De ware, maar van één kant?

03-02-2017 17:49 72 berichten
Ik vraag me af hoe dat in elkaar zit. Dat twee personen elkaar kennen en één ervan het gevoel voor de ander ervaart als: hij/zij is de ware. Maar dat de ander het niet voelt. Of is het zo dat je of allebei dat gevoel hebt of geen van beide? Dat laatste lijkt me logischer, anders krijg je zo'n frustratie bij degene die wel dat gevoel heeft. "Ja maar ik vóel dat jij de ware bent!" (Even ervan uitgaande dat die persoon niet liegt over dat gevoel.) Hadden jullie beide dit gevoel, of heb je ervaring met de één die het wel voelt en de ander niet?
Alle reacties Link kopieren
Ze is niet de ware voor jou.
Helaas, ik heb het hem net gevraagd en hij geeft aan dat ik al 25 jaar een tussenpersoon ben.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
( )
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 03 februari 2017 @ 17:52:

Helaas ik heb het net gevraagd en ik ben al 25 jaar een tussenpersoon.
De ware bestaat sowieso al niet.
Hmm, ik denk ook dat er weinig mensen toe zullen geven dat de laatste drie exen ook hun "ware" waren. Sommige mensen hebben dat gevoel heel snel en laten dit ook toe, terwijl anderen het nooit zo zullen ervaren. Waarom kan je niet gewoon op dit moment blij zijn met diegene en de liefde die je voor hem of haar voelt? En vanuit die liefde de ander in zijn waarde laten, waarbij hij of zij jou op zijn eigen manier waardeert (of niet, maar dat is weer een heel ander verhaal.)
Ik ben wel eens hopeloos verliefd geweest op de ware. De ware zag mij als leuk tussendoortje.

Het leven is hard

Helaas, ik heb het hem net gevraagd en hij geeft aan dat ik al 25 jaar een tussenpersoon ben.
quote:Enn schreef op 03 februari 2017 @ 17:53:

( )Zit je nou om je eigen grapje te lachen ?
quote:S-Groot schreef op 03 februari 2017 @ 17:55:

[...]

Zit je nou om je eigen grapje te lachen ?

Nee, om de zijne.

Ik zijn droge humor.
Als iemand tegen je zegt dat jij niet de ware bent geloof hem/haar dan gewoon.

quote:Enn schreef op 03 februari 2017 @ 17:56:

[...]

Nee, om de zijne.

Ik zijn droge humor.Oh je had het echt aan hem gevraagd . Heb hier ook zo'n heerlijke droogkloot, kan er nog altijd goed om (en mee) lachen .
De ware moet mij aanbidden, dus doet hij dat niet dan voldoet hij al niet aan voorwaarde nummer 1.
quote:Het-groepje schreef op 03 februari 2017 @ 18:00:

De ware moet mij aanbidden, dus doet hij dat niet dan voldoet hij al niet aan voorwaarde nummer 1.Is dat met knielen en voetje kussen? Of met offers brengen enzo?
Ik geloof in de ware voor dat moment, die tijd, voor hoelang dat ook mag duren. Maar ik geloof niet in één ware voor altijd en eeuwig. Ik geloof zelfs dat waren naast elkaar kunnen bestaan, tegelijk.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Loep even...
Ik vond hem wel geschikt, is dat ook goed? Hij kleurt leuk bij mijn bankstel. De ware, vind ik meer iets voor meisjes van 13 om over te zwijmelen maar misschien ben ik te nuchter hoor.
Ik geloof in meerdere de ware'n. Het gaat er in dit geval om dat iemand dat voor mij voelt. Misschien moet ik het eens toelaten.
Ben je wel oud genoeg voor dit forum?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Passie voor de nasi zeggen wij altijd. Ofwel; de illusie dat alles maar 'net als in de fillum' grote emotie moet zijn, daar geloof ik niet zo in. Verliefd op iemand zijn die jou niet (zo) ziet zitten 'de ware' vinden valt daar ook onder, dramatische onzin.
Iemand vertelde me ooit dat ik zijn ware was. Maar hij kende me niet eens. Had een droombeeld in zijn hoofd.

De ware is een ideaal. Een romantisch idee. Maar niet echt dus... Sorry
Is dat diegene waar door vage omstandigheden geen relatie mee kan ontstaan?
Dat is hem zimi.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven