Broken!

02-02-2017 19:08 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Het is sinds 2 weken defenitief uit met m'n vriend ! Ik ben er echt gebroken van ookal weet ik ergens dat dit het beste was! We hadden al een probleem dat we niet het zelfde geloof/afkomst hadden, maar dit is niet het reden waarom hij het uit heeft gemaakt. Hij was heel jaloers en vertrouwde mij niet en tuurlijk zijn trust issiues kwamen niet uit de lucht ik heb misschien een aantal kleine foutjes gemaakt tenminste hij vond dit fout .. De eerste keer maakte hij het uit omdat ik opgegeven moment gek werd omdat hij steeds mijn telefoon aan het controleren was steeds achter alles iets zoeken! elke keer dacht ik nu ziet hij weer iets waardoor hij weer boos wordt dus toen zei ik tegen hem een keer nee ik verberg niks maar ik laat het niet zien.. nja ik hoopte op een 2de kans die had hij mij gegeven .. Ik probeerde aan zijn verwachtingen te voldoen , Ik mocht niet zoveel want volgens hem had hij daar z'n redenen voor en was het mijn eigen schuld! Voordat we iets kregen wist hij dat ik rookte in het begin was het geen probleem maar daarna deed die steeds moeilijker en wilde niet dat ik zou roken, en ergens wilde ik ook stoppen maar ik vond het best moeilijk .. het was me een aantal dagen gelukt maar een dag ging het mis .. Ik had gerookt natuurlijk ruikte hij dat en kwam hier achter .. Hij had hiervoor gezegd dat het klaar zou zijn als ik zou roken en die fout zou maken! Enige wat ik dacht was ik wil hem niet kwijt .. Ik heb hem daarna toch eerlijk verteld dat ik de fout in ben gegaan en dit eerder moest vertellen en niet wachten tot hij erachter kwam .. heb hier echt spijt van en ik probeer hem ook echt te laten zien dat ik van hem hou en het goed wil maken! maar hij wilt het niet meer en zegt dat ik niet te vertrouwen ben ???? Ik heb hem een aantal keer bericht gestuurd maar hij blijft bij z'n keus .. Ik wil het heel graag laten gaan maar ik kan het niet en ik maak me zelf gek hierdoor!
Leuke vent, die zou ik ook niet meer laten gaan
Wat een mafkees. Krijg bij het lezen al de kriebels. Ik denk dat je in je handjes mag knijpen dat het uit is.
Don't worry, be happy!
Jongens die onzeker, jaloers en zonder reden vanaf het begin af aan in je telefoon zitten snuffelen, moeten eerst aan zichzelf werken.

Dat je daarna over roken/niet roken hebt gelogen, was natuurlijk niet snugger maar hij bepaalt niet voor jou hoe licht of zwaar je bent, of je wel of niet rookt, of je geen of wel make-up draagt, etc. Jij bent gewoon jij en hij moet je nemen zoals je bent.
Nou ik zou ook maar een vreugdedansje doen als ik jou was.. mafketel! En daarna eens bij jezelf te raden gaan hoe het komt dat jij zo vastklampt aan iemand die totaal irreele eisen aan je stelt en dan de fout bij jou legt.
Ja, je bent gek.
Hou vast aan het idee dat het het beste is dat het uit is want dat is ook zo, als ik je verhaal lees
Wat een dramapost.

Wees blij dat je van hem af bent. ga goed janken en leef verder.
Klinkt als een griezel, die kerel. Wees blij dat je hem kwijt bent.
Zo kom jij daar even goed weg.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
quote:Yakatani schreef op 02 februari 2017 @ 19:26:

Wat een dramapost.

Dit. Alleen de topic titel bezorgd mij al jeuk.
Gefeliciteerd!!!!! Van zo'n vent kun je beter maar vanaf zijn. Nu lekker gaan leven.
Hij klinkt eerder als een schoolmeester dan een leuke vriend. En hij was perfect? At netjes per dag 2 stuks fruit, topatleet zonder enige slechte eigenschap, en zijn telefoon was ook voor jou toegankelijk?

Hier heb je toch geen zin in?
Controleren je vriendinnen jou ook zo, kijken ze ook in je telefoon, en dwingen ze jou te stoppen met roken? Nee toch. Zoiets doen vriendinnen niet en dat behoren ze ook helemaal niet te doen!

Het voelt nu even heel rot maar zo'n nare gast moet je niet in je leven willen.
Ik maak me zorgen om jou. Hoe kan het zo zijn dat je je zo vastklampt aan iemand die jou zo onredelijk behandeld?

Jij bent zoveel meer waard, alle alarm bellen zouden moeten af gaan bij je dat deze man niet goed voor je is, maar die alarm bellen gaan niet bij je af....

Zorg goed voor jezelf en zorg dat je meer eigen waarde krijgt!
Freedom

Lekker bak ijs opslurpen én in het vervolg opzoek gaan naar iemand die jou gelijkwaardig behandelt.
Ik zou een allesbedekkende gewaad aantrekken, een zweepje kopen en dat mooi in laten pakken, en vervolgens zo naar hem toe gaan met je cadeautje. Oh ja, en vergeet vooral niet een ijzeren oog aan je aanrecht te laten maken, waaraan hij je kan vastleggen. Je mobieltje lever je natuurlijk in. Nou, en dan gaan jullie samen een gewéldige toekomst maken.

Echt, ik snap werkelijk niet dat er vrouwen/meiden zijn die hierin trappen en dan ook nog een topic openen dat het zo jammer is dat het uit is....
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Waarom wil je een relatie met iemand die jou zo weinig ruimte gunt? Ik zou er gillend gek van worden. Dat gedrag is geen bewijs van zijn liefde hè?
quote:Blondie456 schreef op 02 februari 2017 @ 19:34:

Gefeliciteerd!!!!! Van zo'n vent kun je beter maar vanaf zijn. Nu lekker gaan leven.
quote:pejeka schreef op 02 februari 2017 @ 19:59:

Ik zou een allesbedekkende gewaad aantrekken, een zweepje kopen en dat mooi in laten pakken, en vervolgens zo naar hem toe gaan met je cadeautje. Oh ja, en vergeet vooral niet een ijzeren oog aan je aanrecht te laten maken, waaraan hij je kan vastleggen. Je mobieltje lever je natuurlijk in. Nou, en dan gaan jullie samen een gewéldige toekomst maken.

met heul veul prinsjes en prinsesjes

Echt, ik snap werkelijk niet dat er vrouwen/meiden zijn die hierin trappen en dan ook nog een topic openen dat het zo jammer is dat het uit is....ben ik het alweer met jou eensch
Het verbaast mij zo dat er in deze tijd nog meiden zijn die zich zo laten ringeloren door een vent. Echt meisje, ga aan je eigenwaarde werken want zoals je nu in het leven staat, trek je alleen maar foute types aan zoals die ex van je.
Wees maar blij dat je van hem af bent. Jij verdient veel beter dan zo'n vent die overal iets achter zoekt. Je hebt niks fout gedaan hij is degene die een fout heeft begaan, en niet denken dat het de schuld van jezelf is want dat is het niet. Ik weet dat het moeilijk voor je is maar je kan beter geen berichten meer sturen. Hij weet dat hij fout zit maar draait alles om en laat jou als een gehoorzaam hondje achter zich aan lopen. Zo'n vent kan je beter kwijt zijn dan rijk.
Wake up en ruikte de koffie TO!
When they go low, we go high. (M.Obama)
Wat een goede posts hierboven topic starter, lees ze eens goed allemaal. Ik denk ook dat je bij deze alarmbellen alerter moet zijn. Je moet dit niet laten gebeuren! Zorg goed voor jezelf
quote:misschelsea schreef op 02 februari 2017 @ 20:30:

Wees maar blij dat je van hem af bent. Jij verdient veel beter dan zo'n vent die overal iets achter zoekt. Je hebt niks fout gedaan hij is degene die een fout heeft begaan, en niet denken dat het de schuld van jezelf is want dat is het niet. Ik weet dat het moeilijk voor je is maar je kan beter geen berichten meer sturen. Hij weet dat hij fout zit maar draait alles om en laat jou als een gehoorzaam hondje achter zich aan lopen. Zo'n vent kan je beter kwijt zijn dan rijk.Ahhw ! Dankjewel fijn om dit soort advies te krijgen , want ik blijf alleen maar denken dat het mijn fout is.. Maar ik sta sterker in m'n schoenen.. We hebben een gemeenschappelijke vriend en die zit in mijn klas , maar die doet alsof het mijn schuld is en vind dat ik een arrogante bitch was tegen over hem en dat hij veel voor me deed ! Wat ook zo is en ik gaf hem daar super veel waardering voor maar zelf kreeg ik die niet omdat het voor hem van zelfspreke was dat ik al die dingen deed voor hem????

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven