Ronde eettafel fijn?

30-01-2017 11:18 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik ben al een tijdje op zoek naar een ronde eettafel, maar ik kan heel weinig vinden.

Ik begin een beetje te twijfelen of een ronde eettafel wel zo fijn is. De reden dat ik het wil is juist omdat ik het gezellig vind om aan een ronde tafel te eten.

Dus zijn er mensen met een ronde eettafel en bevalt dit? Ik ben heel benieuwd!
quote:wilma36 schreef op 30 januari 2017 @ 11:28:

[...]

Mijn ouders hebben een 8-hoekige tafel met de poot in het midden en dat ding is werkelijk waar nog nooit gekiept. Staat daar al zeker 30 jaar in huis.Dan zal het van de tafel afhangen. Due van ons kiepte altijd. Intussen is ie weg.
Oké ik zie dus dat de tafel breder moet dan 130, wat ik in gedachten had. Ik wil er eigenlijk 6 stoelen aan..
De mijne is 120 in diameter, wij zijn maar met z'n drietjes. Toch hebben we er al makkelijk met 5 personen aan kunnen zitten.

Kon in de gewone winkels niet vinden wat ik zocht (of rete duur) en toen heb ik een tijdje Marktplaats afgezocht en jawel, gevonden! Hij is van hout en super stevig, bleek een oude restaurant tafel te zijn. Kostte mij 5 tientjes. Tafel heeft een poot in het midden trouwens. Niks omkiepen. (de poot loopt uit in 4 dingen, geen idee hoe ik het moet noemen)

Ik vind een ronde tafel gewoon mooi en gezellig staan! Krijg er ook veel complimenten over.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven