heb je het fijn gehad? Ben wel benieuwd hoe het met je is....
Ik had het gisteravond best moeilijk. Miste opeens mijn ex-NGM. Heel erg. Vanochtend op weg naar mijn werk bedacht ik mij dat ik niet zozeer hem mis, maar zijn lichaam. Dat grote sterke lijf, die handen, die lekkere mond van hem....

Ik heb net gelezen op het topic (hoe relatie na vreemdgaan); dat heeft mij weer even teruggegooid! Zo heftig wat ik daar toch allemaal lees. Hoe er nu toch weer een punt achter een relatie is gezet door iemand omdat zij het niet meer trekt.... Ik vind het zo verdrietig om te lezen... ik ben dan dubbel zo blij dat ik niet meer actief ben op dat front, dat ik niet meer debet ben aan iemands verdriet...

Het is misschien erg, het is bijna voyeuristisch maar voor mij is dit topic zo belangrijk (geweest)....Ik heb het laatst ook iemand aangeraden, een minnares die wel erg luchtig over allerlei dingen ging....
Ik lees ook op dat topic mee, maar ga me er echt niet schuldig door voelen.

Okee ik gun niemand die ellende en vind het echt knap dat die vrouwen het volhouden maar voor mij geen reden om er mee op te houden. Vreemdgaan gebeurd niet voor niets.
quote:weetikveel schreef op 26 januari 2009 @ 21:20:

Okee ik gun niemand die ellende en vind het echt knap dat die vrouwen het volhouden maar voor mij geen reden om er mee op te houden. Vreemdgaan gebeurd niet voor niets.
quote:weetikveel schreef op 26 januari 2009 @ 21:20:

Okee ik gun niemand die ellende en vind het echt knap dat die vrouwen het volhouden maar voor mij geen reden om er mee op te houden. Vreemdgaan gebeurd niet voor niets.Dat jij genoegen neemt met de buitenvrouwpositie is zeker ook niet voor niets.....

weetikveel, als je hier even over na denkt vindt jij je eigen en dat loosertje van een vreemdganger van jou dan niet in en in triest?
Triest?? Nee hoor ik geniet er nog steeds van. Ik houd van die man en wil met hem oud worden.
quote:weetikveel schreef op 26 januari 2009 @ 22:18:

Triest?? Nee hoor ik geniet er nog steeds van. Ik houd van die man en wil met hem oud worden.Ja en hij niet met jou. Vandaar dat je gewoon voor erbij bent. Erg intelligent kom je niet over verre van dat zelfs!
Greys goed dat je niet ge-smt´t hebt, niet voor de ellende van zijn vrouw, maar vooral voor jezelf. Je gaat zo lekker de laatste tijd. Als je wel ge-smst had hadden we eigenlijk wel 1-1 met de champagne gestaan, ook al hoort dit niet bij de weddenschap.

Ben je wel weer over je dipje heen, tis maar een lijf wat je mist, daar zijn er nog meer van. Kan het me heus wel voorstellen trouwens, niks menselijks is me vreemd.

Afgezien van dit, nog steeds lekker druk. Met mij alles zijn gewone bezige gangetje.
Ach, dit zijn van die momentjes.....Ik weet heus wel dat er iemand op mijn pad komt op een dag maar toch.... Wat ik al eens eerder heb gezegd: ik heb zo lang gedacht dat we ooit wel een setje zouden zijn....

Maar goed: life goes on! Druk, vooral met bezoekjes aan de manueel therapeut (ook een lekker ding maar ook helaas met ring om vinger)....

Goed om te weten dat jij je geluk weer hervonden hebt, Puk! Top, dan was het toch allemaal ergens goed voor, denk ik dan altijd maar simpel....Ook al had je liever gehad dat dit je allemaal bespaard was gebleven! Jullie zijn er in ieder geval sterk(er) uitgekomen! Gun jou ook werkelijk al het liefs!!!!

Liefs G

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven