Uitgerekend begin September 2017

26-12-2016 10:40 1143 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Lieve Dames,

Het lijkt me leuk om samen een te kunnen praten over het wel en wee van de zwangerschaps periode.

Zijn jullie uitgerekend in begin september (1 t/m 14 sept?) Dan lijkt het me leuk om samen erover te schrijven.

We hebben op eerste kerstdag positief getest, en vandaag nogmaals positief getest.

Wie sluit gezellig aan?

Naam
(leeftijd)
U.D. J/M KindjeAfsprakenBijzonderheden
BB87
29/28
01-09 Meisje 1e31/05 vk, 11/07 32 wk echogeen
RiverJoy
26/23
04-09 Meisje 1e4e ronde, 18/03 pretecho--
Bloes
32/32
03-09 Jongetje 2e--Gyn, bevallen in zkh, groeiecho's, zwangerschapsdiabetes
Ri88
28/32
03-09 Meisje 2e--vanaf wk 32 extra groeiecho's
Knotje
27/27
10-09 verrassing! 1econtrole vk 07/06ziekenhuisbevalling (poliklinisch tot nu toe)
dali80
36/40
06-09 Meisje 4e20 wk echo ?--
Toverspiegel
--/--
06-09 Meisje 2e--Gyn, ziekenhuisbevalling, groeiecho met 27 wk
Flowerzzz
29/--
04-09 Meisje 1e20/04 20 wk echo--
Fistik86
30/--
10-09 Jongetje 2e--endomyeriose en adenomyse, controle bij de gyn
NorthCape
31/31
15-09 Meisje 1e--bevallen in ziekenhuis, 32 weken extra echo

Mirriemirrie, Champignon & Mamsan(meisje), (tijdelijk) uit de tabel, ivm liever niet meer mee schrijven, lezen zo nu en dan wel mee.

Rovie, Cey_sam, Highfligh en Schuimblokje heb ik uit de tabel gehaald, hebben sinds een tijdje niet meer mee geschreven, willen jullie weer meeschrijven/in de tabel laat het me weten.

:rose: Lovelynoukske (meisje)
:rose: Eefje
:rose: Promesso
:rose: Sarina87
:rose: Sabrina-
anoniem_283049 wijzigde dit bericht op 28-05-2017 11:03
44.98% gewijzigd
Wat fijn, Fistik en Eefje! Twee mooie hartjes

Dali en Highfligh, jullie mogen vandaag toch? hopelijk voor jullie ook twee mooie kloppende hartjes ondanks de onzekerheid!

Ik heb het gister aan m'n vriendinnen verteld, zo leuk! Nu wordt het steeds echter voor m'n gevoel!
Goed nieuws inderdaad! En fistik luxe ook zoveel echo's, maar dat is natuurlijk ook niet zonder rede. Hopelijk kun je er wel van genieten zo.

Ik merk dat ik af en toe minder mee schrijf, niet omdat ik niet wil maar de puf er niet voor heb, zwangerschapskwaaltje? Hihi.

Volgensmij vandaag nog 2 echo's succes!
Hallo meiden,

Gister de echo gehad en niet zo'n goed nieuws gehad.

Het hartje is gestopt met kloppen en gezien de groote is dit waarschijnlijk vorige week gebeurd.

Verder had en heb ik nog steeds geen bloedverlies of dergelijke.

Het nieuws kwam dus totaal onverwachts. Ik ben ff totaal van slag.

Mijn naam mag dus ook uit de tabel.

Ik wens jullie een hele fijne,gezonde en gelukkige zwangerschap.
He bah! Sterkte Sabrina, lijkt me erg zwaar dit nieuws zeker ook als je het niet zag aankomen, maar anders nog!

De tabel zal ik nog bijwerken. Nog heel veel sterkte! Hopelijk heb je veel steun aan de mensen om je heen!
Tjonge Sabrina, wat een rotnieuws. Zeker als je het niet zag aankomen. Wat zal dat een klap voor jullie zijn. Heel veel sterkte!

Ik heb overigens hetzelfde met reageren als jij, Bb87. Ik leef nog wel en ik zal zo snel mogelijk weer met een uitgebreide reactie komen. Ik duim weer voor de echo's van vandaag!

Voor in de tabel: 6-2 termijnecho; 21-2 nekplooimeting (en gelukkig meteen aansluitend de uitslag!)
Sabrina, dikke knuffel! Wat heftig!
Sterkte sabrina

Ik heb ook hetzelfde met meeschrijven, lees wel alles maar ben echt energieloos. Hopelijk snel over.
Ah nee Sabrina, wat schrikken, heftig en verdrietig zeg! Dat zie je echt niet aankomen. Hele dikke knuffel en heel veel sterkte!

Ik ben zelf niet zo gerust meer, vanmorgen veel bloedverlies, nu nog een heel klein beetje. Bah ik haat echt die onzekerheid. Als het morgen nog zo is mag ik langs voor een echo maarja garanties tot de deur, het kan overmorgen zo weer anders zijn natuurlijk. Ik probeer maar vertrouwen te hebben. Morgen ben ik 9 weken.
Onee Sabrina wat afschuwelijk! Sterkte! Weet je al of je pillen gaat gebruiken, afwachten of een curettage?

Ik heb de afgelopen dagen ook wat minder gereageerd. Merk dat ik knetter zenuwachtig ben voor as vrijdag (echo). Als ik dan lees dat er hartje kloppen dan hoop ik zo dat ik dat vrijdag ook ga zien! Maar hoor elke keer de woorden van de vk,' helaas het ziet er niet goed uit' van de vorige keer. Ik vind het ook moeilijk om te speculeren over wat ik wel en niet voel ten opzichte van de miskraam. Gelukkig voel ik mij lichamelijk niet zo elendig en misselijk als vorige week en hoop ik vanavond weer een rondje te gaan rennen.
Hee lieve meiden,

@sabrina, wat een rotnieuws......heel veel sterkte....vind t heel erg voor je...

Vanmorgen heb ik de echo gehad...alles was goed.........sterker nog; er zaten 2 baby's met een kloppend hartje in ????????????

Ik ben de schok nog aan het verwerken maar ongelooflijk blij!

Liefs
@ Sabrina : Oh wat een rotnieuws! en zeker als je dit niet zag aankomen... Héél veel sterkte met het verwerken hiervan!

@ Schuimblokje : Wat naar dat je alweer in onzekerheid zit Hopelijk stopt het bloedverlies snel...

@ Northcape : Héél begrijpelijk dat je zenuwachtig bent voor aanstaande vrijdag hoor, zeker na wat jij hebt meegemaakt! Ik was zelf ook super zenuwachtig voor m'n echo gisteren, ik ging met knikkende knieën binnen! En dan moest ik nog eerst op de weegschaal en bloeddruk nemen... ik had echt zoiets van 'doe nu gewoon eerst die echo om te kijken of 't goed is Ik hoop zo voor jou dat ook jij vrijdag goed nieuws krijgt !!

@ Dali : Ik hoop dat jij ook een goede echo had/hebt vandaag!

@ Highfligh : Wow wat een verrassing! Een tweeling! Ik kan me voorstellen dat je die schok wel even moet verwerken! Komen er tweelingen voor in jouw familie?
Dank je wel Eefje!

Wooow highfligh wat een nieuws! Gefeliciteerd!
wat een wisselend nieuws.

Wat verdrietig sabrina dat het toch niet goed is gegaan.

En highfligh: wauw! een tweeling! wat een schok! Jouw lijf zit boordevol hcg dus verklaard misschien ook wel een beetje de misselijkheid?

De goede echo's geven moed! Maar ik herken ook wel een beetje de zenuwen van northcape. meelezen hier verhoogt soms ook eigen spanning.

Schuimblokje: hopelijk blijkt het mee te vallen. Garantie tot de deur iig. Maar op een gegeven moment moet je maar gewoon vertrouwen hebben tot het tegendeel bewezen is. Dat is mijn nieuwe strategie in ieder geval
Wow, Highfligh dat kan zeker jou misselijkheid en kwaaltjes verklaren, wat een nieuws! Maar teven ook wel mooi nieuws. Jeetje, haha.. Maar super mooi!

Dali, hoe was het bij jou, ik hoop op goed nieuws...

Promesso, Sterkte morgen!

Schuimblokje, wat naar hopelijk wordt het bloeden snel minder en krijg je goed nieuws te horen, wat toverspiegel ook zegt, garantie tot aan de deur. Maar toch wel fijn om ergens in te kunnen geloven! Sterkte!

Lovelynoukske, jij morgen ein-de-lijk- je echo ;)
Champignon, Mamsam en Rovie, hoe gaat het met jullie al eventjes niets meer van jullie gehoord?
Wauw Highfligh, twee kloppende hartjes! Dat is bijzonder! jullie zullen inderdaad wel even moeten bijkomen haha, maar heel mooi nieuws!

Northcape, logisch dat je zo zenuwachtig bent! Hopelijk is het voor jou snel vrijdag en heb je tot die tijd genoeg afleiding!

Schuimblokje, voor jou ook een dikke knuffel! Vervelend die onzekerheid!

Noukske, jij mag morgen! Hopelijk voor jou ook een mooi kloppend hartje!

En Promesso, ik duim dat het bij jou ook allemaal goed is!

Ik mag morgenmiddag ook weer, ben zo benieuwd!
Wauw 2 hartjes!! Dubbel goed nieuws dus! Kan me je reactie wel voorstellen haha.

Northcape, kan het goed voorstellen dat je zenuwachtig bent. Ik wou dat ik iets kon doen om dat gevoel weg te nemen. Probeer er vanuit te gaan dat het goed zit...

Bloeden is gestopt dus ik probeer weer positief te blijven..
Hi meiden vanmorgen een mooie echo gehad! Ze kon goed zien dat het er één was en daar zijn we erg blij om met ons verleden..

Volgens de berekening ben ik 8+3 en dat klopt met m'n eigen berekening..

Ik heb wel heel erg hoofdpijn maar ga even teruglezen en reageer later uitgebreider
Wat fijn, Dali!
Jeetje Sabrina wat moet dat een verschrikkelijke klap in jullie gezicht zijn geweest! Heel veel sterkte

Highfligh wat fijn twee kloppende hartjes! Kan je schok wel goed voorstellen wat bijzonder!

Nortcape wat zullen jullie in spanning zitten duim voor jullie vrijdag

Schuimblokje wat vervelend is dat bloedverlies toch he? Je word er toch zo onzeker van! Maar idd positief blijven... het kan...Ik heb ook echt veel bloedverlies gehad en vanmorgen klopte het hartje toch mooi.

Ik ga toch nu naar bed heb echt zo een hoofdpijn
Oh wat een dubbele berichten zijn er gisteren geplaatst..

Sabrina wat ontzettend verdrietig.. Zeker als je het niet aan zag komen moet die klap enorm zijn. Heel veel sterkte samen. Neem de tijd om dit een plekje te geven. We denken aan je

En aan de andere kant zulk mooi nieuws van jou highfligh! Wow wat bijzonder! Ik kan me voorstellen dat je even tijd nodig hebt om dat nieuws te laten landen! Maar gefeliciteerd! 2 prachtige kindjes straks

Schumblokje wat een onzekerheid... sterkte met afwachten!

Promesso en lovelynouske hopelijk mooie echo's voor jullie vandaag!
Alles is goed! hij of zij is goed gegroeid! Nu kwam de meting op 8w+4d. Over twee weken hebben we de termijnecho, dus dan weten we de definitieve uitgerekende datum.

Tabel: termijnecho 15 februari
Hi !

Hier ook even een korte update!

Alles was goed! Een mooi snel kloppend hartje gezien. Het was heel spannend maar zo bijzonder. Nu al zo trots

De meting kwam uit op 7w6d. Dus dit klopt wel ongeveer. Volgens eigen berekening vandaag precies 8 weken.

De laatste dagen ben ik idd ook erg moe. Ik lees alles maar heb vaak ook geen puf om te reageren.
Wat fijn, Noukske!
Wat een goed nieuws Knotje en Noukske

@ Noukske : die meting was bij mij maandag ook zo, kwam uit op 7+6 en volgens eigen berekening kwam ik ook uit op 8 weken, maar over dat ene dagje maak ik me niet direct zorgen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven